FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
Ho ho, vergeet die man met dat pompspuitje niet!
Laatst gewijzigd door Duke op zo apr 13, 2008 7:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Wat je heel goed ziet, is de onderschatting van het gevaar. Ik denk dat het onderzoek eerder uit zou moeten gaan naar de organisatie, dan naar de aanstichters. Het is immers niet de eerste keer dat er wat WC papier wordt aangestoken in een stadion, dat mag nooit zo uit de hand lopen.Voetske schreef:Als je dat zo bekijkt had het voor het zelfde geld veel slechter kunnen aflopen.Duke schreef:Foto's
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Een ploeg als MVV krijgt hier puntmindering voor... maargoed... dat komt PSV natuurlijk niet goed uit dus zal het wel zo opgelost zijn. Knap werk KNVB... echt overtuigend beleid13/4/2008 - FC Groningen: woensdag om 19.30 uur, met publiek
(Gepost door RvN)
FC Groningen meldt op haar officiële website dat het duel tussen FC Groningen en Ajax aanstaande woensdagavond wordt ingehaald om 19.30 uur. Bij het duel is publiek van beide clubs welkom, zo meldt de club. [reageer]
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Inderdaad, staan blussen met een plantensproeier.Je moet er trouwens niet aan denken dat mensen in paniek, en door de rook de verkeerde kant zouden zijn op gerend.Duke schreef:Wat je heel goed ziet, is de onderschatting van het gevaar. Ik denk dat het onderzoek eerder uit zou moeten gaan naar de organisatie, dan naar de aanstichters. Het is immers niet de eerste keer dat er wat WC papier wordt aangestoken in een stadion, dat mag nooit zo uit de hand lopen.Voetske schreef:Als je dat zo bekijkt had het voor het zelfde geld veel slechter kunnen aflopen.Duke schreef:Foto's
Blij met de punten ...
Als je naar de organisatie kijkt lijkt er weinig van te kloppen. Waar ik bij dit soort situaties altijd aan moet denken is het gezeur van mensen als de brandweer moeilijk doet bij controles van gebouwen en/of evenementen.
Dan is het altijd zeuren over regeltjes. Wat kan er nou gebeuren, ze moeten niet zo moeilijk doen want wat kan er nou gebeuren. Nou, dat hebben we dan vandaag weer gezien...
Dan is het altijd zeuren over regeltjes. Wat kan er nou gebeuren, ze moeten niet zo moeilijk doen want wat kan er nou gebeuren. Nou, dat hebben we dan vandaag weer gezien...
Nil volentibus arduum