De play-offs: AZ-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 1:58 pm

De wedstrijd thuis gaat AZ toch op de counter spelen dus is de verhouding weer andersom alleen het afmaken moet 100x beter door Ajax.
Laatst gewijzigd door Toppie op zo mei 20, 2007 1:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 1:59 pm

Ajaciedjuh schreef:Yep, van Gaal intimideert de verslaggever en wordt meteen poeslief (echte persoonlijkheid).
Die lul van Humberto Tan tsja :neutral.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mei 20, 2007 2:01 pm

joey schreef:Voetske, misschien kan KJH eens van zijn eiland afkomen ipv in de zon te blijven liggen? Het is mij te simpel om Babel overal de schuld van te geven, die nam tenminste initiatief. Perez en Roger waren speciaal opgesteld om KJH in stelling te brengen, wat hebben we van deze twee gezien?
KjH liet zich vandaag regelmatig inzakken en dook regelmatig op op de zijkanten.Wat Roger en Perez lieten zien was ook niet al te best.Maar wat heeft dat met de speler te maken die minimaal 3 keer de kans krijgt om WEL de SPITS te bedienen die vrijstaat ?.En dat gewoon VERTIKT '?.En dat is bijna het gehele SEIZOEN al zo ...

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mei 20, 2007 2:03 pm

Voetske schreef:
goodfella schreef:Ja Voetske ik snap je niet. Wees blij dat Sneijder er niet bij is, want nu kan die fantastische Perez op het middenveld spelen volgende week. Maar niet zo mokken. Heerenveen dacht vorige week het klusje ook wel te klaren.
Dus jij snapt niet dat inplaats van KjH voor lul te zetten met deze wissel, HtC Babel ( eigenlijk al vanaf het begin van het seizoen ) duidelijk had moeten maken dat KjH zeer regelmatig vrij staat en Babel daar de bal moet inleveren om zo de speler met het meeste en grootste scorendvermogen en rendement de kans te gunnen.Zoals ik al aangaf, op een gegeven moment heeft Babel de bal en je ziet aan heel de lichaams houding van Perez en hoe ie aan komt sloffen dat ie denkt van " Ja daag, ik blijf niet voor jan lul me aanbieden als vrijstaande man ".

Verder gaat het me niet om Sneijder, Sneijder speelde een redelijke pot.Mij gaat het erom dat het uitblijven van goals voor AJAX uitwerking heeft op je instelling.Zou niet moeten maar het gebeurt.Met als resultaat dat wat Sneijder deed.Die ziet ook in de wedstrijd dat spelers geen oog hebben voor beter vrijstaande collega's.

Dit gaat niet meer om de A1, dit gaat om AJAX.Waar elke goal minder of meer een heleboel euro kan gaan opleveren.Maar blijkbaar snappen dat bepaalde spelers, ondanks dat men 1 GOAL tekort kwam om kampioen te worden, nog steeds niet.

Wat ik HtC verwijt is dat ie Huntelaar op een eiland laat staan, wissels doorvoert waardoor je het onheil op je afroept.Zoals ik al eerder aangaf.

Of we dat wel effe recht gaan trekken volgende week ?.Moet ik eerst nog gaan zien zonder Sneijder die bijna als enige nog af en toe oog heeft voor de beter ervoor vrijstaande man.AJAX zal moeten komen.Dembele zal terug zijn bij Az, die gaan lekker op de counter spelen met een 4 mans middenveld ....

Buiten dat was het vandaag aan AJAX kant huilen met de pet op en zakten er weer een paar spelers flink door de mand.Steek redde een paar keer zeer goed, maar zoals ook al eerder heb aangegeven is dat bij dit AJAX nooit een garantie voor succes, volgende keer kunnen het best weer andere spelers zijn die het laten afweten ...

Verder zou ik het op prijs stellen dat je een beetje normaal antwoordt terug geeft in plaats van steeds maar weer het zelfde liedje, kom eens met tegen argumenten inplaats van steeds dit soort reacties :
Tuurlijk. Trap die 3 ........ lekker van het forum af. Kunnen ze lekker op het az forum gaan geilen op Van Gaal & co.

