De play-offs: AZ-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mei 20, 2007 1:34 pm

Ja Voetske ik snap je niet. Wees blij dat Sneijder er niet bij is, want nu kan die fantastische Perez op het middenveld spelen volgende week. Maar niet zo mokken. Heerenveen dacht vorige week het klusje ook wel te klaren.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 1:36 pm

mattie schreef:
ajaxhome schreef:AZ Terecht winnaar babel 4x voor de keeper 0 gescoord dus ipv 2-1 had het dus 1-3 of 1-4 moeten staan en wie zegt dat babel een goeie voetballer is die is echt niet wijs :excited.gif:
Had je de radio eens moeten horen. Volgens mij zijn ze klaar gekomen als hij aan de bal kwam of weer eens een goeie actie had.
Wat dacht je van onze technische staf..... :hypocrite.gif:
Ja een goede aktie met nul resultaat is ook niets , dus Babel weg ermee :rules.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo mei 20, 2007 1:36 pm

Zuidema schreef:Mwah, de 2-1 heb ik wel vrede mee. Terechte overwinning van AZ en toch ook een uitslag, waarmee Ajax nog wel wat kan doen in de Arena. Bovendien móet je nu wel aan de bak, dat scheelt ook in het opladen voor die pot.

En Sneijder kan zich nou volledig richten op de onderhandelingen met Valencia.

Mooi, dan gaat 't gewoon goedkomen volgende week in eigen huis... :smile-ajax.gif: :tifoajax.gif:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mei 20, 2007 1:36 pm

Izmailov schreef:Wat vonden jullie van Urby?

Dat is toch gewoon een karikatuur van een linksback? DRA-MA-TISCH!

Overigens blijft hij na Kopenhagen elke wedstrijd dezelfde fout maken, dus bijster intelligent zal hij ook wel niet zijn....
Ja, Emanuelson kan niet meer voetballen. Kan wel merken dat jij nooit in het stadion zit. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » zo mei 20, 2007 1:37 pm

Arwin schreef:Ik ben eigenlijk bozer om die gele kaart van Sneijder, dan om de nederlaag. Ik had het ongeveer al drie keer aangegeven dat hij dat nou met zijn stomme kop juist net niet moest doen.


2-1 is natuurlijk een uitslag waar je nog wel wat mee kunt met een thuiswedstrijd voor de boeg, waarin je Gabri en Davids er weer bij hebt en wellicht ook nog Stam terug. Maar precies de man die ons vaak aan een doelpunt helpt, moet je nu weer missen door zijn stomme gedrag wat nooit eens veranderd.

Ik ben pessimistisch over het halen van de CL omdat we dit seizoen nu vier keer tegen AZ hebben gespeeld, en geen enkele keer hebben gewonnen. Aanstaande zondag zullen we moeten winnen en verdedigend goed moeten blijven staan. Ik geloof er niet echt in, ook omdat we zowel in de bekerfinale als vandaag duidelijk de onderliggende partij waren tegen AZ.
ik geloof dat je in het bovenstaand niet alleen staat...

Daarnaast Arwin alle wedstrijden die nu werden afgespeeld waren na 90 min. een gelijk spel en vandaag niet. Misschien kan je je daar aanhouden dat het misschien toch goed gaat komen.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mei 20, 2007 1:38 pm

Arthur schreef:Pfff met 2-1 kan ik best leven, maar wat die Sneijder daar aan het doen is is echt niet te beschrijven.
Inderdaad, wat een DEBIEL. Zo onnodig....
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 1:38 pm

goodfella schreef:
Izmailov schreef:Wat vonden jullie van Urby?

Dat is toch gewoon een karikatuur van een linksback? DRA-MA-TISCH!

