Feyenoord-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
ferry

Bericht door ferry » ma apr 24, 2006 12:53 pm

goodfella schreef:
Fv schreef: Mag ik even weten wát voor een ik er ben?? (Misschien hebben ze er thuis dan ook wat aan)
Zo een die niet de inhoud kent van een zaak, maar er toch een grote bek over heeft.
Ik weet wel dat er bij sommigen altijd de stemming is van "wij zijn arme voetbal supporters en de gemene politie heeft het altijd op ons gemunt en wij doen nóóit wat!". Ik geloof ook niet dat de politie heilig is hoor, er zijn gasten die het maar wat lekker vinden om bij de ME te mogen en dan hun agressie op die manier te kunnen/willen uiten.
Blijven herhalen. Dan ga je het zelf nog geloven ook. Gaat erom dat het belachelijk is om bejaarden, vrouwen en kinderen op te pakken, omdat ze zogenaamd het samenscholingsverbod zouden overtreden. Als je met 10.000 tegelijkertijd de kuip verlaat, heb je al snel mensen die samenscholen. Of is dat te makkelijk voor je Universiteitsverstand?

Echt, kan hier zo pissig om worden. :pukey: :pukey:
Grappig. Ik mag niets zeggen waar ik geen weet van heb, maar jij weet wel dat ik een universitair geschoold persoon ben.

jabu

Bericht door jabu » ma apr 24, 2006 12:53 pm

goodfella schreef:
Fv schreef: Mag ik even weten wát voor een ik er ben?? (Misschien hebben ze er thuis dan ook wat aan)
Zo een die niet de inhoud kent van een zaak, maar er toch een grote bek over heeft:
Gaat datzelfde dan niet voor jou op?

goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 24, 2006 12:54 pm

Maartoe schreef:
Jij geeft toch al voor mij aan dat op die beelden een 9-jarige in een ME busje wordt gepropt. Wat valt er voor mij dan nog meer aan die beelden te begrijpen? Ik geef aan dat een 9-jarige daar niet thuis hoort. Alleen leg ik de verantwoordelijkheid in eerste instantie bij de ouder/begeleider. Daar ga jij vergolgens niet op in.
Nee, een 9-jarige mag niet naar het voetbal.
Waar basseer je die laatste stelling op? Als zij geen gehoor geven aan het verzoek van de politie om het terrein te verlaten, vraag ik mij af of (met de vorige editie vanFeyenoord-Ajax in het achterhoofd) het optreden van de politie onrechtmatig is.
Pik, er zijn mensen die over die brug heen moeten, omdat ze anders niet naar de auto kunnen!!! Anders ga je morgen naar de Kuip, kijken hoe het daar allemaal in elkaar zit en kom je dan terug om te discussieren.

Beter hou je, je mond erover dicht.

goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 24, 2006 12:55 pm

Triest persoon die Maartoe. Mensen mogen na afloop niet eens naar hun auto om richting huis te gaan. :nooo:

jabu

Bericht door jabu » ma apr 24, 2006 1:00 pm

goodfella schreef:
Maartoe schreef:
Jij geeft toch al voor mij aan dat op die beelden een 9-jarige in een ME busje wordt gepropt. Wat valt er voor mij dan nog meer aan die beelden te begrijpen? Ik geef aan dat een 9-jarige daar niet thuis hoort. Alleen leg ik de verantwoordelijkheid in eerste instantie bij de ouder/begeleider. Daar ga jij vergolgens niet op in.
Nee, een 9-jarige mag niet naar het voetbal.
Met niet thuis horen doel ik op het ME busje en niet een voetbalwedstrijd.
goodfella schreef:Pik, er zijn mensen die over die brug heen moeten, omdat ze anders niet naar de auto kunnen!!! Anders ga je morgen naar de Kuip, kijken hoe het daar allemaal in elkaar zit en kom je dan terug om te discussieren.
Waar heb je mij horen stellen dat ik vind dat alle 800 supporters terecht opgepakt zijn? Ik ben er inderdaad niet bij geweest dus weet ook niet of de politie eerst duidelijk heeft verzocht om het viaduct te verlaten of dat ze direct mensen in de boeien hebben geslagen. Net als jij overigens. Ik geef alleen aan dat ik mij kan voorstellen dat de politie nav de vorige Feyenoord-Ajax extra voorzichtig is. Mij lijkt het logisch dat ze niet willen dat er grote groepen supporters blijven rondhangen tot de Ajax-aanhang uit het stadion komt.

