Finale Play-offs: Groningen-AJAX 3 mei 2006
Nee, individueel niet. Als collectief wel.goodfella schreef:Trots op de spelers ben ik vrijwel nooit Thomas.
Ja, op een Jan van Halst kon ik trots zijn. En als ik v/d Vaart dit seizoen op Voetbal Insite hoor zeggen dat Ajax de mooiste club v/d wereld is...
Op zulke spelers ben ik trots.
Jongens als Chivu, Van der Vaart, etc. Die blijf je volgen en waarderen. :xyxthumbs:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
goodfella schreef:Trots op de spelers ben ik vrijwel nooit Thomas.
Ja, op een Jan van Halst kon ik trots zijn. En als ik v/d Vaart dit seizoen op Voetbal Insite hoor zeggen dat Ajax de mooiste club v/d wereld is...
Op zulke spelers ben ik trots.
:yes:Johan Cruijff schreef: Sport International, januari 1996.
"Het valt me iedere keer weer op dat jongens die hun opleiding bij Ajax hebben genoten, overal overeind blijven. In het topvoetbal kom je veel spelers tegen die het begrip clubliefde niet eens kennen. In dat kader is Ajax een unieke club. Ik voel het aan mijzelf. Eens een Ajacied, altijd een Ajacied."
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Dirk Scheringa
- Donnie Darko
Maartoe schreef:Je mag aannemen dat het spandoek niet echt is maar gephotoshopped, Thomas.
Twijfel .. zou best kunnen, maar Buijs is er gek genoeg voor ...
Laatst gewijzigd door 999 op vr mei 05, 2006 7:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Reken er maar niet opMaartoe schreef:Je mag aannemen dat het spandoek niet echt is maar gephotoshopped, Thomas.
http://home.versatel.nl/harrisfcg001/20 ... 062a28.jpg
daar zie je um hangen voor de wedstrijd. Strakke actie van Buijs en Fledderus. De waarheid mag gezegd worden.
Dan is het wel een aktie van slechte verliezers. Wat heeft Groningen dan te klagen over de KNVB? Het feit dat Ajax als nummer 4 toch nog de voorronde CL ingaat? Dat zou voor Groningen als nummer 5 ook gelden. Bovendien moet die Buijs al helemaal niet klagen want in de competitie wedstrijd tegen Ajax had hij gewoon rood moeten krijgen voor natrappen tegen Boukhari. Vind het sowieso te ver gaan als spelers met zulk soort spandoeken gaan rondlopen. Maar misschien is dit wel hun manier om bij Feyenoord in beeld te komen. Dat zal Fledderus echter nooit lukken, Heerenveen was al te hoog gegrepen voor hem.erpee schreef:Strakke actie van Buijs en Fledderus. De waarheid mag gezegd worden.
Als jij bij de PO wedstrijd Ajax - Groningen was dan zou je deze vraag niet hoeven stellen. The man in black had duidelijk instructies meegekregen uit Zeist.Maartoe schreef:... Wat heeft Groningen dan te klagen over de KNVB?
Mag ik ook even Off Topic??
"Kom uit het land van Ajax en Groningen
Maar aan het eind zijn de Groenen toch de Koningen"
:D
Ben ik bij aanwezig geweest. Net zoals jullie in Groningen beter waren, had het in Amsterdan wel 5-0 moeten worden.erpee schreef:Als jij bij de PO wedstrijd Ajax - Groningen was dan zou je deze vraag niet hoeven stellen. The man in black had duidelijk instructies meegekregen uit Zeist.Maartoe schreef:... Wat heeft Groningen dan te klagen over de KNVB?
Op welke momenten doel je dan? Volgens mij had Sankoh bijvoorbeeld ook rood kunnen krijgen na zijn duw tegen Boukhari.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
dankzij die "Ajax" clan konden jullie nu wel voor CL voetbal gaan Erpee, heb je daar wel eens over nagedacht? En die "Ajax clan" benadeeld de Ajax supporters die naar Groningen willen door iedere keer toe te staan dat jullie, ondanks beloftes, te weinig kaarten beschikbaar stellen :pukey:erpee schreef:Reken er maar niet opMaartoe schreef:Je mag aannemen dat het spandoek niet echt is maar gephotoshopped, Thomas.
http://home.versatel.nl/harrisfcg001/20 ... 062a28.jpg
daar zie je um hangen voor de wedstrijd. Strakke actie van Buijs en Fledderus. De waarheid mag gezegd worden.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
Er hing een mooi spandoek met Van Gaal en Jans "ik ben groot maar jullie zijn door", nu impliceert dat spandoek dat Van Gaal vind dat Groningen klein is, als ik zo'n zielig "knvb ajax clan" spandoek zie, en daar zelfs spelers mee zie lopen, dan is dat het bewijs dat Groningen echt klein is, met op hun kop een eierdop.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006