Het gaat me helemaal niet om de nederlaag. Ik raak al geiiriteerd als ik zie dat Aissati op de bank begint. Eindelijk een topaankoop en vervolgens houd hij hem 90 minuten op de bank.. Daar kan ik echt woest om worden. Het is leuk al die toppers voorin, maar die moeten ook bediend worden. En als er iemand een steekpass kan geven dan is het Aissati wel. Ik snap het gewoon niet. Die jongen ziet vol revanche gevoelens. Geef hem gvd dat vertrouwen dan. Nu geeft hij hem nog een trap na door hem niet eens in te laten vallen.InnerHarbour schreef:Man, man, man, wat een gehuil en gejank allemaal. Je weet dat je tegen een x-aantal nederlagen per seizoen aanloopt, nou deze kan je maar achter de rug hebben, beter nu dan na 30 wedstrijden.
Willem II - Ajax 30-08-2008
Toppie schreef:We mogen ook gewoon zeggen dat Marco een slechte trainer is , ik heb het gehad met deze prutser en knutselaar

Ik las het bijna verkeerd (die 'niet' vergat ik bijna te lezen)...maar inderdaad.Jöhnk schreef:Het zou me verbazen als we niet aanzienlijk beter gaan presteren dan vorig jaar.
Dit is gewoon een slippertje, al houd ik mijn hart vast met types als Urby, Vermaelen, Vertonghen.
- SylvievdVaart
Tja, ik wordt er wel een beetje kriebelig van als men gaat roepen dat het pas de eerste wedstrijd is.Dat men gaat roepen dat je altijd tegen x aantal nederlagen zal aanlopen.Dat er nog veel werk aan de winkel is.AJAX heeft voor +- 30 miljoen euro ingekocht op kwaliteit en die kwaliteit hebben zich een kleine 2 maanden op elkaar mogen inspelen.Met veel bombarie een speler bij Psv los geweekt, die ook nog eens bijna alle wedstrijden mee heeft gedaan, hoeft niet eens mee te doen.
Wat zijn dat voor rare beslissingen ( Sno Aisatti lindgren ) om zo'n speler er dan niet in te zetten.Waarom wordt dan zo'n Silva, die notabena gen pepernoot raakte de gehele wdstgrijd door niet gewisseld ?.
En hoe kan het toch dat een trainer die vele jaren de Italiaanse competitie heeft mee gemaakt zijn elftal zo ongemotiveerd het veld in kan sturen.En dat apatisch kijken naar de achterstand, iedere boerenlul ziet het aankomen.
Waarom krijgt men dat egoistisch gedrag er niet uit bij Suarez, dan had je met 0-2 kunnen gaan rusten.Nog steeds dat " ongelukkige " in de verdediging ( keeper ).Ook dat kost je weer punten.En dat tegeneen Willem II meteen bagger voorhoede, met een elftal van drie keer niks.
AJAX had er deze wedstrijd moeten staan.Mentaal, Fysiek, tactisch en technisch .. maar het was er weer niet ...
Wat zijn dat voor rare beslissingen ( Sno Aisatti lindgren ) om zo'n speler er dan niet in te zetten.Waarom wordt dan zo'n Silva, die notabena gen pepernoot raakte de gehele wdstgrijd door niet gewisseld ?.
En hoe kan het toch dat een trainer die vele jaren de Italiaanse competitie heeft mee gemaakt zijn elftal zo ongemotiveerd het veld in kan sturen.En dat apatisch kijken naar de achterstand, iedere boerenlul ziet het aankomen.
Waarom krijgt men dat egoistisch gedrag er niet uit bij Suarez, dan had je met 0-2 kunnen gaan rusten.Nog steeds dat " ongelukkige " in de verdediging ( keeper ).Ook dat kost je weer punten.En dat tegeneen Willem II meteen bagger voorhoede, met een elftal van drie keer niks.
AJAX had er deze wedstrijd moeten staan.Mentaal, Fysiek, tactisch en technisch .. maar het was er weer niet ...
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
Van Basten heeft veel tijd gehad om aan zijn team te werken. Vorige trainers moesten het, in verband met de VCL, vaak stellen met de helft van de tijd. Dus hij moet niet zeuren dat hij tijd nodig heeft.
Voor de rest: dit verbaast me niet. Met deze verdediging. Met dit middenveld.
Voor de rest: dit verbaast me niet. Met deze verdediging. Met dit middenveld.
Het stinkt aan alle kanten!
- Cluijffert
lijk me een mooi balance tegen de kritiekloos gedweep van een veel AT leden die sinds de komst van MvB alle cons en missers hebben goed gepraat.InnerHarbour schreef:Man, man, man, wat een gehuil en gejank allemaal. Je weet dat je tegen een x-aantal nederlagen per seizoen aanloopt, nou deze kan je maar achter de rug hebben, beter nu dan na 30 wedstrijden.
Toch?
Duidelijk was, ondanks MvB tacties meesterschap (..) er klopt vandaag weinig van. Ondanks MvB hoge lat en scherpte, de team was slap en oninspireerd, ondanks MvB hoog geachte kwaliteiten op de gebied van scouten en opbouwen elftallen, het is pijnlijk duidelijk dat de zwakten die leken hier al maanden geleden zagen, ze zijn nog steeds niet opgelost.
Ook MvB (zoveel beter dan HtC en KOster volgens de kenners), heeft blijkbar eerst maanden nodig om zelf te zien wat wij en vele al maanden geleden zagen. Misschien MvB hij moet maar eens wat videobanden opvragen van vorig seisoen, ipv het wheel op nieuw uitvinden.
Of ondanks 30.000.000 investment, dit is weer een tussen seisoen?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Kun jij verklaren waarom hij met dit middenveld begon, Jöhnk?
Ik zag alleen maar breed en terug spelen, en dan de lange bal. Dat is toch geen opbouw!?
Ik zag alleen maar breed en terug spelen, en dan de lange bal. Dat is toch geen opbouw!?
Laatst gewijzigd door Duke op za aug 30, 2008 9:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Niets gezien, wel alles erover op AT gelezen.
Het ligt aan Suarez, gelukkig we zijn er uit, MvB: perfect; KJH: een kanjer, Suljemani: heeft gescoord. Ik lees zeven keer dat Suarez de 0-2 had moeten maken, hij is schuldig, laten we hem weggeven, gratis zoals alle spelers gratis de deur uitlopen. Andere spelers doen niet mee? Nee, het is Suarez tegen Willem II en dat heeft Suarez verloren.
MvB was toch duidelijk! de vierde wedstrijd, dan pas staat Ajax er, m.a.w. waar maken we ons druk om, twee keer verliezen, thuis winnen en met zes punten achterstand naar feyenoord gaan: beter kan niet! MvB had dit allemaal voorzien, DB ook en JC wist het al.
Slechtste opening sinds Kurt Linder? laat ik die nou twee keer als trainer meegemaakt hebben, wat was die man slecht (tweede keer, had een paar jaar geen club getraind, komt bekend voor!)
Gelukkig maken velen zich geen zorgen. We worden twee keer tweede op één doelpunt, één (doel)punt, dus wat maakt het uit dat we nu pas drie punten achterstaan? Aan het eind van de rit staan we misschien maar twee punten achter!
De gevoelens hieronder deel ik, de woordkeus niet.
Amsterdam, ze zeggen dat je bent veranderd, nou je bent geen FUCK veranderd! Nog steeds dezelfde kutverdediging, nog steeds dezelfde kutinstelling, ik heb het helemaal gehad. Zit je dan met je goede zin in het seizoen, het is weer helemaal niks. Pff, we staan weer voor lul in heel nederland, als we al zelfs tegen fucking willem 2 verliezen kunnen we er nu al beter helemaal mee ophouden. Ik ben zo schijtziek van die slappe urbyistische kutmentaliteit van 'het komt wel goed', kleun er godverdomme nou eens in! Waarom hebben we in godsnaam eigenlijk een voorbereiding als je zo KUT speelt? Er is NIKS veranderd, wat een tyfuszooi! Zo, dat moest er ff uit, ik zit weer in de bus naar huis en ik heb een kutweekend.
Het ligt aan Suarez, gelukkig we zijn er uit, MvB: perfect; KJH: een kanjer, Suljemani: heeft gescoord. Ik lees zeven keer dat Suarez de 0-2 had moeten maken, hij is schuldig, laten we hem weggeven, gratis zoals alle spelers gratis de deur uitlopen. Andere spelers doen niet mee? Nee, het is Suarez tegen Willem II en dat heeft Suarez verloren.
MvB was toch duidelijk! de vierde wedstrijd, dan pas staat Ajax er, m.a.w. waar maken we ons druk om, twee keer verliezen, thuis winnen en met zes punten achterstand naar feyenoord gaan: beter kan niet! MvB had dit allemaal voorzien, DB ook en JC wist het al.
