Ajax-Feyenoord 04 Feb 2007
Leonardo was Greene toch redelijk vaak te snel af. Jammergenoeg was z'n voorzetting niet al te best. Toch deed hij best goed mee in het combinatiespel toen Ajax het beste spel van de wedstrijd vertoonde.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo feb 04, 2007 3:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jammer dat je in dat gifje niet ziet hoe goed Babel het in die situatie doet. Hij had even daarvoor veel ruimte om richting de verre hoek te schieten maar koos voor de actie en leverde een prima assist.Thijs schreef:En de 2-0
Zonet een mekker interview met E. Koeman, trouwens.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo feb 04, 2007 3:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vond Ajax in Rotterdam veel langer zo spelen als het vandaag in die twintig minuten in de eerste helft deed. Destijds kwam Feyenoord er na de eerste tien minuten echt niet meer uit. Dat was vandaag wel anders.Bertje schreef:Een beetje hetzelfde als de vorige keer. Ajax was niet echt goed, maar Feyenoord was nog veel slechter. Koeman moet zich met zijn eigen ploeg bezig houden.
Ajax heeft zeker terecht gewonnen. Nogmaals: 4-1 is geflatteerd, maar het had gewoon net zo goed 5 of 6-1 kunnen worden als dat Feyenoord er nog een paar had gemaakt.
Nee, ik geloof niet in toeval. Maar zo'n bal die via de binnenkant van de paal terug het veld in stuitert vind ik typisch Charisteas.joey schreef:En dat is toeval?Jöhnk schreef:Charisteas was ook prima. Het zit die jongen alleen nooit mee.![]()
Hoe dan ook: die Europese titel pakken ze hem niet meer af. :worshippy:
Terug uit het stadion, werdt om 11 uur wakker gebeld dat ik naar Ajax-010 ging. Vondt Ajax redelijk sterk, alleen oogde Davids nog erg onzeker, veel balverlies, en hij ging meerdere malen neer...
De Mul, Sneijder en bij vlage Babel speelde erg goed. Ook Stekelenburg heeft prima reddingen verricht.
Wel veel spreekkoren gehoord!
edit: na die 3-1 van feyenoord stresste ik hem wel een beetje
De Mul, Sneijder en bij vlage Babel speelde erg goed. Ook Stekelenburg heeft prima reddingen verricht.
Wel veel spreekkoren gehoord!
edit: na die 3-1 van feyenoord stresste ik hem wel een beetje
Pompiedom
Davids leed helemaal niet zoveel balverlies. Z'n passing was zelfs heel erg zorgvuldig.
Mooie foto.
:D
Mooie foto.
- Ajaciedjuh
Klopt. Hij gleed een aantal malen uit (nog niet gewend aan de grasmat!?). De eerste helft liep hij teveel met de bal. De tweede helft liet hij meer de bal lopen. Een absolute meerwaarde op het middenveld (zeker als hij ritme gaat krijgen).Thomas schreef:Davids leed helemaal niet zoveel balverlies. Z'n passing was zelfs heel erg zorgvuldig.
Volgende week Stam achterin er weer bij. Dat 'scheelt' een slok op de borrel. Nogmaals 19-3 verschil met schoten op goal. Dat zegt genoeg over het gezeur van Koeman (zit in de familie).