sop://broker.sopcast.com:3912/70590Ajaciedjuh schreef:Tele 2 via Internet? Wat is de link?wimpey schreef:Tele 2.Duke schreef: Jij had toch geen beeld?
Olympique Marseille - Ajax 12-03-2009
Daar snap ik nou ook echt werkelijk niets van. Er is daar niets aan de hand en dan maak je zo'n overtreding. Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?999 schreef:Net even terug gekeken maar de tweede gele kaart voor v.d. Wiel is terecht.En waarom maak je op de middellijn zo'n overtreding ...
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat zag ik al toen ik nog beeld had, joey. Die jongens van Marseille zijn vliegensvlug en zijn daardoor een drama voor onze boom.
Enoh heb ik niet gezien en kan ik dus niet over oordelen. Van wat ik zag is dat er genoeg ruimte ligt om te voetballen en dan kun je wel wat klaarmaken. Waar ik bij Fiorentina veel meer goede voetballers zag, is het bij Marseille wat tegenvallend. Zul je zien dat die Ben Arfa (ik mot 'em niet) opeens opduikt en scoort. Typisch zo'n jongen van één geniaal moment in 90 minuten.
Enoh heb ik niet gezien en kan ik dus niet over oordelen. Van wat ik zag is dat er genoeg ruimte ligt om te voetballen en dan kun je wel wat klaarmaken. Waar ik bij Fiorentina veel meer goede voetballers zag, is het bij Marseille wat tegenvallend. Zul je zien dat die Ben Arfa (ik mot 'em niet) opeens opduikt en scoort. Typisch zo'n jongen van één geniaal moment in 90 minuten.
Laatst gewijzigd door peter op do mar 12, 2009 9:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Monkey Tonk
Die scheidsrechter trok twee keer heel snel geel. Zeker bij de eerste was dat overdreven. Stom van vd Wiel, die er blijkbaar met zijn kop niet bij is, maar die ref is natuurlijk ook gewoon een eersteklas joker. Twee keer een niet al te harde sliding met geel bestraffen. 

Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op do mar 12, 2009 9:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach die eerste gele kaart was heel makkelijk, verder heeft van der Wiel geen overtredingen gemaakt en zwaardere overtredingen laat ie onbestraft. Nee, hier had hij met een waarschuwing kunnen en, gezien de overtredingen die hij zonder kaart liet, moeten volstaan met een waarschuwing.
Nu even weer een rood wijntje voor Syl, en een witte voor mij. Rood en wit wordt...

Nu even weer een rood wijntje voor Syl, en een witte voor mij. Rood en wit wordt...

I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Die van die Fransman ook.999 schreef:Tja, en die elleboog van Enoh had een eerdere rode kaart kunnen zijn ..Peter schreef:Goed gezien 999. Vooral die camera op de korte zijde laat daar geen tiwjfel over bestaan, helaas. Het is zoals je zegt vooral heel erg dom, want hier was met 11 vs. 11 wel wat te halen.
Allebei de kaarten voor v.d Wiel waren terecht ..Monkey Tonk schreef:Die scheidsrechter trok twee keer heel snel geel. Zeker bij de eerste was dat overdreven. Stom van vd Wiel, die er blijkbaar met zijn kop niet bij is, maar die ref is natuurlijk ook gewoon een eersteklas joker. Twee keer een niet al te harde sliding met geel bestraffen.
Blij met de punten ...
Urby hebben we achterin nodig!MVH schreef:Volgende week een middenveld met Urby, Aissati en Anita. Ajax-light.

Onze jochies zullen als kerels moeten spelen in helft 2.
L'OM speelt trouwens zoals z'n trainer voetbalde: fysiek, tikkie gemeen, opportunistisch. Geen slechte ploeg trouwens, maar als we het zo houden draaien we de zaak in Amsterdam wel, lijkt me.
Ook, maar dan ben ik bang dat hullie het dan toch achterwegen laten .. tenminste zo zou ik dat doen ..Ajaciedjuh schreef:Die van die Fransman ook.999 schreef:Tja, en die elleboog van Enoh had een eerdere rode kaart kunnen zijn ..Peter schreef:Goed gezien 999. Vooral die camera op de korte zijde laat daar geen tiwjfel over bestaan, helaas. Het is zoals je zegt vooral heel erg dom, want hier was met 11 vs. 11 wel wat te halen.
Laatst gewijzigd door 999 op do mar 12, 2009 9:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
- Monkey Tonk
Zei ik ook al. ;)joey schreef:Daar gaat het niet om, MT. Hij had al geel, en dan neemt hij zo'n risico op een totaal ongevaarlijke plek. Wat de scheidsrechter doet heb je niet in de hand, maar je kunt wel je hersens gebruiken.
Speler en ref allebei onder de maat. Geen goed tegen slecht. Allebei gewoon slecht.
achtste finales UEFA Cup
Donderdag:
CSKA Moskou 1 Sjachtar Donetsk 0
Hamburger SV 1 Galatasaray 1
Dinamo Kiev 1 Metallist Charkov 0
20.15 uur: TUSSENSTANDEN
Paris S.Germain 0 Sporting Braga 0
20.30 uur:
Werder Bremen 1 Saint-Etienne 0
20.45 uur:
Udinese 0 FC Zenit 0
Manchester City + 2 Aalborg BK 0
Olymp.Marseille 2 AJAX 1
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
- Ajaciedjuh
Dus de scheids is onder de maat omdat v.d. Wiel stom doet op de middellijn ...Monkey Tonk schreef:Zei ik ook al. ;)joey schreef:Daar gaat het niet om, MT. Hij had al geel, en dan neemt hij zo'n risico op een totaal ongevaarlijke plek. Wat de scheidsrechter doet heb je niet in de hand, maar je kunt wel je hersens gebruiken.
Speler en ref allebei onder de maat. Geen goed tegen slecht. Allebei gewoon slecht.
Blij met de punten ...