Overigens blijft hij na Kopenhagen elke wedstrijd dezelfde fout maken, dus bijster intelligent zal hij ook wel niet zijn....
Ja, Emanuelson kan niet meer voetballen. Kan wel merken dat jij nooit in het stadion zit. :smallgrin.gif:

Ik hoop dat Stam mee doet ,want onder hem gaat het achterin een stuk beter Maar AZ had veel balwinst omdat Babel en Urby niet balvast waren en ajax de ruimtes heel slecht benutten

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mei 20, 2007 1:39 pm

Arwin schreef:Wat?? Lindenbergh voor Huntelaar. Op naar de 2-1 voor AZ, antivoetbal.
De Werder-uit variant. Het ging deze keer een stuk beter en ik kan er enigszins in komen. Ajax bezat vandaag over geen enkel recupererend vermogen en de aanvoer naar Huntelaar was er totaal niet. Een extra aanvaller in Huntelaar was dus overbodig. Lindenbergh viel bovendien prima in en Ajax werd niet slechter dan voor de wissel. De defensieve organisatie stond vandaag prima.

Babel was iedere directe tegenstander de baas maar blijft slechte keuzes maken. Zonde, want Ajax heeft dankzij hem net zoveel kansen gecreëerd als AZ.
Voetske schreef:Sneijder geschorst, prima trainertje onze Henk ...
Het spijt me zeer, maar dit is toch gewoon lachwekkend? Hoe kan die gele kaart van Sneijder nou Ten Cate z'n schuld zijn?

Zijn Wimpey en Lucas het hier mee eens?

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » zo mei 20, 2007 1:40 pm

goodfella schreef: Ja, Emanuelson kan niet meer voetballen. Kan wel merken dat jij nooit in het stadion zit. :smallgrin.gif:
Elke thuiswedstrijd (behalve play-offs btw)......

Maar jij beweerd dus dat Urby verdedigend sterk is, positioneel zich goed opsteld en zich nooit vast dribbeld op een cruciale plek?
Laatst gewijzigd door Izmailov op zo mei 20, 2007 1:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mei 20, 2007 1:40 pm

Thomas schreef:Babel was iedere directe tegenstander de baas maar blijft slechte keuzes maken. Zonde, want Ajax heeft dankzij hem net zoveel kansen gecreëerd als AZ.
Maar hij was zijn tegenstander dus wel steeds de baas. LVG had graag gezien dat Babel werd gewisseld en niet KJH, denk ik.

Ik heb nog enige hoop, want AZ kan niet op de nul spelen. Maar het gaat moeilijk worden.
Laatst gewijzigd door joey op zo mei 20, 2007 1:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 1:40 pm

HTC zegt dat ajax moedig heeft gespeeld , en verwijt babel niets wat een trainer tsjonge tsjonge :drecul.gif:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mei 20, 2007 1:43 pm

Thomas schreef:
Zijn Wimpey en Lucas het hier mee eens?
Tuurlijk. Trap die 3 ........ lekker van het forum af. Kunnen ze lekker op het az forum gaan geilen op Van Gaal & co.

Nu zien we gelijk wat voor een dom volk het bij elkaar is. Zeiken omdat Sneijder geschorst is, terwijl ze eigenlijk heel blij zouden moeten zijn, omdat nu Perez weer de hele wedstrijd waarschijnlijk mee zal doen.

Maar goed, Cziommer is er ook niet bij, dus zoveel smaken heeft az ook niet volgende week. Stam, Gabri en Davids er wel bij. Uitgerust en wel.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 20, 2007 1:43 pm

ajaxhome schreef:HTC zegt dat ajax moedig heeft gespeeld , en verwijt babel niets wat een trainer tsjonge tsjonge :drecul.gif:
Ik snap dat hij zijn spelers niet in het openbaar wil afvallen, maar Babel had toch op zijn minst 2 keer mogen scoren (of laten scoren) vandaag.
Verder was hij wel veruit de gevaarlijkste Ajacied. Ik vond Lindenbergh trouwens wel goed invallen.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 1:46 pm

Sneijder in de laatste minuut geel, een hele domme overtreding. Volgens hem een sliding op de bal DOM DOM DOM DOM DOM DOM

