Willem 2-AJAX
- Cluijffert
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ton Lokhoff lijkt zijn vriend HTC toch een handje te helpen, hij kon sleutelspelers bij uitstek: Bruins en Slory makkelijk hebben gespaard...
Maar Ajax doet er weer verdomd weinig haar voordeel mee. Het is niet makkelijk, maar bij winst met een productieverschilletje van 7 á 8 goals, zijn wij gewoon kampioen...
Maar Ajax doet er weer verdomd weinig haar voordeel mee. Het is niet makkelijk, maar bij winst met een productieverschilletje van 7 á 8 goals, zijn wij gewoon kampioen...
Laatst gewijzigd door Starring op zo apr 29, 2007 2:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Oke, even rationeel overdenken in de rust:
PSV gaat het toch sowieso niet redden denk. Als Ajax met 0-3 wint, moet PSV er in totaal 6 inprikken tegen Vitesse, dat zie ik niet gebeuren. Het wordt dus de volledige tweede helft hopen dat AZ niet wint, want op doelsaldo gaan we sowieso AZ niet inhalen.
Ajax zal toch wel met minimaal 3 doelpunten verschil kunnen winnen?
PSV gaat het toch sowieso niet redden denk. Als Ajax met 0-3 wint, moet PSV er in totaal 6 inprikken tegen Vitesse, dat zie ik niet gebeuren. Het wordt dus de volledige tweede helft hopen dat AZ niet wint, want op doelsaldo gaan we sowieso AZ niet inhalen.
- Monkey Tonk
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Cluijffert
Als Ajax snel na de rust scoort dan zie ik ze er nog wel 2 inprikken (dus 0-4). Psv zal afhankelijk van Vitesse er hooguit 4, max 5 scoren. Het probleem is alleen dat AZ gewoon met 1-2 of 1-3 zal winnen.Arwin schreef:Oke, even rationeel overdenken in de rust:
Afijn, tot nu toe laat HtC zien waarom het mis ging tegen Rkc, kan hij spelers niet motiveren zodat ze het gras opvreten ????/ , inplaats van dat men onodig solliciteerd naar gele kaarten ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 29, 2007 2:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Wilde ik net zeggen, iedereen heeft nog kans ..joey schreef:Eerlijk is eerlijk, welke ploeg het ook wordt, overtuigend is het niet. Het scheelt zo verschrikkelijk weinig.Jansma schreef:eerlijk is eerlijk, ongeacht de uitslag uiteindelijk, zowel Excelsior als WillemII verzaken niet opzichtig.
Blij met de punten ...
- Liberty
- Contacteer:
Vind ik ook. Als Ajax dit zelf weggeeft (door gelijk te spelen) dan moet er nodig gepraat worden over de positie van HtC.Voetske schreef:Afijn, tot nu toe laat HtC zien waarom het mis ging tegen Rkc, kan hij spelers niet motiveren zodat ze het gras opvreten ????/ , inplaats van dat men onodig solliciteerd naar gele kaarten ...
Tijd voor iets nieuws.