PSV - Ajax 1 tegen fukking 5 mwahahaha

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Michael_B

Bericht door Michael_B » di mar 20, 2007 9:12 am

Thomas schreef:Was het gebaar dat Gabri na z'n goal maakte nou richting Ten Cate bedoeld?
Ook viel het tot stilte manende vingertje van Gabri op. Bedoeld voor Ronald Koeman, bleek later. De scorende Spanjaard ergerde zich aan de wijze waarop de PSV-coach zich aan de kant weer ergerde aan het stevige spel van de Amsterdammers. Gabri vond dat Koeman hem de gele kaart aansmeerde, waardoor hij nu de eerstvolgende wedstrijd tegen Heracles moet missen.
PSV topic. Denk AD.
Face your fears and live your dreams, No Fear

goodfella

Bericht door goodfella » di mar 20, 2007 10:16 am

Muisje Andersom schreef:
joey schreef:Waar zit Luuk toch? Is die nog aan het nagenieten van de overwinning? :hypocrite:
Luuk neemt even afstand van AT, wie weet een week, wie weet eeuwig

Mooie overwinning. Jammer dat alle goeie (en inderdaad, die zijn er dit seizoen een aantal) overwinningen in een 442 worden behaald. Zoals ik al jaren roep en beargumenteer, is makkelijker en ik ben er tegenstander van
Raar, als Ajax met 5-1 had verloren was het een en al Lucas hier geweest. En nu zo'n reactie. Wat laat jij je kennen. Jij bent volgens mij niet voor Ajax he?

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di mar 20, 2007 10:22 am

Inderdaad zeg. Wat dat betreft meer respect voor Wimpey, die z'n virtuele gezicht hier tenminste nog laat zien. We boeken een historische zege, maar Lucas zat waarschijnlijk nog de DVD van het fantastische vorige seizoen te bekijken :nooo:

goodfella

Bericht door goodfella » di mar 20, 2007 10:27 am

Spijker schreef:Inderdaad zeg. Wat dat betreft meer respect voor Wimpey, die z'n virtuele gezicht hier tenminste nog laat zien. We boeken een historische zege, maar Lucas zat waarschijnlijk nog de DVD van het fantastische vorige seizoen te bekijken :nooo:
Die trekt zich volgens mij af op de dvd van psv. :yes:

LucaS

Bericht door LucaS » di mar 20, 2007 10:28 am

Lul niet over zaken waar je niets van weet. Ik heb gezegd dat ik het een geweldige zege vond. het feit dat ik vind dat ik hier teveel was heeft niets met het al dan niet geweldig van ten Cate te maken. Sterker nog, ik was van plan hier eventjes weg te blijven, maar heb de post die GF quote speciaal gemaakt om deze belachelijke indruk weg te nemen. Maar speciaal dan:

EEN PRACHTIGE ZEGE DIE OOK NOG EENS WERD VERGROOT DOOR EEN UITSTEKENDE TACTISCHE WISSEL VAN TEN CATE. WEINIG OVERWINNINGEN IN DE LAATSTE JAREN HEBBEN ME ZOVEEL GOED GEDAAN ALS JUIST DIE VAN AFGELOPEN ZONDAG!
I think I lost my fucking headache

goodfella

Bericht door goodfella » di mar 20, 2007 10:29 am

Muisje Andersom schreef:Lul niet over zaken waar je niets van weet. Ik heb gezegd dat ik het een geweldige zege vond. het feit dat ik vind dat ik hier teveel was heeft niets met het al dan niet geweldig van ten Cate te maken. Sterker nog, ik was van plan hier eventjes weg te blijven, maar heb de post die GF quote speciaal gemaakt om deze belachelijke indruk weg te nemen. Maar speciaal dan:
Ga je ook een speciaal afscheidstopic hiervoor aanmaken?
EEN PRACHTIGE ZEGE DIE OOK NOG EENS WERD VERGROOT DOOR EEN UITSTEKENDE TACTISCHE WISSEL VAN TEN CATE. WEINIG OVERWINNINGEN IN DE LAATSTE JAREN HEBBEN ME ZOVEEL GOED GEDAAN ALS JUIST DIE VAN AFGELOPEN ZONDAG!
Ok dan.

Volgende keer wel even capslock uitdoen he?

LucaS

Bericht door LucaS » di mar 20, 2007 10:31 am

Nee, want zoals ik al schreef kan het een week duren en voor hetzelfde geld eeuwig.

Ik schreef het groot, omdat ik dacht dat je het de eerste keer over het hoofd had gezien.
I think I lost my fucking headache

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di mar 20, 2007 10:37 am

Laten we het er dan maar op houden dat je afscheid op een toevallig moment gekozen is :drecul2:

Kaboem

Bericht door Kaboem » di mar 20, 2007 10:37 am

Je behoort hem, naar goed AT-gebruik, nu af te zuigen hoor, GF! Niet af te blaffen!
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 20, 2007 10:38 am

Muisje Andersom schreef:EEN PRACHTIGE ZEGE DIE OOK NOG EENS WERD VERGROOT DOOR EEN UITSTEKENDE TACTISCHE WISSEL VAN TEN CATE. WEINIG OVERWINNINGEN IN DE LAATSTE JAREN HEBBEN ME ZOVEEL GOED GEDAAN ALS JUIST DIE VAN AFGELOPEN ZONDAG!
:xyxthumbs:

Hoopte al dat je die wissel kon waarderen. Het was de wissel van een aanvallend denkende trainer. LVG en Cruijff hadden het ook zo gedaan. Blind en Koeman hadden er waarschijnlijk een verdediger bij gezet.

Maar uiteindelijk draait het toch om kwaliteit. Een man als Davids is goud waard in zo'n wedstrijd. Met Stam en Davids hebben we nu sturende mensen, die ontbraken in de afgelopen jaren. Davids laat met name Gabri beter spelen, want Gabri moet doen, niet denken.
Een kanttekening: PSV was erg slecht. Je speelt zo goed als de tegenstander toelaat.
Het stinkt aan alle kanten!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di mar 20, 2007 10:39 am

joey schreef:Een kanttekening: PSV was erg slecht. Je speelt zo goed als de tegenstander toelaat.
Dat werkt toch 2 kanten op? :yes:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 20, 2007 10:44 am

Natuurlijk, Ajax zat er meteen goed op. Maar PSV liet na terug te vechten. Het onbreken van Alex scheelde bovendien een beetje. Die man is een eenmansmuur.
Ik ben wel blij dat de tactiek van Koeman -eindelijk- is afgestraft. Hij startte met één spits, het was duidelijk de bedoeling op een gelijkspel te spelen en misschien via een countertje de overwinning te pakken. Wat is dat voor manier van denken in een thuiswedstrijd! Schandelijk, om met Wilders te spreken. :pukey:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di mar 20, 2007 10:49 am

Je lijkt Wenger wel. ;)

Psv had een goede fase na rust. Maar Ten Cate greep uitstekend in.

Ajax kan nog kampioen worden. Psv laat zeker nog punten liggen. Maar Ajax ook, vrees ik.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 20, 2007 10:52 am

Jöhnk schreef:Je lijkt Wenger wel. ;)
Nee hoor. Ik ben niet verongelijkt maar heel tevreden. :eusa_dance:

Ik verwacht dat Ajax de resterende wedstrijden wint. Maar ik verwacht ook dat het niet genoeg is. :sad:

goodfella

Bericht door goodfella » di mar 20, 2007 11:17 am

Kaboem! schreef:Je behoort hem, naar goed AT-gebruik, nu af te zuigen hoor, GF! Niet af te blaffen!
Ben je verdrietig dat een van je beste vrienden misschien wel nooit meer terugkomt?

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di mar 20, 2007 11:19 am

goodfella schreef:
Kaboem! schreef:Je behoort hem, naar goed AT-gebruik, nu af te zuigen hoor, GF! Niet af te blaffen!
Ben je verdrietig dat een van je beste vrienden misschien wel nooit meer terugkomt?
Kappen nou eenieder die hier op heeft gereageerd of nog denkt te gaan reageren. Doe dit even via PM aub.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Kaboem

Bericht door Kaboem » di mar 20, 2007 11:19 am

Ik vind het allemaal eikels hier, GF. Jou, Muisje Andersom, iedereen.
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 20, 2007 11:21 am

Kaboem! schreef:Ik vind het allemaal eikels hier, GF. Jou, Muisje Andersom, iedereen.
Daarom voel je hier zo thuis! :hypocrite:

goodfella

Bericht door goodfella » di mar 20, 2007 11:22 am

joey schreef:
Kaboem! schreef:Ik vind het allemaal eikels hier, GF. Jou, Muisje Andersom, iedereen.
Daarom voel je hier zo thuis! :hypocrite:
Je mag er niet meer op reageren Joey!

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 20, 2007 11:29 am

Dat is waar. :blush:

PSV-Ajax dan maar weer. :eusa_pray:

Wat vinden jullie van de opmerking van Valckx? Die zei gisteravond dat het juichgebaar van Braamhaar aanstootgevend was, dat de supporters van PSV net zo goed het stadion hadden kunnen afbreken uit woede over dat juichgebaar.

goodfella

Bericht door goodfella » di mar 20, 2007 11:32 am

Eric Gerets als portier aanstellen!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di mar 20, 2007 11:40 am

joey schreef:Dat is waar. :blush:

PSV-Ajax dan maar weer. :eusa_pray:

Wat vinden jullie van de opmerking van Valckx? Die zei gisteravond dat het juichgebaar van Braamhaar aanstootgevend was, dat de supporters van PSV net zo goed het stadion hadden kunnen afbreken uit woede over dat juichgebaar.
Hahaha... psv fans die uit hun bolletje gaan... waar is die ene foto ook alweer toen ze tegen Kaiserlautern (?) speelden.

Ik vond Valckx een beetje oncapabel overkomen eigenlijk. Alsof hij de materie niet meester was. Je weet wat voor spelletjes er gespeeld worden tijdens transfers.. helemaal als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.

En dan die opmerking over Lazovic.. Vitesse heeft zich volgens mij scheel gelachen om het bod van psv.

goodfella

Bericht door goodfella » di mar 20, 2007 11:43 am

Wat kan die gast veel woorden gebruiken om feitelijk helemaal niks te vertellen.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di mar 20, 2007 11:49 am

Ik vond de verklaring van Braamhaar heel aannemelijk en dus is daarmee de kous voor mij af. Stan heeft inderdaad een uur gepraat en niks gezegd. Ja goed uh, nou kijk uh, nee zo zit dat niet uh....

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di mar 20, 2007 11:59 am

goodfella schreef:Wat kan die gast veel woorden gebruiken om feitelijk helemaal niks te vertellen.
En Van Hanegem kan nog minder vertellen in weinig woorden. Echt een topprogramma. ;)

Moeilijk in te schatten of Valckx capabel is of niet. Maar ik vraag me af of hij tegen Koeman in durft te gaan als deze weer een pareltje uit Belgie op het oog heeft.

Plaats reactie