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mei 20, 2007 1:47 pm

ajaxhome schreef:Sneijder in de laatste minuut geel, een hele domme overtreding. Volgens hem een sliding op de bal DOM DOM DOM DOM DOM DOM
Zo is Sneijder gewoon. Zo'n 10 keer per seizoen krijgt ie kortsluiting in die kop van hem.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 1:47 pm

Clubs zijn er nog niet uit zegt Sneijder , en geeft toe dat hij daar naar toe gaat ,dus deze week meer :confused.gif:
Laatst gewijzigd door Toppie op zo mei 20, 2007 1:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 20, 2007 1:47 pm

Het was volgens Sneijder geen overtreding!?!?!?

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » zo mei 20, 2007 1:48 pm

Ajaciedjuh schreef:Het was volgens Sneijder geen overtreding!?!?!?
Nee, hij vond het een normale sliding...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mei 20, 2007 1:50 pm

goodfella schreef:Zo is Sneijder gewoon. Zo'n 10 keer per seizoen krijgt ie kortsluiting in die kop van hem.
En daar heb ik eigenlijk een heel klein beetje genoeg van. In die zin zal ik hem niet missen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 1:50 pm

Van Gaal gaat de interviewer weer afzeiken , dus weer lachen vanavond :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mei 20, 2007 1:51 pm

goodfella schreef:Ja Voetske ik snap je niet. Wees blij dat Sneijder er niet bij is, want nu kan die fantastische Perez op het middenveld spelen volgende week. Maar niet zo mokken. Heerenveen dacht vorige week het klusje ook wel te klaren.
Dus jij snapt niet dat inplaats van KjH voor lul te zetten met deze wissel, HtC Babel ( eigenlijk al vanaf het begin van het seizoen ) duidelijk had moeten maken dat KjH zeer regelmatig vrij staat en Babel daar de bal moet inleveren om zo de speler met het meeste en grootste scorendvermogen en rendement de kans te gunnen.Zoals ik al aangaf, op een gegeven moment heeft Babel de bal en je ziet aan heel de lichaams houding van Perez en hoe ie aan komt sloffen dat ie denkt van " Ja daag, ik blijf niet voor jan lul me aanbieden als vrijstaande man ".

Verder gaat het me niet om Sneijder, Sneijder speelde een redelijke pot.Mij gaat het erom dat het uitblijven van goals voor AJAX uitwerking heeft op je instelling.Zou niet moeten maar het gebeurt.Met als resultaat dat wat Sneijder deed.Die ziet ook in de wedstrijd dat spelers geen oog hebben voor beter vrijstaande collega's.

Dit gaat niet meer om de A1, dit gaat om AJAX.Waar elke goal minder of meer een heleboel euro kan gaan opleveren.Maar blijkbaar snappen dat bepaalde spelers, ondanks dat men 1 GOAL tekort kwam om kampioen te worden, nog steeds niet.

Wat ik HtC verwijt is dat ie Huntelaar op een eiland laat staan, wissels doorvoert waardoor je het onheil op je afroept.Zoals ik al eerder aangaf.

Of we dat wel effe recht gaan trekken volgende week ?.Moet ik eerst nog gaan zien zonder Sneijder die bijna als enige nog af en toe oog heeft voor de beter ervoor vrijstaande man.AJAX zal moeten komen.Dembele zal terug zijn bij Az, die gaan lekker op de counter spelen met een 4 mans middenveld ....

Buiten dat was het vandaag aan AJAX kant huilen met de pet op en zakten er weer een paar spelers flink door de mand.Steek redde een paar keer zeer goed, maar zoals ook al eerder heb aangegeven is dat bij dit AJAX nooit een garantie voor succes, volgende keer kunnen het best weer andere spelers zijn die het laten afweten ...

