Verder floot Luinge overigens niet slecht, in mijn ogen.
Ja, argumenten, je weet wel zinnetjes waarin je uitlegt dat wat ik schrijf beneden de waarheid is, niet goed inschat of bewust in een slecht daglicht zet om spelers slecht te laten zijn.Spijker schreef:![]()
Argumenten waarvoor? Ik lees en schrijf hier al een tijdje mee en jouw houding tav Ajax en misschien wel voetbal in het algemeen heb ik in bovenstaande post keurig uitgelegd. Voetske, dit Ajax kan jouw hoge verwachtingspatroon niet meer waarmaken. Misschien moet je verhuizen naar Engeland, Italie of Spanje? Daar waar de miljoenen over tafel vliegen en jouw eisenpakket ingewilligd gaat worden. Of zou er misschien een kans bestaan dan ze daar ook niet altijd spelen zoals jij graag zou zien?
Nee, denk het niet.Bertje schreef:Kan iemand in het kort vertellen wat er allemaal gezegd is?Ajaciedjuh schreef:Ik heb het idee dat er wel meer spelers weggaan dan Sneijder alleen aan de reactie van HtC te zien. Zonder dat die vraag gesteld werd, kwam hij met die suggestie (misschien gaan er wel meer potentiele weg of zoiets).
Het gaat mij niet om wie dit heeft geschreven, wel over "de pot verwijt de ketel".Verder zou ik het op prijs stellen dat je een beetje normaal antwoordt terug geeft in plaats van steeds maar weer het zelfde liedje, kom eens met tegen argumenten inplaats van steeds dit soort reacties
Ajax zonder SneijderBertje schreef:Kan iemand in het kort vertellen wat er allemaal gezegd is?Ajaciedjuh schreef:Ik heb het idee dat er wel meer spelers weggaan dan Sneijder alleen aan de reactie van HtC te zien. Zonder dat die vraag gesteld werd, kwam hij met die suggestie (misschien gaan er wel meer potentiele weg of zoiets).
ik gok op Babel en toch ook Huntelaar. Natuurlijk heeft sneijder zijn laatste wedstrijd gespeeld alleen jammer voor hem en dat is zijn eigen rotte en domme schuld dat het niet volgende week is.Voetske schreef:De kans is levengroot dat Sneijder zijn laatste duel voor Ajax heeft gespeeld. Valencia bereidt een derde bod voor, van 15 miljoen euro.
„Dat was misschien wel het afscheid van Sneijder”, verklaarde trainer Ten Cate na de nederlaag tegen AZ. „Ik denk dat het heel moeilijk wordt om hem behouden. Hij is van internationale klasse. We hebben geen opvolger voor hem in huis. Bij een vertrek van Sneijder zullen we dus onze scouts moeten raadplegen.”
Ten Cate: „Misschien vertrekken er nog wel meer spelers bij Ajax. Dat is het lot van onze club. Dat weet je als coach van Ajax. We hebben echter een heel goed schaduwelftal samengesteld. Ik maak me dus geen zorgen.”
En dan achterin vermaelen-stam-vd wiel? Zou kunnen, erg riskant, maar zeker geen slecht plan.Thomas schreef:Roger is qua techniek, traptechniek en inzicht een goede speler. Met Davids, Gabri en Heitinga in zijn rug zou Ten Cate het feit dat Roger niet goed in het moderne voetbal past kunnen verbloemen. Op die manier is er ook meteen ruimte voor Perez aan de zijkant.
Ik wil alleen maar aangeven dat je dan nog niet kunt spelen. Je kunt alleen pijn wegspuiten, geen spierblessure.Daniel_vT schreef:Dat zegt ie, het is maar voor 1 wedstrijdje..Ajaciedjuh schreef:Met een spuitje los je geen hamstring blessure op!mattie schreef: Spuitje erin. Het is maar voor 1 wedstrijd. Daarna kan ie lekker op vakantie