Nu zien we gelijk wat voor een dom volk het bij elkaar is. Zeiken omdat Sneijder geschorst is, terwijl ze eigenlijk heel blij zouden moeten zijn, omdat nu Perez weer de hele wedstrijd waarschijnlijk mee zal doen.
Mensen zoals jij die hopen dat Ajax verliest, kunnen maar beter wegblijven. En Voetske, je moet me nog steeds je frustratie eens uitleggen tav Ajax!

En nogmaals, wees blij dat Perez volgende week weer 90 minuten kan meespelen.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 2:04 pm

Louis heeft weer problemen met Bert van SP Hij heeft het weer over Media vragen :00000598.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mei 20, 2007 2:05 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef:
goodfella schreef:Ja Voetske ik snap je niet. Wees blij dat Sneijder er niet bij is, want nu kan die fantastische Perez op het middenveld spelen volgende week. Maar niet zo mokken. Heerenveen dacht vorige week het klusje ook wel te klaren.
Dus jij snapt niet dat inplaats van KjH voor lul te zetten met deze wissel, HtC Babel ( eigenlijk al vanaf het begin van het seizoen ) duidelijk had moeten maken dat KjH zeer regelmatig vrij staat en Babel daar de bal moet inleveren om zo de speler met het meeste en grootste scorendvermogen en rendement de kans te gunnen.Zoals ik al aangaf, op een gegeven moment heeft Babel de bal en je ziet aan heel de lichaams houding van Perez en hoe ie aan komt sloffen dat ie denkt van " Ja daag, ik blijf niet voor jan lul me aanbieden als vrijstaande man ".

Verder gaat het me niet om Sneijder, Sneijder speelde een redelijke pot.Mij gaat het erom dat het uitblijven van goals voor AJAX uitwerking heeft op je instelling.Zou niet moeten maar het gebeurt.Met als resultaat dat wat Sneijder deed.Die ziet ook in de wedstrijd dat spelers geen oog hebben voor beter vrijstaande collega's.

Dit gaat niet meer om de A1, dit gaat om AJAX.Waar elke goal minder of meer een heleboel euro kan gaan opleveren.Maar blijkbaar snappen dat bepaalde spelers, ondanks dat men 1 GOAL tekort kwam om kampioen te worden, nog steeds niet.

Wat ik HtC verwijt is dat ie Huntelaar op een eiland laat staan, wissels doorvoert waardoor je het onheil op je afroept.Zoals ik al eerder aangaf.

Of we dat wel effe recht gaan trekken volgende week ?.Moet ik eerst nog gaan zien zonder Sneijder die bijna als enige nog af en toe oog heeft voor de beter ervoor vrijstaande man.AJAX zal moeten komen.Dembele zal terug zijn bij Az, die gaan lekker op de counter spelen met een 4 mans middenveld ....

Buiten dat was het vandaag aan AJAX kant huilen met de pet op en zakten er weer een paar spelers flink door de mand.Steek redde een paar keer zeer goed, maar zoals ook al eerder heb aangegeven is dat bij dit AJAX nooit een garantie voor succes, volgende keer kunnen het best weer andere spelers zijn die het laten afweten ...

Verder zou ik het op prijs stellen dat je een beetje normaal antwoordt terug geeft in plaats van steeds maar weer het zelfde liedje, kom eens met tegen argumenten inplaats van steeds dit soort reacties :
Tuurlijk. Trap die 3 ........ lekker van het forum af. Kunnen ze lekker op het az forum gaan geilen op Van Gaal & co.

Nu zien we gelijk wat voor een dom volk het bij elkaar is. Zeiken omdat Sneijder geschorst is, terwijl ze eigenlijk heel blij zouden moeten zijn, omdat nu Perez weer de hele wedstrijd waarschijnlijk mee zal doen.
Mensen zoals jij die hopen dat Ajax verliest, kunnen maar beter wegblijven. En Voetske, je moet me nog steeds je frustratie eens uitleggen tav Ajax!

