Inter-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Inter Ajax

[Voetske] Inter wint in een voorspelbare wedstrijd, Ajax maakt geen schijn van kans [/Voetske]
13
21%
[RGB] Inter wint nipt door een goal in de slotfase, net als Ajax denkt dat er iets te halen valt [RGB]
17
28%
[Rishi (stoned)] Een miraculeus gelijkspel waardoor de klap van de uitschakeling niet al te hard aankomt [/Rishi (stoned)]
5
8%
[Neefkens] We maken lasagna van die spaghettivreters. Laat maar komen dat Barcelona in de kwartfinale! [/Neefkens]
26
43%
 
Totaal aantal stemmen: 61

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo mar 19, 2006 11:15 am

Steef schreef: En wimpey, Lindenbergh speelde voor de verdediging ja. 1 hele meter en hij durfde nooit bij de sluiten om aanspeelbaar te zijn voor KJH of om Pienaar en Boukhari in de rug te dekken. Die twee liepen zich het apenlazerus.
Steef heeft na o.a. Opdam en Greene weer een nieuw pispaaltje gevonden. Voor alle duidelijkheid: Lindenbergh is een controlerende speler, hij speelt op exact dezelfde manier als bijv. Galasek en Simons. Alleen laat Lindenbergh, i.t.t. Tom B., nog wel eens een splijtende pass los. Denk aan de pass waarmee ie Rosenberg tegen PSV vrij voor Gomes zette.

Verder heeft Trab het wél goed gezien. Wanneer Lindenbergh bij balbezit inzakt, zoeken Vermaelen en Maduro de zijkanten op, waardooor Trab en Juan opschuiven richting middenveld. Zodat je gewoon 3-4-3 speelt en niet, zoals jij ten onrechte beweert, met 5 verdedigers.

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo mar 19, 2006 1:28 pm

Het gaat om de accenten. Opstellingen op papier zeggen geen reet.
IK GELOOF!!!!!!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo mar 19, 2006 1:32 pm

wimpey schreef:
Verder heeft Trab het wél goed gezien. Wanneer Lindenbergh bij balbezit inzakt, zoeken Vermaelen en Maduro de zijkanten op, waardooor Trab en Juan opschuiven richting middenveld. Zodat je gewoon 3-4-3 speelt en niet, zoals jij ten onrechte beweert, met 5 verdedigers.
Ja, dat probeerde Ajax even. Alleen zwom Lindenbergh, die daarnaast in balbezit veel te traag schakelde. Op 't moment dat Ajax dit probeerde kwamen ook de mogelijkheden in de diepte voor Martins na o.a. een combinatie met Adriano. Lindenbergh kon nooit een passingslijn eruit halen en een diepgaande middenvelder zal er toch niet komen tegen dit Inter. Ja, wellicht een Figo of Stankovic die naar binnen trekken. Zoals bij de 1-0, toen Olaf nergens te bekennen was om rugdekking te verlenen aan Maduro.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 19, 2006 2:43 pm

Steef schreef:
wimpey schreef:
Verder heeft Trab het wél goed gezien. Wanneer Lindenbergh bij balbezit inzakt, zoeken Vermaelen en Maduro de zijkanten op, waardooor Trab en Juan opschuiven richting middenveld. Zodat je gewoon 3-4-3 speelt en niet, zoals jij ten onrechte beweert, met 5 verdedigers.
Ja, dat probeerde Ajax even. Alleen zwom Lindenbergh, die daarnaast in balbezit veel te traag schakelde. Op 't moment dat Ajax dit probeerde kwamen ook de mogelijkheden in de diepte voor Martins na o.a. een combinatie met Adriano. Lindenbergh kon nooit een passingslijn eruit halen en een diepgaande middenvelder zal er toch niet komen tegen dit Inter. Ja, wellicht een Figo of Stankovic die naar binnen trekken. Zoals bij de 1-0, toen Olaf nergens te bekennen was om rugdekking te verlenen aan Maduro.
Vooral in de beginfase liet Adriano zich inzakken om door te koppen/spelen op Martins. Vermaelen stond dan in de rug van Adriano en Maduro moest Martins proberen bij te benen. Dat lukte niet. Lindenbergh had eigenlijk geen mannetje wanneer hij zo ver inzakte tegen de verdediging aan dus misschien had hij beter Adriano op kunnen vangen als Adriano inzakte.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za mar 25, 2006 6:36 pm

Steef schreef: Zoals bij de 1-0, toen Olaf nergens te bekennen was om rugdekking te verlenen aan Maduro.
Dat leek me toch overduidelijk een fout van Maduro, Steef. Een rechtsbenige speler vanaf links zal 9 van de 10 keer naar binnen trekken. Maduro had gewoon de weg naar binnen voor Stankovic moeten afsnijden, was een koud kunstje geweest. Om dat nou Lindenbergh te verwijten, gaat wel hééél erg ver.

