PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mar 17, 2008 6:03 pm

Ja, vind ik ook. De kriebels beginnen toch te komen nu.
Gabri mist topper tegen PSV
AMSTERDAM - Gabri doet woensdag niet mee met Ajax in de topper tegen PSV. De Spanjaard viel zondag geblesseerd uit tegen Willem II en gisteren bleek dat hij een scheurtje heeft in zijn hamstring.

Gabri. FOTO ANP
,,Jammer, erg jammer,’’ keek trainer Adrie Koster dinsdag sip. ,,Hij is toch een van onze betere spelers.’’

Of Siem de Jong inzetbaar is, is ook nog maar de vraag. De middenvelder hield liesklachten over aan het duel met de Tilburgers. De Jong sloeg gisterochtend de training over.

Vanwege de personele problemen, haalde Koster Jeffrey Sarpong bij de selectie. De middenvelder speelde dit seizoen nog geen minuut in de competitie. Hij deed alleen mee met Ajax 1 tegen Slavia Praag, de verloren tweekamp uit de voorronde van de Champions League, in augustus.

Rasmus Lindgren verliet gisterochtend ook voortijdig de training. De Zweed is amper hersteld van een hamstringblessure. Koster: ,,We nemen geen enkel risico. Hij moet woensdag echt aan de bak, vandaar dat hij niet meedeed met alle oefeningen.’’
AD

Blij dat we Lindgren hebben.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 17, 2008 7:47 pm

Pffff. Dat wordt Perez in de basis. :sad.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » ma mar 17, 2008 7:50 pm

Wat maakt het uit, we gaan toch wel verliezen
I think I lost my fucking headache

Beloki

Bericht door Beloki » ma mar 17, 2008 7:51 pm

Wat is dat nou, Lucas? Ik dacht dat jij de huis-optimist was? We gaan gewoon winnen en het PSV verdomd lastig maken de komende weken, simpel zat. Als je eigen aanhang er al niet meer in gelooft...
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

LucaS

Bericht door LucaS » ma mar 17, 2008 7:53 pm

Sorry, ik vergat een smiley. Natuurlijk geloof ik erin. Onze club doet in niets onder voor die speeltuinvereniging uit Eindhoven

Beloki

Bericht door Beloki » ma mar 17, 2008 7:55 pm

Het was cynisch naar joey toe, dus. De man die zonder een minuut van een wedstrijd te zien, weet dat we kut spelen. Maarja, sinds held Cruijff weg is, deugt er dan ook niks meer. :hypocrite.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma mar 17, 2008 7:57 pm

Ik wíl er wel in geloven, maar doe het niet, uit zelfbescherming. De afloop van vorig seizoen heeft lange tijd chagrijn in mijn lijf veroorzaakt. Om dat nou twee seizoenen achter elkaar te hebben...

Overigens: stel nou eens dat we een historische overwinning in Eindhoven boeken (want hoe lang is het geleden dat we daar twee jaar achter elkaar met de volle buit vertrokken?), dan staan we nog steeds een punt achter en wachten Groningen, Heerenveen en Twente uit ons nog. Da's gelijk de pest van dit seizoen: we kunnen, met nog 6 wedstrijden te gaan, kampioen worden. Maar we kunnen ook 6e worden. En buiten de play-offs voor de voorronde CL vallen. Dat wordt dus sowieso een emotionele rollercoaster voor ons Ajacieden, de komend maand.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LucaS

Bericht door LucaS » ma mar 17, 2008 7:58 pm

Tja, Joey heeft hier uitgebreid verkondigd dat we absoluut kansloos zijn. Het lijkt me dat je je dan ook niet meer hoeft druk te maken over wie wel en wie niet speelt

LucaS

Bericht door LucaS » ma mar 17, 2008 8:01 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Da's gelijk de pest van dit seizoen: we kunnen, met nog 6 wedstrijden te gaan, kampioen worden. Maar we kunnen ook 6e worden. En buiten de play-offs voor de voorronde CL vallen. Dat wordt dus sowieso een emotionele rollercoaster voor ons Ajacieden, de komend maand.
En dat is nou het mooie van de sport. Die spanning

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 17, 2008 8:04 pm

LucaS schreef:Tja, Joey heeft hier uitgebreid verkondigd dat we absoluut kansloos zijn. Het lijkt me dat je je dan ook niet meer hoeft druk te maken over wie wel en wie niet speelt
Natuurlijk maak ik me daar wel druk over. Ik wil namelijk heel graag dat we winnen.
Ik tel bij elkaar op: het slechte spel, de beroerde resultaten in het algemeen tegen PSV en tegen PSV in Eindhoven in het bijzonder, het constante puntverlies in uitwedstrijden, de blessure van Gabri, het geniepige spel van PSV, het moeten winnen tegen een counterploeg, en dan lijkt de kans dat we WINNEN niet zo groot.

Vorig seizoen heb ik voorspeld dat Ajax zou winnen in Eindhoven. Daar wezen toen alle voortekenen op. Nu niet.

M..