jabu

Bericht door jabu » ma apr 24, 2006 1:02 pm

goodfella schreef:Triest persoon die Maartoe. Mensen mogen na afloop niet eens naar hun auto om richting huis te gaan. :nooo:
Lees eerst de posts van anderen eens rustig door voordat je met je ongegronde conclusies komt.

goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 24, 2006 1:04 pm

Maartoe schreef: Ik geef alleen aan dat ik mij kan voorstellen dat de politie nav de vorige Feyenoord-Ajax extra voorzichtig is. Mij lijkt het logisch dat ze niet willen dat er grote groepen supporters blijven rondhangen tot de Ajax-aanhang uit het stadion komt.
Pfff...grote groepen supporters? :D

De mensen die voor de rellen gaan, zie je al jaren vantevoren aankomen. Laat me niet lachen.

goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 24, 2006 1:06 pm

En nu ga ik, net als Ko, verstandig doen en niet meer met jullie soort in discussie. :)

jabu

Bericht door jabu » ma apr 24, 2006 1:06 pm

Jammer dat je zo selectief antwoord geeft op mijn posts.

M..

Bericht door M.. » ma apr 24, 2006 1:07 pm

Tuurlijk blijf je dat wel doen.. je kickt op die discussies :D

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma apr 24, 2006 1:34 pm

9 jaar of niet, het maakt niet uit. Het is een kakkerlak, dus is hij schuldig ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Nihad

Bericht door Nihad » ma apr 24, 2006 1:37 pm

Jongens, mooier als gister kan het niet worden. Of we moeten daar ooit eens landskampioen worden.

Wat een feest. Die huilende kakkerlak van een Kuijt erbij die na de wedstrijd loopt te piepen dat 'ie nooit wat heeft gewonnen met feyenoord. :D

Ik was van plan om de DVD branche in te gaan.

- 3 jaar Kuijt: 3 jaar niets
- Hoe feyenoord 7 jaar lang geen landstitel wint
- De feyenoord dvd deel 2: Weer niets

En Joey had helemaal gelijk. Die kakkerlakken pakken we in de play-offs wel. ;)
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma apr 24, 2006 1:45 pm

Nihad schreef:
Ik was van plan om de DVD branche in te gaan.

- 3 jaar Kuijt: 3 jaar niets
- Hoe feyenoord 7 jaar lang geen landstitel wint
- De feyenoord dvd deel 2: Weer niets
hehe, dan kan je beter lege dvdtjes gaan verkopen
Jöhnk, 29 mei 2006

Nihad

Bericht door Nihad » ma apr 24, 2006 1:50 pm

Het is toch schi-tte-rend.

Die Katwijkse kakkerlak wint eindelijk van Ajax in de competitie, gaat ie uiteindelijk toch zo op zijn bek.

Ku(ij)t scoort inderdaad altijd tegen Ajax. Huntelaar en Rosales ook, tegen feyenoord dan wel. :D
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma apr 24, 2006 2:29 pm

Nihad schreef:Jongens, mooier als gister kan het niet worden. Of we moeten daar ooit eens landskampioen worden.
Haha dat zei ik gisteren ook al. Absoluut het hoogtepunt van het seizoen dit. :eusa_dance:
Het mooie was dat je vantevoren wíst dat het een topdag zou worden. Even vijf minuten billenknijpen, voor de rest genieten.