Ik kan Lindenbergh niet zoveel verwijten. Hij is geen topper, maar minder dan bijv. Galasek is ie m.i. niet.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za mar 25, 2006 6:38 pm

In mijn ogen wel. Galasek is een veel betere controleur. Als halfspelers zijn ze natuurlijk allebei veel te bleu voor Ajax.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za mar 25, 2006 6:46 pm

Galasek is stukken rustiger en ook harder in verdedigend opzicht. Hij heeft een betere tackle en heeft ook een extra wapen met z'n schot.

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za mar 25, 2006 7:46 pm

Ik vind Lindenbergh voetballend stukken beter. En harder is hij niet. Lindenbergh is ook wel een bikkel
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13427
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » za mar 25, 2006 8:14 pm

Bij mij heeft hij afgedaan nu hij, terwijl hij vanwege zijn ervaring een dragende speler zou moeten zijn, de laatste, moeilijke weken misschien wel het slechtst speelt van iedereen.

Ik heb nog liever risicoloze balletjes breed dan constant balverlies.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za mar 25, 2006 8:17 pm

Rishi schreef:Ik vind Lindenbergh voetballend stukken beter.

Mwah, dat zie ik er niet aan af de laatste weken. :X
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za mar 25, 2006 9:00 pm

Joey Joey Joey, van jou had ik beter verwacht
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 25, 2006 10:17 pm

Knetterstoned die joey.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za mar 25, 2006 11:25 pm

Bertje schreef:Knetterstoned die joey.

:bis:


Lindenbergh valt me erg tegen. :blush:
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 25, 2006 11:27 pm

Ik had ook meer van hem verwacht. Hij zal vast wel eens wat roepen om een jonge speler op de training te helpen, maar als je in een wedstrijd zelf al helemaal zoekgespeeld wordt, hoe moet je dan je medespelers helpen?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 26, 2006 7:13 am

Volgens mij is Lindenbergh alleen een bruikbare jongen als het team lekker draait. Als selectiespeler kan hij dan van waarde zijn dankzij z'n multifunctionaliteit.

Als dragende speler mist hij simpelweg kwaliteit. Als controleur zakt hij te ver in en zet hij weinig druk op de 10 van de tegenstander. Als inschuivende 4 grijpt hij vrijwel nooit hard in als het nodig is. En als linksback brengt hij aanvallend te weinig.

Ik vind Lindenbergh te timide.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di sep 05, 2006 6:16 pm

Inter moet de Ajax-fans een pak geld terugbetalen
"Inter heeft de Ajax-fans te veel doen betalen voor hun tickets voor de Champions League-match van vorig seizoen." Dat heeft de UEFA dinsdag besloten. Inter vroeg aan de bezoekende supporters 53,20 euro, terwijl de eigen aanhang maar 35 euro moest betalen voor vergelijkbare plaatsen.

Ajax diende een klacht in bij de UEFA, die verschillende prijzen verbiedt. Inter moet Ajax terugbetalen, de Nederlandse club stort het geld door naar de gedupeerde fans.
VRT

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » wo sep 06, 2006 11:42 am

Oké dan. We krijgen dus 18,20 euro per persoon terug.

Zal mij benieuwen of het inderdaad exact dat bedrag wordt, of dat er ergens weer een administratief bedragje aan de strijkstok blijft hangen. We'll see.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo sep 06, 2006 11:45 am

Die administratieve kosten moet Ajax toch ook gewoon op Inter kunnen verhalen?

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » wo sep 06, 2006 11:47 am

Ye' Mighty Oak schreef:Die administratieve kosten moet Ajax toch ook gewoon op Inter kunnen verhalen?
Ja, maar het blijft een jodenclub hè... Altijd in de gaten houden als het om centjes gaat...

;) :D

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo sep 06, 2006 11:48 am

Aha, dus Ajax gaat twee keer administratiekosten berekenen? :eusa_naughty:

Tsja, die nieuwe spandoeken moeten toch door iemand betaald worden he...

Plaats reactie