En nogmaals, wees blij dat Perez volgende week weer 90 minuten kan meespelen.
En dan blijkt toch maar weer dat je geen argumenten hebt, alleen maar een hoop geblér.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mei 20, 2007 2:05 pm

Dat is niet zo best, Voetske, maar Babel schept die kansen wel.
Wat het met Roger en Perez te maken heeft? Dat die KJH ook in stelling hadden kunnen brengen misschien? Waarom zou Babel daar als enige voor moeten zorgen?
Het is mij te simpel om een jonge aanvaller af te schieten die initiatief neemt en fouten maakt en de twee oudere, in verdedigend opzicht waardeloze ´vedetten´ ongemoeid te laten omdat ze zich achter een boom hebben verstopt. Ik neem het Perez kwalijk dat hij er niet stond vandaag, juist hij had (bij het ontbreken van Gabri en Davids) het voortouw moeten nemen.
A.u.b. geen Perez op 10 volgend seizoen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 2:06 pm

Voetske schreef:
joey schreef:Voetske, misschien kan KJH eens van zijn eiland afkomen ipv in de zon te blijven liggen? Het is mij te simpel om Babel overal de schuld van te geven, die nam tenminste initiatief. Perez en Roger waren speciaal opgesteld om KJH in stelling te brengen, wat hebben we van deze twee gezien?
KjH liet zich vandaag regelmatig inzakken en dook regelmatig op op de zijkanten.Wat Roger en Perez lieten zien was ook niet al te best.Maar wat heeft dat met de speler te maken die minimaal 3 keer de kans krijgt om WEL de SPITS te bedienen die vrijstaat ?.En dat gewoon VERTIKT '?.En dat is bijna het gehele SEIZOEN al zo ...
Inderdaad alleen het feit dat je 1-3 had gewonnen, wordt de thuiswedstrijd een formaliteit en kan Wesley rustig afscheid nemen NU moet je nog 90 minuten aan de bak

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mei 20, 2007 2:07 pm

Ik vraag me alleen iets af Voetske. Dat is alles. Maar jij moet toch wel blij zijn dat Perez volgende week als nummer 10 kan spelen? Bovendien zonder zijn plaaggeest Sneijder. Dat moet bevrijdend werken denk ik zo. Als Perez faalt, heeft ie genoeg kansen gehad en moet ie een schop onder z'n reet krijgen.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » zo mei 20, 2007 2:07 pm

Niet te geloven deze wedstrijd, maar met zo een opstelling en tactiek roep je het ook over jezelf af. Van die wissels word ik helemaal niet goed, die Ten Cate snapt er echt helemaal niks van daar word ik echt heel erg hopeloos van.

Over Sneijder wil ik niet eens woorden meer aan vuil maken. Als je zo goed kan voetballen en je maakt zo een domme overtreding, dan ben je geen 18 miljoen euro waard. Wat een klootzak is dat zeg.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mei 20, 2007 2:10 pm

Alexander schreef:Niet te geloven deze wedstrijd, maar met zo een opstelling en tactiek roep je het ook over jezelf af.
Zwaar overdreven. Ajax heeft genoeg kansen gehad om de wedstrijd te winnen. Adriaanse zou zeggen: een scorebordconclusie.
AZ was ook niet best. Daar houd ik me aan vast. Tegen AZ scoren we altijd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mei 20, 2007 2:11 pm

joey schreef:Dat is niet zo best, Voetske, maar Babel schept die kansen wel.
Wat het met Roger en Perez te maken heeft? Dat die KJH ook in stelling hadden kunnen brengen misschien? Waarom zou Babel daar als enige voor moeten zorgen?
Het is mij te simpel om een jonge aanvaller af te schieten die initiatief neemt en fouten maakt en de twee oudere, in verdedigend opzicht waardeloze ´vedetten´ ongemoeid te laten omdat ze zich achter een boom hebben verstopt. Ik neem het Perez kwalijk dat hij er niet stond vandaag, juist hij had (bij het ontbreken van Gabri en Davids) het voortouw moeten nemen.
A.u.b. geen Perez op 10 volgend seizoen.
Joey, degene die Huntelaar vandaag zeker in stelling had kunnen brengen, al is het natuurlijk Huntelaar zelf die zich in stelling brengt, was BABEL.Die kreeg minimaal drie keer de kans maar VERTIKTE het, bewust ?.Blind paard ?.

