PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma mar 17, 2008 11:58 am

Arthur schreef:Ajax ging in januari ten onder, maar zeker niet kansloos.
Mwah ik vond ons toch vrij armoedig, hoor. In het begin wash et nog wel aardig, maar daarna hebben we niets meer kunnen creëren.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 17, 2008 11:58 am

Niet kansloos, maar ik vond PSV veel effectiever. PSV is sowieso vrij effectief. Kijk gisteren: geen bal raken maar toch bijna winnen.
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mar 17, 2008 12:00 pm

Jinne schreef:Nou niet gaan mierenneuken over mijn woordkeuze Duke. Tot en met woensdag geloof ik er nog zeker in. Groot Licht A3 heeft niet voor niets er voor gekozen om bij Ajax te blijven. Die zag het ook. Het kampioenschap gaat gewoon naar Ajax!
Je hebt helemaal gelijk, ik ben om. Ajax wordt kampioen, en voor de Arena komt een standbeeld van Adrie Koster te staan! :onfire.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

peter

Bericht door peter » ma mar 17, 2008 12:01 pm

Oooh oooh ooh Adrie...Zing een liedje voor mij alleen!

Ik wil het wel eens zien. Woensdag is echt een duel tussen de lamme en de blinde, hoor.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma mar 17, 2008 12:06 pm

Duke schreef:
Jinne schreef:Nou niet gaan mierenneuken over mijn woordkeuze Duke. Tot en met woensdag geloof ik er nog zeker in. Groot Licht A3 heeft niet voor niets er voor gekozen om bij Ajax te blijven. Die zag het ook. Het kampioenschap gaat gewoon naar Ajax!
Je hebt helemaal gelijk, ik ben om. Ajax wordt kampioen, en voor de Arena komt een standbeeld van Adrie Koster te staan! :onfire.gif:
Standbeeld. Een uitstekend idee. Als Gomes nu even een cruciaal blundertje maakt woensdag kunnen we ongetwijfeld het brons voor zijn standbeeld voor een spotprijsje overnemen. Blijft er bovendien nog wel genoeg brons over voor een bronzen bloempot. Al wordt dat misschien te zwaar tijdens A3's volgende knipbeurt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 17, 2008 12:16 pm

Jinne schreef:Blijft er bovendien nog wel genoeg brons over voor een bronzen bloempot.

:drecul.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma mar 17, 2008 12:38 pm

Gezien de blessure van Gabri, zal A3 de volgende wel in de wei sturen:
---------Stekelenburg
Silva-Heitinga-Vermaelen-Vertonghen
Lindgren ---Perez----Davids
-----------------------Emanuelson
Suarez-Huntelaar

Wat denken jullie van de optie:
---------Stekelenburg
Silva-Kuffour-Vermaelen-Vertonghen
--------------Heitinga
-----Lindgren -------Davids
-------Suarez-
------------Huntelaar

Heitinga als bewaker op Appelvlaai (de angel van psv)? Daarnaast kan Heitinga en Lindgren zich met de opbouw bemoeien. In de loop van de wedstrijd kunnen we altijd nog Perez en/of Leo brengen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 17, 2008 12:56 pm

Ja, lekker, die lompe Afrikaan in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor de leeuwen gooien. Zullen we dat niet doen?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma mar 17, 2008 1:44 pm

joey schreef:Niet kansloos, maar ik vond PSV veel effectiever. PSV is sowieso vrij effectief. Kijk gisteren: geen bal raken maar toch bijna winnen.
Typisch psv toch.... Men vind het daar allemaal geen probleem, deze type spel.

Ondertussen zou ik toch ook wel eens weer willen zien dat Ajax landskampioen wordt en in Europa weer van zich laat spreken.

Kuffour brengen? waarom niet..... Deze jongen word er niet warm of koud van als je al eens een finale CL of bij Bayern alles al gewonnen hebt.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Rino

Bericht door Rino » ma mar 17, 2008 2:32 pm

Ik heb er alle vertrouwen in voor woensdag. We gaan die gloeilampen gewoon inmaken en ze vervolgens ook in de stand pakken. Heb trouwens nog een stukje over Urby Emanuelson en gisteren gevonden: http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=624984

Ajax Kampioenen!!! :ajaxscarf.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 17, 2008 2:34 pm

Peter schreef: Woensdag is echt een duel tussen de lamme en de blinde, hoor.
Zeker. Grappig trouwens dat die hooggeloofde Snorremans na de winterpauze met PSV welgeteld 1 puntje meer heeft gehaald dan Ajax. Hij begon prima met PSV, maar sinds Heerenveen thuis is het op de uitwedstrijd tegen Spurs na niet veel soeps meer.

Eigen schuld: als de Snor vasthoudt aan die Labielovic, Bakkal blijft negeren en Farfan stijf aan de rechterkant houdt, geloof ik er wel in.

Jammer dat Gabri er niet bij is. Hopen dat de Jong fit zal zijn, want met Perez op 10 wordt het niets. Aanvallend vanaf links of niets, dat moet toch inmiddels duidelijk zijn?!

Gezien ons resterende programma zou een evt. overwinning i.m.o. een prima stap zijn richting play-offs. De titel kun je met dit programma vergeten.

