Ajax - Olympique Marseille 19-03-2009
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tsja, dat was ook niet best. Toch is het spelbeeld totaal anders sinds die wissel. We komen nergens meer aan toe.wimpey schreef:Een oerdomme fout van Schilder was de doodsteek, Peter.Peter schreef:Het zat er aan te komen, wimpey. De wissel Aisatti was de doodsteek voor Ajax.wimpey schreef:Neeeee. Ik kan wel janken.
Tja, je kunt ook zeggen dat we een koele afmaker ontberen. De kansen die Suarez hier en in Marseille kreeg hadden ook beslissend kunnen zijn.Monkey Tonk schreef:Slechte wissel, maar Vermeer hoort die hoge bal gewoon te pakken. Zag er slecht uit bij drie van de vier Franse goals. Komt gewoon tekort op dit niveau.Peter schreef:Het zat er aan te komen, wimpey. De wissel Aisatti was de doodsteek voor Ajax.wimpey schreef:Neeeee. Ik kan wel janken.
- Monkey Tonk
- Ajaciedjuh
Dezelfde reden dat hij niet tegen de Graafschap mee deed.Neefkens schreef:Ik zou wel eens willen weten waarom die gewisseld werd.
Als ik de VI moet geloven zijn Vertonghen en Gabri er over een 2-tal weken er weer bij. Tel daarbij op dat Vermaelen, VD Wiel en Dario (weer fit) nog terug komen (en uiteraard Aisatti als dirigent).
- Monkey Tonk
Je kunt ook zeggen dat die Fransen wel een goede keeper hebben. ;)Thafunk schreef:Tja, je kunt ook zeggen dat we een koele afmaker ontberen. De kansen die Suarez hier en in Marseille kreeg hadden ook beslissend kunnen zijn.Monkey Tonk schreef:Slechte wissel, maar Vermeer hoort die hoge bal gewoon te pakken. Zag er slecht uit bij drie van de vier Franse goals. Komt gewoon tekort op dit niveau.Peter schreef: Het zat er aan te komen, wimpey. De wissel Aisatti was de doodsteek voor Ajax.
BS speelt toch ook eigenlijk nooit?Daniel_vT schreef:Zijn er andere opties dan?WP_LeGeNd schreef:maar kom op we spelen ook wel met een paar ajax onwaardige spelers...
Schilder en BS zouden nooit mogen spelen!
KOmt door blessures, etc... vond hem helemaal nog niet zo heel slecht hoor.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Monkey Tonk
Nee, dat heb ik nog wel meegemaakt, maar wel het resultaat (wie had het ook al weer over een zwakke tegenstander?)wimpey schreef:Het was heeeeel slecht, Demo. Zoals alles onder MVB. Het zag er werkelijk niet uit vandaag, alles en iedereen was kut.Aristides schreef:Zit erdoor, weet niet meer of het goed of slecht was. Over en uit. Wat nu?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Oh, nou heb je toch een andere wedstrijd dan mij gezien en velen die mijn mening delen denk ik. De eerste helft was uitstekend en het midden van de tweede helft was ook goed.wimpey schreef:Het was heeeeel slecht, Demo. Zoals alles onder MVB. Het zag er werkelijk niet uit vandaag, alles en iedereen was kut.Aristides schreef:Zit erdoor, weet niet meer of het goed of slecht was. Over en uit. Wat nu?
Laatst gewijzigd door Daniel op wo mar 18, 2009 11:15 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
We kunnen ook proberen geen schuldigen aan te wijzen (al is de verleiding groot).
Ajax was gewoon hardstikke goed, ondanks heel veel blessures. De invallers zijn niet voor niets invallers, maar hebben hun stinkende best gedaan.
Ik baal vreselijk, maar begin wel eindelijk beetje vertrouwen te krijgen dat het misschien toch wel eens goed zou kunnen komen.
Ajax was gewoon hardstikke goed, ondanks heel veel blessures. De invallers zijn niet voor niets invallers, maar hebben hun stinkende best gedaan.
Ik baal vreselijk, maar begin wel eindelijk beetje vertrouwen te krijgen dat het misschien toch wel eens goed zou kunnen komen.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!