Vooral de 1ste helft had Davids een paar keer gevaarlijk balverlies (ook door glijpartijen). De 2de helft was het al beter. Hij speelde nog heel sobertjes maar dat vind ik wel prima op die positie. Als het niet nodig is moet je ook niet teveel risico nemen.Thomas schreef:Davids leed helemaal niet zoveel balverlies. Z'n passing was zelfs heel erg zorgvuldig.
Mooie foto.
:D
Ajax-Feyenoord 04 Feb 2007
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ajaciedjuh
:D :worshippy: Nu nog een leuk onderschrift verzinnen.....Thomas schreef:Davids leed helemaal niet zoveel balverlies. Z'n passing was zelfs heel erg zorgvuldig.
Mooie foto.
Wie was de laatste Ajacied die drie keer scoorde tegen Feyenoord?
Sneijder kon lekker ballen met Davids naast zich. :yes:
Ik heb trouwens niets gemerkt van rellen, spreekkoren of wat dan ook. De wedstrijd zelf was ook niet onvriendelijk, vond ik. Weinig frustratie bij de Feyenoorders, zo te zien hadden ze de nederlaag wel verwacht. ;)
Ik heb trouwens niets gemerkt van rellen, spreekkoren of wat dan ook. De wedstrijd zelf was ook niet onvriendelijk, vond ik. Weinig frustratie bij de Feyenoorders, zo te zien hadden ze de nederlaag wel verwacht. ;)
Het stinkt aan alle kanten!
-
Matige wedstrijd, maar gelukkig wel de 3 punten. Vond het schrijnend om te zien dat na die goal van Harry, Ajax massaal terugliep. Toen zag je echt het gemis van Stam. Urby had het heel moeilijk met Vincken. Bij die 3-1 stand kreeg ik nooit het gevoel dat het veilig was, pas bij die 4-1 kon je rustig achterover zitten.
Babel en De Mul zakten heel ver weg in de tweede helft. Ook Davids vond ik niet bijzonder sterk spelen. Veel foutjes, die gelijk een counter van feyenoord initieerden.
Babel en De Mul zakten heel ver weg in de tweede helft. Ook Davids vond ik niet bijzonder sterk spelen. Veel foutjes, die gelijk een counter van feyenoord initieerden.
- Ajaciedjuh
Twee keer, geloof ik. Hij veroverde echter ook heel wat ballen. Zowel in de duels als via onderscheppingen. En in de tweede helft speelde hij nog beter in dienst van het elftal. De slordigheid die er bij Davids soms in sluipt heb ik helemaal niet meer gezien. Z'n passing was loepzuiver.Raymon schreef:Vooral de 1ste helft had Davids een paar keer gevaarlijk balverlies (ook door glijpartijen). De 2de helft was het al beter. Hij speelde nog heel sobertjes maar dat vind ik wel prima op die positie. Als het niet nodig is moet je ook niet teveel risico nemen.Thomas schreef:Davids leed helemaal niet zoveel balverlies. Z'n passing was zelfs heel erg zorgvuldig.
Mooie foto.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Volgens mij Arveladze. :sad:joey schreef:Wie was de laatste Ajacied die drie keer scoorde tegen Feyenoord?
Was verder niets aan de hand idd, vond dat doekie van 410 na de 1-0 wel een beetje aan de harde kant.
-
Bij Noord deelde de ME een paar charges uit. Maar niet echt veel aan de hand.joey schreef:Wie was de laatste Ajacied die drie keer scoorde tegen Feyenoord?
- LouisXIV & co
Leuk dat Davids terug is, maar het mag niet ten koste gaan van de ontwikkeling van Urby. Vandaag had ik liever gezien dat Davids werd gewisseld (voor Lindenberg) en dat Urby doorschoof.
Verder was de wissel Perez/Leo goed omdat Ajax daardoor de bal voorin beter/langer vasthield. Tot die tijd was toch iets te veel lange ballen en couteren maar.
Ook goed: De Mul, Babel en Ogararu. En uiteraard Sneijder en Gabri. Maar over het algemeen was het een matige wedstrijd van beide kanten.
Zo, en dan duik ik nu maar weer mijn nest in met min brakke harses.
Verder was de wissel Perez/Leo goed omdat Ajax daardoor de bal voorin beter/langer vasthield. Tot die tijd was toch iets te veel lange ballen en couteren maar.
Ook goed: De Mul, Babel en Ogararu. En uiteraard Sneijder en Gabri. Maar over het algemeen was het een matige wedstrijd van beide kanten.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Yep, was nog in de tijd van Adriaanse. Ajax verloor toen wel (thuis) met 3-4. :xyxthumbs:Thijs schreef:Volgens mij Arveladze. :sad:
FCUpdate.nlSneijder geniet van Davids en Gabri
Voor het eerst speelden ze samen op het middenveld en het leverde Wesley Sneijder meteen drie doelpunten op. Tegen Ajax' aartsrivaal Feyenoord nog wel (4-1). De samenwerking met nieuwkomer Edgar Davids was gelegenheidsaanvoerder Sneijder zondag prima bevallen.
"We voelen elkaar goed aan", zei de middenvelder die tot nu toe nooit had gescoord tegen Feyenoord. "Ik had nog geen goal in een klassieker, dus deed ik het nu maar gelijk goed", zei hij met een glimlach op het gezicht.
"Maar niet alleen Edgar was vandaag belangrijk. Gabri voetbalde fantastisch. Dankzij hun controlerende werk kon ik goed aansluiten bij de spitsen. Met twee van zulke spelers achter je is het lekker voetballen."
Voor rust was het volgens Sneijder "genieten geblazen", totdat Angelos Charisteas Feyenoord met de 3-1 vlak voor rust hoop gaf. "Dat was een teleurstelling", aldus Sneijder. "Het zag er naar uit dat een monsterscore mogelijk was, nu waren we slordig en brachten we bijna zelf de spanning terug in de wedstrijd."
Door de overwinning en de nederlaag van PSV tegen AZ (2-3) is de spanning in de eredivisie weer toegenomen. Toch waren de Ajacieden voorzichtig met het woord kampioenschap. "We moeten eerst maar eens een goede serie neerzetten", sprak Sneijder. "We hebben nu drie keer op rij gewonnen, dat is nog niet genoeg. Het verschil met PSV is vijf punten, dat is in mijn ogen te doen. Maar vandaag vieren we geen feestje, dat doen we hopelijk aan het einde van de rit."
Gabri was inderdaad opvallend sterk vandaag. Hij moet wel een strafschopgebiedverbod krijgen... ;)
Het stinkt aan alle kanten!
LouisXIV & co schreef:Leuk dat Davids terug is, maar het mag niet ten koste gaan van de ontwikkeling van Urby. Vandaag had ik liever gezien dat Davids werd gewisseld (voor Lindenberg) en dat Urby doorschoof. PARDON??Nou, dat ben ik echt niet met je eens. Davids had een uitstekende rol deze wedstrijd. Opleiden doen we niet tegen Feijenoord, dacht ik
Bedoelde je dat doek waarop iets stond van "Deze slag wordt jullie ondergang"? Die vond ik juist mooi.Thijs schreef:Was verder niets aan de hand idd, vond dat doekie van 410 na de 1-0 wel een beetje aan de harde kant.
Sneijder kwam vorig seizoen met Lindenbergh en Galasek controlerend achter hem ook stukken beter uit de verf. Met Gabri en Davids in plaats van Galasek en Lindenbergh heb je gelukkig de beschikking over spelers die meer doen dan alle controlerend spelen."Maar niet alleen Edgar was vandaag belangrijk. Gabri voetbalde fantastisch. Dankzij hun controlerende werk kon ik goed aansluiten bij de spitsen. Met twee van zulke spelers achter je is het lekker voetballen."
- Ajaciedjuh
Klopt, zijn beide spelers met diepgang. Alleen komt het scorend vermogen nu wel heel veel op de schouders van Sneijder. Babel, De Mul en Leo (naast Davids en Gabri); het zijn allemaal geen goalgetters.Thomas schreef:Bedoelde je dat doek waarop iets stond van "Deze slag wordt jullie ondergang"? Die vond ik juist mooi.Thijs schreef:Was verder niets aan de hand idd, vond dat doekie van 410 na de 1-0 wel een beetje aan de harde kant.
Sneijder kwam vorig seizoen met Lindenbergh en Galasek controlerend achter hem ook stukken beter uit de verf. Met Gabri en Davids in plaats van Galasek en Lindenbergh heb je gelukkig de beschikking over spelers die meer doen dan alle controlerend spelen."Maar niet alleen Edgar was vandaag belangrijk. Gabri voetbalde fantastisch. Dankzij hun controlerende werk kon ik goed aansluiten bij de spitsen. Met twee van zulke spelers achter je is het lekker voetballen."
-
- AT Toto winner 10/11
Komop, Thomas, er wordt 3 postings boven je uitgelegd dat het om een andere gaat.Thomas schreef:Bedoelde je dat doek waarop iets stond van "Deze slag wordt jullie ondergang"? Die vond ik juist mooi.Thijs schreef:Was verder niets aan de hand idd, vond dat doekie van 410 na de 1-0 wel een beetje aan de harde kant.
Deze dus:

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nee, dat was ook idd een schitterend doek. Het doek waarover ik het had kwam een paar seconden op na de 1-0. Maargoed, eigenlijk al teveel woorden aan vuil gemaakt.Thomas schreef:Bedoelde je dat doek waarop iets stond van "Deze slag wordt jullie ondergang"? Die vond ik juist mooi.
Jammer dat Gabri die kans op de 5-1 miste zeg, hij had wel een goaltje verdiend vandaag. Maar het is wel weer des Gabri's.
Daarom moet HTC rap Perez en KJH van de bank halen, want anders gaat het gebrek aan scorend vermogen Ajax opbreken.Ajaciedjuh schreef:Klopt, zijn beide spelers met diepgang. Alleen komt het scorend vermogen nu wel heel veel op de schouders van Sneijder. Babel, De Mul en Leo (naast Davids en Gabri); het zijn allemaal geen goalgetters.
Dat risico loop je inderdaad. Als het team echter weer goed gaat lopen krijgt Ajax dermate veel kansen dat er altijd wel een paar in gaan. Huntelaar speelt het hele seizoen al minder scherp en toch maakte Ajax in de goede openingsmaanden veel goals.Jöhnk schreef:Daarom moet HTC rap Perez en KJH van de bank halen, want anders gaat het gebrek aan scorend vermogen Ajax opbreken.Ajaciedjuh schreef:Klopt, zijn beide spelers met diepgang. Alleen komt het scorend vermogen nu wel heel veel op de schouders van Sneijder. Babel, De Mul en Leo (naast Davids en Gabri); het zijn allemaal geen goalgetters.