Babel was het, en is het die steeds in bijna 99% van de wedstrijden voor EIGEN SUCCES GAAT.En daarin in bijna 99% van de wedstrijden FAALT.Juist in deze wedstrijden, om het kampioenschap b.v., mag ik toch verwachtten dat ie eindelijk eens zijn oogkleppen afdoet en de BIJNA kans doorvoert naar een ECHTE kans.
Laatst gewijzigd door 999 op zo mei 20, 2007 2:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » zo mei 20, 2007 2:12 pm

Er is weinig aan het handje hoor en de wissels waren logisch en noodgedwongen. Hij wilde met de wissel van Huntelaar de 1-1 vasthouden en dat was waarschijnlijk nog gelukt ook als Urby niet was uitgevallen. Perez op de plaats van Sneijder en dan wordt het klusje wederom in Amsterdam geklaard. Perez had vandaag een dragende taak en dat deed ie heel behoorlijk. En Voetske, zoek een andere club.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mei 20, 2007 2:14 pm

Voetske schreef:Joey, degene die Huntelaar vandaag zeker in stelling had kunnen brengen, al is het natuurlijk Huntelaar zelf die zich in stelling brengt, was BABEL.
Ja, die dwong wat af. Die anderen niet.
Ach, ik zag Rooney gisteren keer op keer voor eigen glorie gaan. Sommige spelers zijn nu eenmaal zo. Babel moet scherper worden voor de goal, maar hij is nog jong.
Perez stond er speciaal voor de eindpass, eh...welke eindpass?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mei 20, 2007 2:14 pm

Spijker schreef:Er is weinig aan het handje hoor en de wissels waren logisch en noodgedwongen. Hij wilde met de wissel van Huntelaar de 1-1 vasthouden en dat was waarschijnlijk nog gelukt ook als Urby niet was uitgevallen. Perez op de plaats van Sneijder en dan wordt het klusje wederom in Amsterdam geklaard. Perez had vandaag een dragende taak en dat deed ie heel behoorlijk. En Voetske, zoek een andere club.
Nou, ik begin er toch steeds meer over na te denken om een ander forum te zoeken, want steeds weer datzelfde geziek begint ook ( alweer ) te vervelen.Kweet het heb het al een paar keer meer gezegt .. maar het houdt een keertje op steeds maar weer zo te worden neergezet ...

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mei 20, 2007 2:16 pm

:excited.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mei 20, 2007 2:17 pm

joey schreef:
Voetske schreef:Joey, degene die Huntelaar vandaag zeker in stelling had kunnen brengen, al is het natuurlijk Huntelaar zelf die zich in stelling brengt, was BABEL.
Ja, die dwong wat af. Die anderen niet.
Ach, ik zag Rooney gisteren keer op keer voor eigen glorie gaan. Sommige spelers zijn nu eenmaal zo. Babel moet scherper worden voor de goal, maar hij is nog jong.
Perez stond er speciaal voor de eindpass, eh...welke eindpass?
Nou volgens mij speelde AJAX een veredeldt 4-4-2, en zeker niet met een Perez voor de eindpass.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » zo mei 20, 2007 2:18 pm

Sorry Voetske, maar de manier waarop jij naar Ajax (en misschien wel voetbal in het algemeen) kijkt gaat helemaal nergens over. Jij verwacht 90 minuten lang foutloos, flitsend, attractief, aanvallend, dominant, hoogstaand en aantrekkelijk voetbal. Dan heb ik een verrassing voor je, dat krijg je nergens ter wereld te zien.