Het enige nadeel van gisteren was eigenlijk dat het stadion niet helemaal uitverkocht was. Er waren dus minder mensen om uit te lachen.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma apr 24, 2006 2:34 pm

Afbeelding

ferry

Bericht door ferry » ma apr 24, 2006 2:37 pm

Spijker schreef:Afbeelding
Inderdaad belachelijk om zo'n ventje op te pakken... :nooo:

In mijn eerdere post haalde ik die 425 arrestaties aan als voorbeeld voor het fantastische legioen... Deze aktie ziet er inderdaad niet fris uit.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma apr 24, 2006 2:44 pm

Inderdaad. Ik weet niet of je de Kuip een beetje kent, maar wat Goodfella terecht aanhaalt is dat die brug als oversteek wordt gebruikt (Logisch voor een brug). Daarnaast staat zo'n brug er niet zomaar. Die brug gaat over het spoor heen waar de treinen van de uitsupporters staan. De trein gaat weliswaar de andere kant op, maar meestal staat daar nog een groepje om hun middelvinger op te steken en wat te schelden (van een afstandje uiteraard). Lijkt mij een stukje machtsvertoon van de rotterdamse politie, ze doen dit dit seizoen vaker dan voorheen trouwens. Dit moeten we eens doen met wat marokkanen op een pleintje in West, dan staan de stichtingen en meldpunten in de rij om justitie te pakken.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma apr 24, 2006 2:48 pm

Spijker schreef:Afbeelding
arme Steef ;)
Jöhnk, 29 mei 2006

ferry

Bericht door ferry » ma apr 24, 2006 2:51 pm

Spijker schreef:Inderdaad. Ik weet niet of je de Kuip een beetje kent, maar wat Goodfella terecht aanhaalt is dat die brug als oversteek wordt gebruikt (Logisch voor een brug). Daarnaast staat zo'n brug er niet zomaar. Die brug gaat over het spoor heen waar de treinen van de uitsupporters staan. De trein gaat weliswaar de andere kant op, maar meestal staat daar nog een groepje om hun middelvinger op te steken en wat te schelden (van een afstandje uiteraard). Lijkt mij een stukje machtsvertoon van de rotterdamse politie, ze doen dit dit seizoen vaker dan voorheen trouwens. Dit moeten we eens doen met wat marokkanen op een pleintje in West, dan staan de stichtingen en meldpunten in de rij om justitie te pakken.
Laatste keer dat ik in de kuip geweest ben was de bekerfinale tegen PSV, die we met 5-0 wonnen... Ik ga niet meer naar uitwedstrijden, mede omdat ik de sfeer onder de Ajax supporters onderling vaak 'grimmig' vond.

Machtsvertoon doen ze bij de Arena ook steeds vaker, zoals laatst op het plein voor de Arena. Geen idee waarom want je kunt toch niet bij de treinen komen.

Maar ik weet ook dat niet alle supporters bloemetjes plukkende lievertjes zijn en dat er ook figuren opgepakt worden die wel iets gedaan hebben.

jabu

Bericht door jabu » ma apr 24, 2006 3:18 pm

Ook wel leuk om de wedstrijd vanuit Feyenoord kant te zien. :D Speciaal voor de vrouwelijke fans.....Pascal Bosschaart. :drecul2:

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma apr 24, 2006 3:26 pm

veel spandoeken met 'bloed, zweet, tranen' maar ik denk niet dat het de bedoeling was dat Kuyt dat laatste zo letterlijk zou nemen :D
Jöhnk, 29 mei 2006

wizard_w

Bericht door wizard_w » ma apr 24, 2006 5:42 pm

De politie heb zich daar weer van z'n beste kant laten zien..........trieste honden

Arwin

Bericht door Arwin » ma apr 24, 2006 5:51 pm

Is die samenvatting niet meer op de website van Talpa te vinden? (Jinne). Ik begrijp dat ze er niet zomaar op staan, heb dus de link van die vorige wedstrijd gebruikt:

http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=7025&format=3

En toen verder gaan zoeken. Ben op een heleboel interviews over de wedstrijd gestuit, maar de samenvattingen zelf niet meer gevonden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 24, 2006 5:59 pm

De samenvatting is na 9:30 niet meer te zien, geloof ik.

Plaats reactie