Verder zou ik het op prijs stellen dat je een beetje normaal antwoordt terug geeft in plaats van steeds maar weer het zelfde liedje, kom eens met tegen argumenten inplaats van steeds dit soort reacties :
Tuurlijk. Trap die 3 ........ lekker van het forum af. Kunnen ze lekker op het az forum gaan geilen op Van Gaal & co.

Nu zien we gelijk wat voor een dom volk het bij elkaar is. Zeiken omdat Sneijder geschorst is, terwijl ze eigenlijk heel blij zouden moeten zijn, omdat nu Perez weer de hele wedstrijd waarschijnlijk mee zal doen.
Laatst gewijzigd door 999 op zo mei 20, 2007 1:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo mei 20, 2007 1:53 pm

Dus jij snapt niet dat inplaats van KjH voor lul te zetten met deze wissel, HtC Babel ( eigenlijk al vanag het begin van het seizoen ) duidelijk had moeten maken dat KjH zeer regelmatig vrij staat en Babel daar de bal moet inleveren om zo de speler met het meeste en grootste scorenvermogen en rendement de kans te gunnen.Zoals ik al aangaf, op een gegeven moment heeft Babel de bal en je ziet aan heel de lichaams houding van Perez en hoe ie aan komt sloffen dat ie denkt van " Ja daag, ik blijf niet voor jan lul me aanbieden als vrijstaande man ".

Verder gaat het me niet om Sneijder, Sneijder speelde een redelijke pot.Mij gaat het erom dat het uitblijven van goals voor AJAX uitwerking heeft op je instelling.Zou niet moeten maar het bebeurt.Met als resultaat dat wat Sneijder deed.Die ziet ook in de wedstrijd dat spelers geen oog hebben voor beter vrijstaande collega's.

Dit gaat niet meer om de A1, dit gaat om AJAX.Waar elke goal minder of meer een heleboel euro kan gaan opleveren.Maar blijkbaar snappen dat bepaalde spelers, ondanks dat men 1 GOAL tekort kwam om kampioen te worden, nog steeds niet.

Wat ik HtC verwijt is dat ie Huntelaar op een eiland laat staan, wissels doorvoert waardoor je het onheil op je afroept.Zoals ik al eerder aangaf.

Of we dat wel effe recht gaan trekken volgende week ?.Moet ik eerst nog gaan zien zonder Sneijder die bijna als enige nog af en toe oog heeft voor de beter ervoor vrijstaande man.AJAX zal moeten komen.Dembele zal terug zijn bij Az, die gaan lekker op de counter spelen met een 4 mans midenveld ....

Buiten dat was het vandaag aan AJAX kant huilen met de pet op en zakten er weer een paar spelers flink door de mand.Steek redde een paar keer zeer goed, maar zoals ook al eerder aangegeven is dit bij dit AJAX nooit een garantie voor succes, volgende keer kunnen het best weer andere spelers zijn die het laten afweten ...

Verder zou ik het op prijs stellen dat je een beetje normaal antwoordt terug geeft in plaats van steeds maar weer het zelfde liedje, kom eens met tegen argumenten inplaats van steeds dit soort reacties

Mooi gezegd :hupajax.gif:
Pompiedom

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 20, 2007 1:53 pm

Yep, van Gaal intimideert de verslaggever en wordt meteen poeslief (echte persoonlijkheid).

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mei 20, 2007 1:56 pm

Babel is teleurgesteld nou is zeg je ,volgende week 3x scoren dan praten we verder :excited.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mei 20, 2007 1:58 pm

Voetske, misschien kan KJH eens van zijn eiland afkomen ipv in de zon te blijven liggen? Het is mij te simpel om Babel overal de schuld van te geven, die nam tenminste initiatief. Perez en Roger waren speciaal opgesteld om KJH in stelling te brengen, wat hebben we van deze twee gezien?

Een gokje: Ferguson is totaal op KJH afgeknapt. Een speler die zich niet de longen uit zijn lijf loopt om aan de bal te komen heeft in de PL niets te zoeken.
Laatst gewijzigd door joey op zo mei 20, 2007 1:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie