Het lijkt mij ook sterk, maar er volgt nou eenmaal nog een wedstrijd.wizard_w schreef:LIjkt me sterk dat feyenoord in staat is om zondag met 4 doelpunten verschil te winnen..........de bal is rond dat wel.
Ajax-Feyenoord
Fix me beelden en ik mail wel hoor. Vanaf mijn positie (vak 020, rij 1) kon ik dat echt niet zien. Stonden 15 spelers voor.Zlatan Son of God schreef:Steef ff terugkomend op jou actie ten opzichte van KJH..
Heb je Hugo Borst nu ook gemaild om de actie van Pauwe ten opzichte van Bouhkari aan te kaarten. Een zuiver slaande beweging terwijl de bal er allang niet meer was, 100% rood.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Daily Blind
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
die rotterdammers ook met hun flauwe 020-grappen...Steef schreef:Fix me beelden en ik mail wel hoor. Vanaf mijn positie (vak 020, rij 1) kon ik dat echt niet zien. Stonden 15 spelers voor.Zlatan Son of God schreef:Steef ff terugkomend op jou actie ten opzichte van KJH..
Heb je Hugo Borst nu ook gemaild om de actie van Pauwe ten opzichte van Bouhkari aan te kaarten. Een zuiver slaande beweging terwijl de bal er allang niet meer was, 100% rood.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Een trainer die z'n ploeg niet scherp krijgt (of op 1 lijn krijgt over een wedstrijdplan. Kuyt dekt door naar voren en geeft aan dat ze aan moeten sluiten, waarop de helft dat doet en de andere helft terug loopt. :nooo: ) kan voor mij geen voldoende krijgen als trainer.Henk de Gier schreef:die 7 van Van de Herik, stond die al vast of kon die nog worden bijgesteld? :DPeter schreef:En wederom is Koeman dus gezakt voor een examen.
Een 7 voor de eerste seizoenshelft. Een 4 voor de tweede.
Tsja, zo heette dat vak echt. En ik heb een alibi, want Peter R. zat achter me. (En eoa. mongool die bij doelschoppen liep te schreeuwen om buitenspel. Leer de regels eens debiel!)Dr. Living Stoned schreef:die rotterdammers ook met hun flauwe 020-grappen...Steef schreef:Fix me beelden en ik mail wel hoor. Vanaf mijn positie (vak 020, rij 1) kon ik dat echt niet zien. Stonden 15 spelers voor.Zlatan Son of God schreef:Steef ff terugkomend op jou actie ten opzichte van KJH..
- Henk de Gier
- Contacteer:
als ik vriend La Ling was zou ik morgenochtend toch iets meer doen dan straal negeren. Een grote grijns zou ik uberhaupt niet kunnen onderdrukken, en met koffietijd zou er gebak zijn :DKowalczyk schreef:Superieur je wenkbrauwen fronsen als ze jóu lopen fokken, en straal negeren als Ajax gewonnen heeft. Da's de beste 'wie het laatst lacht'-actie.Henk de Gier schreef:als ze jou lopen fokken vooraf mag je best even een "wie het laatst lacht" aktie uithalen.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb toch medelijden met Fnoord, het hele jaar beter als AJAX en dan dit... ook vind ik het jammer dat met het niet halen van de CL Kuyt waarschijnlijk vertrekt, dit is toch een gemis voor de eredivisie.
:eusa_liar:
Whahahahaha.....wat een jodenstreek vanavond..Joehoe! :eusa_dance:
Helemaal niets in Rotterdam! die DVD kan door de plee. :eusa_dance:
:eusa_liar:
Whahahahaha.....wat een jodenstreek vanavond..Joehoe! :eusa_dance:
Helemaal niets in Rotterdam! die DVD kan door de plee. :eusa_dance:
- Henk de Gier
- Contacteer:
hahahaha, die zit normaal in vak 425, vlak achter Thom :DSteef schreef:
Tsja, zo heette dat vak echt. En ik heb een alibi, want Peter R. zat achter me. (En eoa. mongool die bij doelschoppen liep te schreeuwen om buitenspel. Leer de regels eens debiel!)
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Yep. Daarvoor kwam F'noord een aantal keren veel te gemakkelijk door de verdediging van Ajax. Een 3-0 wegpoetsen is natuurlijk een geweldige klus, maar dit Ajax zal zondag nog steeds 90 minuten volle bak moeten gaan.Jöhnk schreef:Laten we dat idd. niet vergeten.Voetske schreef:En het is nog niet gedaan hoor !!!!!
Maar nu is het effe tijd om feest te vieren. Hebben we al veel te weinig mogen doen de laatste seizoenen... :cheer: :eusa_dance: :cheer:
Die (gevaarlijke) mongool, bedoel je? :DHenk de Gier schreef:hahahaha, die zit normaal in vak 425, vlak achter Thom :DSteef schreef:
Tsja, zo heette dat vak echt. En ik heb een alibi, want Peter R. zat achter me. (En eoa. mongool die bij doelschoppen liep te schreeuwen om buitenspel. Leer de regels eens debiel!)
- Henk de Gier
- Contacteer:
zijn er meer dan? ;)Jöhnk schreef:Die (gevaarlijke) mongool, bedoel je? :DHenk de Gier schreef:hahahaha, die zit normaal in vak 425, vlak achter Thom :DSteef schreef:
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Waarom zijn al die kakkerlakken zulke nare mensen? Als je zo een Boschaart of Kuijt bezig ziet, dan kan je toch wel kotsen. Of die debiel die ze op doel hebben staan, ook zo een etterbak. Zo lekker om die gasten zo een pak op de broek te geven. Godverdomme jongens, wat een wedstrijd. Heerlijk dit. Trouwens wel oliedom van Pienaar!
Mijn complimenten voor Boukhari, heeft echt heerlijk gespeelt. Was echt zeer sterk vandaag, misschien wel zijn beste wedstrijd ooit voor Ajax.
Mijn complimenten voor Boukhari, heeft echt heerlijk gespeelt. Was echt zeer sterk vandaag, misschien wel zijn beste wedstrijd ooit voor Ajax.
Wat een heerlijke wedstrijd; geen mongolen, prachtige doelpunten, frustraties op het veld en in het uitvak, seizoen wat mij betreft gered! :cheer: :bis:Henk de Gier schreef:hahahaha, die zit normaal in vak 425, vlak achter Thom :DSteef schreef:
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
-
- AT Toto winner 15/16