Mwah ik vond ons toch vrij armoedig, hoor. In het begin wash et nog wel aardig, maar daarna hebben we niets meer kunnen creëren.Arthur schreef:Ajax ging in januari ten onder, maar zeker niet kansloos.
PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
Je hebt helemaal gelijk, ik ben om. Ajax wordt kampioen, en voor de Arena komt een standbeeld van Adrie Koster te staan!Jinne schreef:Nou niet gaan mierenneuken over mijn woordkeuze Duke. Tot en met woensdag geloof ik er nog zeker in. Groot Licht A3 heeft niet voor niets er voor gekozen om bij Ajax te blijven. Die zag het ook. Het kampioenschap gaat gewoon naar Ajax!

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Standbeeld. Een uitstekend idee. Als Gomes nu even een cruciaal blundertje maakt woensdag kunnen we ongetwijfeld het brons voor zijn standbeeld voor een spotprijsje overnemen. Blijft er bovendien nog wel genoeg brons over voor een bronzen bloempot. Al wordt dat misschien te zwaar tijdens A3's volgende knipbeurt.Duke schreef:Je hebt helemaal gelijk, ik ben om. Ajax wordt kampioen, en voor de Arena komt een standbeeld van Adrie Koster te staan!Jinne schreef:Nou niet gaan mierenneuken over mijn woordkeuze Duke. Tot en met woensdag geloof ik er nog zeker in. Groot Licht A3 heeft niet voor niets er voor gekozen om bij Ajax te blijven. Die zag het ook. Het kampioenschap gaat gewoon naar Ajax!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
Gezien de blessure van Gabri, zal A3 de volgende wel in de wei sturen:
---------Stekelenburg
Silva-Heitinga-Vermaelen-Vertonghen
Lindgren ---Perez----Davids
-----------------------Emanuelson
Suarez-Huntelaar
Wat denken jullie van de optie:
---------Stekelenburg
Silva-Kuffour-Vermaelen-Vertonghen
--------------Heitinga
-----Lindgren -------Davids
-------Suarez-
------------Huntelaar
Heitinga als bewaker op Appelvlaai (de angel van psv)? Daarnaast kan Heitinga en Lindgren zich met de opbouw bemoeien. In de loop van de wedstrijd kunnen we altijd nog Perez en/of Leo brengen.
---------Stekelenburg
Suarez-Huntelaar
---------Stekelenburg
--------------Heitinga
-------Suarez-
------------Huntelaar
Heitinga als bewaker op Appelvlaai (de angel van psv)? Daarnaast kan Heitinga en Lindgren zich met de opbouw bemoeien. In de loop van de wedstrijd kunnen we altijd nog Perez en/of Leo brengen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Typisch psv toch.... Men vind het daar allemaal geen probleem, deze type spel.joey schreef:Niet kansloos, maar ik vond PSV veel effectiever. PSV is sowieso vrij effectief. Kijk gisteren: geen bal raken maar toch bijna winnen.
Ondertussen zou ik toch ook wel eens weer willen zien dat Ajax landskampioen wordt en in Europa weer van zich laat spreken.
Kuffour brengen? waarom niet..... Deze jongen word er niet warm of koud van als je al eens een finale CL of bij Bayern alles al gewonnen hebt.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik heb er alle vertrouwen in voor woensdag. We gaan die gloeilampen gewoon inmaken en ze vervolgens ook in de stand pakken. Heb trouwens nog een stukje over Urby Emanuelson en gisteren gevonden: http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=624984
Ajax Kampioenen!!!
Ajax Kampioenen!!!

Zeker. Grappig trouwens dat die hooggeloofde Snorremans na de winterpauze met PSV welgeteld 1 puntje meer heeft gehaald dan Ajax. Hij begon prima met PSV, maar sinds Heerenveen thuis is het op de uitwedstrijd tegen Spurs na niet veel soeps meer.Peter schreef: Woensdag is echt een duel tussen de lamme en de blinde, hoor.
Eigen schuld: als de Snor vasthoudt aan die Labielovic, Bakkal blijft negeren en Farfan stijf aan de rechterkant houdt, geloof ik er wel in.
Jammer dat Gabri er niet bij is. Hopen dat de Jong fit zal zijn, want met Perez op 10 wordt het niets. Aanvallend vanaf links of niets, dat moet toch inmiddels duidelijk zijn?!
Gezien ons resterende programma zou een evt. overwinning i.m.o. een prima stap zijn richting play-offs. De titel kun je met dit programma vergeten.
Haha, ik was helemaal vergeten dat we hem ook nog hebben.Bertje schreef:Ja, lekker, die lompe Afrikaan in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor de leeuwen gooien. Zullen we dat niet doen?

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Iedereen roept trouwens dat Ajax als enige zal moeten komen om het spannend te houden. Dat laatste is natuurlijk waar, maar zullen de spelers van PSV niet ook koste wat kost willen winnen zodat men zich kan focussen op de UEFA Cup? Ik neem aan dat een Europese prijs bij de spelers meer tot de verbeelding spreekt.
Als je dan toch gek gaat doen zou ik Ogararu op de plaats van Gabri zetten. en de rest het zelfde als j.l. zondag tegen WII.Ajaciedjuh schreef:Gezien de blessure van Gabri, zal A3 de volgende wel in de wei sturen:
---------Stekelenburg
Suarez-Huntelaar
---------Stekelenburg
--------------Heitinga
-------Suarez-
------------Huntelaar
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Als we in Eindhoven winnen kunnen we ook in Heerenveen en Enschede winnen. Met een beetje geluk kunnen we ons nog een gelijkspelletje in Groningen veroorloven.wimpey schreef: Gezien ons resterende programma zou een evt. overwinning i.m.o. een prima stap zijn richting play-offs. De titel kun je met dit programma vergeten.
Vorig jaar eindigden de uitwedstrijden in 1-5, 1-4, 0-2 en 2-3.
Ik zou er nu zo voor tekenen!

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zo, zo. Nog een positivo hier.Rino schreef:Ik heb er alle vertrouwen in voor woensdag. We gaan die gloeilampen gewoon inmaken en ze vervolgens ook in de stand pakken. Heb trouwens nog een stukje over Urby Emanuelson en gisteren gevonden: http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=624984
Ajax Kampioenen!!!

Anyway, welkom Rino!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
't Zal de spits wel zijn waar de treinen doorheen moeten. Wordt op tijd eten, want op zo'n halfgaar broodje bal kan ik deze wedstrijd niet overleven. En het andere nadeel is dat je om 18.45u al in het stadion jezelf moet gaan zien te vermaken. Pff, daar zie ik wel tegenop.Joeska schreef:Pfft, toch flink de zenuwen. Het zou zo maar eens kunnen gebeuren woensdag...
Overigens absurd dat de treinen zo vroeg weg gaan, slaat weer helemaal nergens op.
Precies, twee uur lang wachten op een potje voetbal in een afgrijselijk lelijk uitvak is natuurlijk kut met peren. Nu ja, lekker boterhammetjes smeren voor je van huis gaat...Thijs schreef:'t Zal de spits wel zijn waar de treinen doorheen moeten. Wordt op tijd eten, want op zo'n halfgaar broodje bal kan ik deze wedstrijd niet overleven. En het andere nadeel is dat je om 18.45u al in het stadion jezelf moet gaan zien te vermaken. Pff, daar zie ik wel tegenop.Joeska schreef:Pfft, toch flink de zenuwen. Het zou zo maar eens kunnen gebeuren woensdag...
Overigens absurd dat de treinen zo vroeg weg gaan, slaat weer helemaal nergens op.
Godzijdank woon ik dicht bij de Arena