Jesse

Bericht door Jesse » ma mar 17, 2008 2:51 pm

Bertje schreef:Ja, lekker, die lompe Afrikaan in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor de leeuwen gooien. Zullen we dat niet doen?
Haha, ik was helemaal vergeten dat we hem ook nog hebben. :blush.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 17, 2008 2:55 pm

Misschien kunnen we hem inderdaad maar beter vergeten.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 17, 2008 4:33 pm

Iedereen roept trouwens dat Ajax als enige zal moeten komen om het spannend te houden. Dat laatste is natuurlijk waar, maar zullen de spelers van PSV niet ook koste wat kost willen winnen zodat men zich kan focussen op de UEFA Cup? Ik neem aan dat een Europese prijs bij de spelers meer tot de verbeelding spreekt.

999

Bericht door 999 » ma mar 17, 2008 4:41 pm

Ajaciedjuh schreef:Gezien de blessure van Gabri, zal A3 de volgende wel in de wei sturen:
---------Stekelenburg
Silva-Heitinga-Vermaelen-Vertonghen
Lindgren ---Perez----Davids
Suarez-Huntelaar

Wat denken jullie van de optie:
---------Stekelenburg
Silva-Kuffour-Vermaelen-Vertonghen
--------------Heitinga
-----Lindgren -------Davids
-------Suarez-
------------Huntelaar

Heitinga als bewaker op Appelvlaai (de angel van psv)? Daarnaast kan Heitinga en Lindgren zich met de opbouw bemoeien. In de loop van de wedstrijd kunnen we altijd nog Perez en/of Leo brengen.
Als je dan toch gek gaat doen zou ik Ogararu op de plaats van Gabri zetten. en de rest het zelfde als j.l. zondag tegen WII.
Blij met de punten ...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma mar 17, 2008 4:52 pm

wimpey schreef: Gezien ons resterende programma zou een evt. overwinning i.m.o. een prima stap zijn richting play-offs. De titel kun je met dit programma vergeten.
Als we in Eindhoven winnen kunnen we ook in Heerenveen en Enschede winnen. Met een beetje geluk kunnen we ons nog een gelijkspelletje in Groningen veroorloven.
Vorig jaar eindigden de uitwedstrijden in 1-5, 1-4, 0-2 en 2-3.

Ik zou er nu zo voor tekenen! :hypocrite.gif:

peter

Bericht door peter » ma mar 17, 2008 4:56 pm

Rino schreef:Ik heb er alle vertrouwen in voor woensdag. We gaan die gloeilampen gewoon inmaken en ze vervolgens ook in de stand pakken. Heb trouwens nog een stukje over Urby Emanuelson en gisteren gevonden: http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=624984

Ajax Kampioenen!!! :ajaxscarf.gif:
Zo, zo. Nog een positivo hier. :excited.gif:

Anyway, welkom Rino!

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » ma mar 17, 2008 4:56 pm

Pfft, toch flink de zenuwen. Het zou zo maar eens kunnen gebeuren woensdag...

Overigens absurd dat de treinen zo vroeg weg gaan, slaat weer helemaal nergens op.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma mar 17, 2008 5:00 pm

Joeska schreef:Pfft, toch flink de zenuwen. Het zou zo maar eens kunnen gebeuren woensdag...

Overigens absurd dat de treinen zo vroeg weg gaan, slaat weer helemaal nergens op.
't Zal de spits wel zijn waar de treinen doorheen moeten. Wordt op tijd eten, want op zo'n halfgaar broodje bal kan ik deze wedstrijd niet overleven. En het andere nadeel is dat je om 18.45u al in het stadion jezelf moet gaan zien te vermaken. Pff, daar zie ik wel tegenop.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » ma mar 17, 2008 5:03 pm

Thijs schreef:
Joeska schreef:Pfft, toch flink de zenuwen. Het zou zo maar eens kunnen gebeuren woensdag...

't Zal de spits wel zijn waar de treinen doorheen moeten. Wordt op tijd eten, want op zo'n halfgaar broodje bal kan ik deze wedstrijd niet overleven. En het andere nadeel is dat je om 18.45u al in het stadion jezelf moet gaan zien te vermaken. Pff, daar zie ik wel tegenop.
Precies, twee uur lang wachten op een potje voetbal in een afgrijselijk lelijk uitvak is natuurlijk kut met peren. Nu ja, lekker boterhammetjes smeren voor je van huis gaat...

Godzijdank woon ik dicht bij de Arena :neutral.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 17, 2008 5:25 pm

Ach, of we nou kampioen worden of niet, wedstrijden tegen PSV zijn altijd leuk.

En met niemand anders!

M..

Bericht door M.. » ma mar 17, 2008 5:26 pm

Bertje schreef:Ach, of we nou kampioen worden of niet, wedstrijden tegen PSV zijn altijd leuk.
Meestal vind ik er geen zak aan..

Nihad

Bericht door Nihad » ma mar 17, 2008 5:28 pm

Ja inderdaad.

Die schitterende kansloze nederlagen die we elk seizoen tegen ze lijden bedoel je.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 17, 2008 5:59 pm

Rishi voorspelt: Ajax wint gewoon en we worden gewoon kampioen!
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 17, 2008 6:03 pm

Maarten127 schreef:
Bertje schreef:Ach, of we nou kampioen worden of niet, wedstrijden tegen PSV zijn altijd leuk.
Meestal vind ik er geen zak aan..
Ik vind het leuk, hoor. Vooral de spanning vooraf. De topwedstrijden zijn toch het leukst.

En met niemand anders!

Plaats reactie