Feyenoord-Ajax
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
HdG, ajaxhome en vele anderen; ga samen met alle haters een 'ik haat Steef dus ik besta'-forum oprichten en al dat gezanik over het ontbreken van een reactie lekker ergens anders uitbraken, nu weet ik het wel.Henk de Gier schreef:en Steef was niet te harden voor ons toen Feyenoord won, toen kwam hij met z'n grote bek wel, dus als hij een echte vent was geweest had hij nu de hoon over zich heen laten komen.joey schreef:Kom op zeg! Wij zijn niet te harden voor Feyenoord-fans. :cheer: :headbang:Henk de Gier schreef:als dat slappe zakkie gewoon even was geweest gisteren, had gezegd dat Feyenoord kut was en weer was vertrokken, dan had nu niet iedere post naar Steef verwezen.
Ajax heeft over twee wedstrijden met 7-2 van Feyenoord gewonnen en is dichter bij een Champions League plaats; dat is veel belangrijker dan dat ene clubje uit Rotterdam. :eusa_pray:
Raymond schreef:HdG, ajaxhome en vele anderen; ga samen met alle haters een 'ik haat Steef dus ik besta'-forum oprichten en al dat gezanik over het ontbreken van een reactie lekker ergens anders uitbraken, nu weet ik het wel.Henk de Gier schreef:en Steef was niet te harden voor ons toen Feyenoord won, toen kwam hij met z'n grote bek wel, dus als hij een echte vent was geweest had hij nu de hoon over zich heen laten komen.joey schreef: Kom op zeg! Wij zijn niet te harden voor Feyenoord-fans. :cheer: :headbang:
Ajax heeft over twee wedstrijden met 7-2 van Feyenoord gewonnen en is dichter bij een Champions League plaats; dat is veel belangrijker dan dat ene clubje uit Rotterdam. :eusa_pray:
Volgens gaat het helemaal niet over haat; het is gewoon leedvermaak, en dat mag best wel even na zo'n kutseizoen waarin Steef vaak genoeg zelf genoten heeft van onze teleurstelling en dat ook niet onder stoelen of banken stak.
Toch? Steef?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Raymond schreef:Als Steef om wat voor reden dan ook verkiest om niet op AT te verschijnen is dat zijn keus wat je maar hebt te respecteren. Dergelijke flauwe opmerkingen stuur je maar via PM naar hem toe, val mij er niet mee lastig.
Goed, terug naar de wedstrijd graag!
:xyxthumbs:
Wat vonden jullie van de coaching van Koeman? Na de wissel Vlaar-Hofs stond de poort open bij Feyenoord.
Het stinkt aan alle kanten!
Van mij mag hij zó terug naar PSV, zetten we Maaskant in Feyenoord neer en wachten we op Scheringa's volgende emotionele uitbarsting waarmee hij in z'n teleurstelling en woede over het afgelopen seizoen de stekker uit AZ trekt, et voila: Kampioen 2006/2007. ;)joey schreef:Raymond schreef:Als Steef om wat voor reden dan ook verkiest om niet op AT te verschijnen is dat zijn keus wat je maar hebt te respecteren. Dergelijke flauwe opmerkingen stuur je maar via PM naar hem toe, val mij er niet mee lastig.
Goed, terug naar de wedstrijd graag!
:xyxthumbs:
Wat vonden jullie van de coaching van Koeman? Na de wissel Vlaar-Hofs stond de poort open bij Feyenoord.
Ja daag, dit is toch een forum ?.Steef moet niet zo flauw doen en gewoon z'n kop laten zien.Niet om hem af te schieten, daar hebben wij geen recht toe AJAX speelt een slechter seizoen dan Feyenoord maar gewoon om over de wedstrijd te praten.
Laatst gewijzigd door 999 op ma apr 24, 2006 8:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Steef moet helemaal niets, Voetske. Als je er eventjes over nadenkt begrijp je het vast wel. Bertje en ik staan voor je klaar.Voetske schreef:Ja daag, dit is toch een forum ?.Steef moet niet zo flauw doen en gewoon z'n kop laten zien.Niet om hem af te schieten, daar hebben wij geen recht toe AJAX speelt een slechter seizoen doen Feyenoord maar gewoon om over de wedstrijd te praten.
Ik kan die behoefte best begrijpen, Voetske. Als het je alleen om een goed gesprek ging en je geen Steef-bashing-intenties had bied ik je mijn excuses aan.
Waar het mij om gaat zijn de kinderachtige "Steef, waar ben je nu?" opmerkingen. Als hij zit te balen; laat hem balen en heb het over die twee ongelooflijke wedstrijden! 7-2, lui! :cheer:
Waar het mij om gaat zijn de kinderachtige "Steef, waar ben je nu?" opmerkingen. Als hij zit te balen; laat hem balen en heb het over die twee ongelooflijke wedstrijden! 7-2, lui! :cheer:
Laatst gewijzigd door Raymond op ma apr 24, 2006 8:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.