Slechtste opening sinds Kurt Linder? laat ik die nou twee keer als trainer meegemaakt hebben, wat was die man slecht (tweede keer, had een paar jaar geen club getraind, komt bekend voor!)
Gelukkig maken velen zich geen zorgen. We worden twee keer tweede op één doelpunt, één (doel)punt, dus wat maakt het uit dat we nu pas drie punten achterstaan? Aan het eind van de rit staan we misschien maar twee punten achter!
De gevoelens hieronder deel ik, de woordkeus niet.
Amsterdam, ze zeggen dat je bent veranderd, nou je bent geen FUCK veranderd! Nog steeds dezelfde kutverdediging, nog steeds dezelfde kutinstelling, ik heb het helemaal gehad. Zit je dan met je goede zin in het seizoen, het is weer helemaal niks. Pff, we staan weer voor lul in heel nederland, als we al zelfs tegen fucking willem 2 verliezen kunnen we er nu al beter helemaal mee ophouden. Ik ben zo schijtziek van die slappe urbyistische kutmentaliteit van 'het komt wel goed', kleun er godverdomme nou eens in! Waarom hebben we in godsnaam eigenlijk een voorbereiding als je zo KUT speelt? Er is NIKS veranderd, wat een tyfuszooi! Zo, dat moest er ff uit, ik zit weer in de bus naar huis en ik heb een kutweekend.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Stevens is even lang bezig, daar staat het wel!Jöhnk schreef:Van Basten had te maken met de OS.
Die man is pas net bezig. Ik geef hem nog tot de winterstop om te bouwen. Vergeet niet hoe het Rijkaard bij Barca verging. En die had Ronaldinho gekocht.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nee, kan ik niet. Ik vond het onbegrijpelijk. Zou de reden wel eens willen weten. Alleen Sno deed een poging tot vooruitvoetballen.
We zullen zien hoe goed het staat bij Stevens. Bij Koeman stond het eerst ook heel goed.
We zullen zien hoe goed het staat bij Stevens. Bij Koeman stond het eerst ook heel goed.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za aug 30, 2008 10:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik begrijp al die verbazing niet. Het is toch axiomatisch, dat je zulke resultaten krijgt als je een onervaren man volledige macht geeft in een bedrijf, of dat nou een multi-nationaal, een fabriek, een bordeel of een beroeps sport organizatie betreft. Waar zou van Basten in vredesnaam ervaring in onderhandelen, management, personeels zaken,
of algemeen beleid moeten hebben opgedaan? Die twee tournooitjes en een stelletje wedstrijden met een occasions nationaal elftal? Laat me niet lachen.
of algemeen beleid moeten hebben opgedaan? Die twee tournooitjes en een stelletje wedstrijden met een occasions nationaal elftal? Laat me niet lachen.
- Cluijffert
mij het verbaasd niet. Ik snap en snapte de enthusiasm ook niet bij zijn aanstelling.Kilroy schreef:Ik begrijp al die verbazing niet. Het is toch axiomatisch, dat je zulke resultaten krijgt als je een onervaren man volledige macht geeft in een bedrijf, of dat nou een multi-nationaal, een fabriek, een bordeel of een beroeps sport organizatie betreft. Waar zou van Basten in vredesnaam ervaring in onderhandelen, management, personeels zaken,
maar goed, misschien hij gaat ons nog verbazen. Ik hoop het erg!
anders we hebben een groter problem als ooit voorheen...

Laatst gewijzigd door Cluijffert op za aug 30, 2008 10:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Tsjezus. Ik had een redelijk trage wedstrijd verwacht, maar dit slaat alles. Geen automatismen, geen gevoel voor elkaar, geen voetbal, geen lef, geen overtuiging, Koster's Ajax all over again.
Ik hou mijn hart vast. Als het nu fout gaat, zitten we dieper in de penarie dan ooit. Ik moet al bijna kotsend janken van het idee alleen al.

Ik hou mijn hart vast. Als het nu fout gaat, zitten we dieper in de penarie dan ooit. Ik moet al bijna kotsend janken van het idee alleen al.

- SylvievdVaart
- Cluijffert
het is iets met Ajax1 en coaches van de reserves...Jeroen427 schreef:Tsjezus. Ik had een redelijk trage wedstrijd verwacht, maar dit slaat alles. Geen automatismen, geen gevoel voor elkaar, geen voetbal, geen lef, geen overtuiging, Koster's Ajax all over again.