Redelijk. Beter dan Urby. Maar Ajax verdedigde sowieso slecht vanaf de zijkanten en als de voorzet eenmaal kwam waren Heitinga en Vermaelen ook niet bij de les.Bertje schreef:Ik vraag me af of Lindenbergh wel grip op Vincken krijgt.
Ach, dit is een wedstrijd tegen Feyenoord waarin Edje tegenover een ander kemphaantje staat. Dat is wat anders dan wedstrijden tegen NEC, NAC, Vitesse, etc.Harm schreef:Ik ook :cheer:MVH schreef:Jij blij...Frank schreef:Het gaat Ajax in ieder geval een hoop gele (en als hij zo door blijft gaan ook rode) kaarten opleveren... ;)
Wel mooi om te zien dat ik gelijk ga krijgen :eusa_dance:
Het komt helemaal goed. Wat dachten jullie er van dat Sneijder meteen 3 keer scoort in de eerste wedstrijd dat Davids terug is.
Inderdaad. De eerste helft kreeg hij nog veel ruimte van Feyenoord en kwam hij weg met mindere aannames. Hij hield de bal uiteindelijk toch wel bij zich. De tweede helft zat Feyenoord er korter op en verspeelde hij heel veel de bal. Babel was rijp voor een wissel, al heb ik hem ook goede dingen zien doen.Kaboem! schreef:Babel kaatst niet goed!
Zeker niet. Hij maakte jammergenoeg een aantal keer de verkeerde keuzes, maar hij speelde met lef en heel veel dreiging.Kaboem! schreef:De Mul speelt niet onverdienstelijk!
'Peter schreef:Gabri speelt prima, zelfs. DeGuzman is to-taal onzichtbaar.
Misschien wel z'n beste ooit voor Ajax. Hij speelde geweldig als stofzuiger en deed veel meer goed dan fout.
Is ook de eerste keer dat ik hem iets sympathieks hoor zeggen met betrekking tot Ajax hoor. Maargoed, Davids was duidelijk geïrriteerd door Buijs en dat zal de bedoeling geweest zijn.WP_LeGeNd schreef:Die Buijs is wel een sympathieke jongen... heel realistisch ook, had ik niet verwacht.
Verder nog over de wedstrijd: ik vond het mooi dat Ten Cate Rosales nog even liet opdraven en heel jammer dat Ajax de tweede helft toch gezapig speelde. 4-1 is geflatteerd, al had de score net zo goed hoger uit kunnen vallen als dat Feyenoord er nog een paar had kunnen maken.