Ik ben het alleen met je eens over Babel, die had vandaag beslissend moeten zijn door Huntelaar twee keer te 'assisten' in de eerste helft en in de tweede helft zijn kans te benutten. Voor de rest is het, met alle respect, azijnzeikerij van de bovenste plank.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » zo mei 20, 2007 2:19 pm

die 2-1 voelt op de een of andere manier wel als een overwinning. Alleen de schorsing van sneijder, in de 89ste minuut geel pakken is zo enorm dom! Zo dom dat ik bijna zou zeggen: die teringlijer zit al met zijn hart in Spanje!!!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 2:20 pm

Voetske schreef:
Spijker schreef:Er is weinig aan het handje hoor en de wissels waren logisch en noodgedwongen. Hij wilde met de wissel van Huntelaar de 1-1 vasthouden en dat was waarschijnlijk nog gelukt ook als Urby niet was uitgevallen. Perez op de plaats van Sneijder en dan wordt het klusje wederom in Amsterdam geklaard. Perez had vandaag een dragende taak en dat deed ie heel behoorlijk. En Voetske, zoek een andere club.
Nou, ik begin er toch steeds meer over na te denken om een ander forum te zoeken, want steeds weer datzelfde geziek begint ook ( alweer ) te vervelen.Kweet het heb het al een paar keer meer gezegt .. maar het houdt een keertje op steeds maar weer zo te worden neergezet ...

Ach het lijkt net het TV progamma het lagerhuis , ieder z'n mening , maar daarvoor leef je in een mensen wereld en dat is ook hier soms een :eusa_doh.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mei 20, 2007 2:22 pm

Spijker schreef:Sorry Voetske, maar de manier waarop jij naar Ajax (en misschien wel voetbal in het algemeen) kijkt gaat helemaal nergens over. Jij verwacht 90 minuten lang foutloos, flitsend, attractief, aanvallend, dominant, hoogstaand en aantrekkelijk voetbal. Dan heb ik een verrassing voor je, dat krijg je nergens ter wereld te zien.

Ik ben het alleen met je eens over Babel, die had vandaag beslissend moeten zijn door Huntelaar twee keer te 'assisten' in de eerste helft en in de tweede helft zijn kans te benutten. Voor de rest is het, met alle respect, azijnzeikerij van de bovenste plank.
Absolute BULSHITT .. tja, als men geen argumenten meer heeft krijgt je dit slap gelul weer ...

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » zo mei 20, 2007 2:26 pm

:excited.gif:

Argumenten waarvoor? Ik lees en schrijf hier al een tijdje mee en jouw houding tav Ajax en misschien wel voetbal in het algemeen heb ik in bovenstaande post keurig uitgelegd. Voetske, dit Ajax kan jouw hoge verwachtingspatroon niet meer waarmaken. Misschien moet je verhuizen naar Engeland, Italie of Spanje? Daar waar de miljoenen over tafel vliegen en jouw eisenpakket ingewilligd gaat worden. Of zou er misschien een kans bestaan dan ze daar ook niet altijd spelen zoals jij graag zou zien?

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » zo mei 20, 2007 2:29 pm

joey schreef:
Alexander schreef:Niet te geloven deze wedstrijd, maar met zo een opstelling en tactiek roep je het ook over jezelf af.
Zwaar overdreven. Ajax heeft genoeg kansen gehad om de wedstrijd te winnen. Adriaanse zou zeggen: een scorebordconclusie.
AZ was ook niet best. Daar houd ik me aan vast. Tegen AZ scoren we altijd.
Dat kan je niet menen? Ajax is 85 minuten overklast door AZ, en gokte op een counter. Anti Ajax voetbal, en dat al bijna heel het seizoen.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » zo mei 20, 2007 2:29 pm

:bonk.gif: Voetske shall not be moved :stern.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » zo mei 20, 2007 2:29 pm

Spijker schreef: Voor de rest is het, met alle respect, azijnzeikerij van de bovenste plank.
Mwah, Voetske is misschien een perfectionist en is dus niet gauw tevreden, maar hij weet in zijn kritiek wel degelijk de vinger op diverse zere plekken te leggen bij Ajax. Zaken die al langer gesignaleerd worden, maar waar Ajax om de een of andere reden maar geen verbetering in laat zien. Individueel, kollektief. En hij is daarin zeker niet de enige die zich daaraan stoort of zelfs ergert. Dit is nog altijd een forum, voor gezellige wat-zijn-we-het-toch-met mekaar-eens-clubjes zijn wel andere plekkies te vinden op internet.

Plaats reactie