Bericht door M.. » ma mar 17, 2008 8:06 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Overigens: stel nou eens dat we een historische overwinning in Eindhoven boeken (want hoe lang is het geleden dat we daar twee jaar achter elkaar met de volle buit vertrokken?), dan staan we nog steeds een punt achter en wachten Groningen, Heerenveen en Twente uit ons nog.
Ik wil het graag met je mee stellen. Maar denk je niet dat de ploeg in dat geval een berg vertrouwen krijgt en dat ook door werkt naar die andere wedstrijden? (onmogelijk natuurlijk want we verliezen toch alle komende wedstrijden.. maar het zou kunnen)

Beloki

Bericht door Beloki » ma mar 17, 2008 8:08 pm

Maarten127 schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Overigens: stel nou eens dat we een historische overwinning in Eindhoven boeken (want hoe lang is het geleden dat we daar twee jaar achter elkaar met de volle buit vertrokken?), dan staan we nog steeds een punt achter en wachten Groningen, Heerenveen en Twente uit ons nog.
Ik wil het graag met je mee stellen. Maar denk je niet dat de ploeg in dat geval een berg vertrouwen krijgt en dat ook door werkt naar die andere wedstrijden? (onmogelijk natuurlijk want we verliezen toch alle komende wedstrijden.. maar het zou kunnen)
Precies. Een ploeg met zelfvertrouwen presteert veel beter. Vergelijk PSV van het begin van het seizoen maar eens met het huidige PSV. Vergelijk de Salcido van het begin van het seizoen eens met de huidige.

Dat negatieve altijd.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di mar 18, 2008 1:49 am

We moeten gewoon achter de ploeg gaan staan! Geen lafaardige negatieve shit! Daar zijn we supporters voor!

KOM OP AJAX!!!!!!!!!!!!!!

:ajaxscarf.gif: :ajax.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » di mar 18, 2008 10:47 am

Net effe een kaart gescoord. Ik ben er dus bij.

Ik heb er inieder geval zin an. Tuurlijk wordt het moelijk en zwaar en spannend. Maar ik heb zoals altijd dat sprankje hoop waarvan ik geen idee heb waar het vandaan komt.

Ik gok op een 1-2 overwinning.
Op naar de vierde ster!

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 18, 2008 11:52 am

Goed, voorspellen dus. 2-1 voor PSV. :sad.gif:

Ik weet, Mr. Ajax vindt dit 'lafaardige negatieve shit'. Maar dit verwacht ik nu eenmaal. :blush.gif:

:ajaxscarf.gif:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di mar 18, 2008 11:56 am

Ik hoor 't al. Joey gaat niet fietsen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

LucaS

Bericht door LucaS » di mar 18, 2008 12:01 pm

0-3

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di mar 18, 2008 12:51 pm

Slecht nieuws: Ook Siem de Jong is niet fit genoeg om te spelen morgen.
Gabri ligt er enkele weken uit, (scheurtje in de hamstring) dus het worden zware weken voor ons middenveld. Siem gaat nu toewerken naar zondag.

Diegenen die er verder niet bijzijn zijn Gregory v/d Wiel, Erik Heijblok en Ismael Urzaiz (ziek).
Jeffrey Sarpong en Kennedy zitten wel weer bij de selectie.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 18, 2008 12:58 pm

:excited.gif:

Bedankt voor de informatie, Thijs.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » di mar 18, 2008 1:07 pm

Godverdomme, Perez in de basis dus... Kutkutkuttekut

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di mar 18, 2008 1:09 pm

Thijs schreef:Slecht nieuws: Ook Siem de Jong is niet fit genoeg om te spelen morgen.
Gabri ligt er enkele weken uit, (scheurtje in de hamstring) dus het worden zware weken voor ons middenveld. Siem gaat nu toewerken naar zondag.

Diegenen die er verder niet bijzijn zijn Gregory v/d Wiel, Erik Heijblok en Ismael Urzaiz (ziek).
Jeffrey Sarpong en Kennedy zitten wel weer bij de selectie.
Met Lindgren gaat het dus goed!? Ik las dat hij uit voorzorg gisteren niet trainde. Daar ook nog iets over gehoord, Thijs? Een middenveld dus van Lindgren - Perez - Davids en Urby ondersteunend.

Harm

Bericht door Harm » di mar 18, 2008 1:10 pm

Ik zie Heitinga eerder ondersteunend opereren dan Emanuelson.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di mar 18, 2008 1:13 pm

Harm schreef:Ik zie Heitinga eerder ondersteunend opereren dan Emanuelson.
Gezien het aantal aanvallers die bij psv zullen spelen, 1, klopt dat. Heitinga zal moeten doorschuiven, zeker omdat zeer waarschijnlijk Perez zal spelen.

Harm

Bericht door Harm » di mar 18, 2008 1:14 pm

Waarom zeg je dan dat Emanuelson ondersteunend opereert?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di mar 18, 2008 1:17 pm

Thijs schreef:Gabri ligt er enkele weken uit, (scheurtje in de hamstring)
Ik zal hem maar vast inkoppen. Die zien we dit seizoen niet meer terug.....
Nil volentibus arduum

Plaats reactie