Tja, AJAX beweegt veel, maar is over geheel veel te haastig, weinig overleg.Niemand bij AJAX die een aanval opzet, tis vlug naar voren en dat is het dan wel ..Zuidema schreef:Want?Voetske schreef:Mwah ..Zuidema schreef:Oh jongen, poeier hem dan toch in het dak van het doel. Niet zo'n mooi intikkertje...
Gretig Ajax in de eerste 20 minuten, dat er duidelijk een goede pot van wil maken. Lekker vlot tempo, goede opbouw, snelle combinaties. Jammer dat het rond de 16 nog wat slordig is.
Ajax - Utrecht 30-11-2008
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
-
Maar wel met de aktie van Vermealen die de bal verkeerd raakt waar de hoekschop uit ontstaat .. staat gewoon verkeerd te dekken ..Zuidema schreef:Nou heeft zo'n doelpunt natuurlijk niks te maken met het spel van Ajax in balbezit. Maar Vermeer zit er inderdaad wel vreselijk naast.Voetske schreef:Zie je ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 30, 2008 1:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
Het gepruts begon bij Enoh.Voetske schreef:Maar wel met de aktie van Vermealen die de bal verkeerd raakt war de hoekschop uit ontstaat .. staat gewoon verkeerd te dekken ..Zuidema schreef:Nou heeft zo'n doelpunt natuurlijk niks te maken met het spel van Ajax in balbezit. Maar Vermeer zit er inderdaad wel vreselijk naast.Voetske schreef:Zie je ..
Kun je nagaan .. maar dan nog, Vermaelen, als ie wat vlugger is kan de bal gewoon terug op Vermeer spelen ..GangstaRiB schreef:Het gepruts begon bij Enoh.Voetske schreef:Maar wel met de aktie van Vermealen die de bal verkeerd raakt war de hoekschop uit ontstaat .. staat gewoon verkeerd te dekken ..Zuidema schreef: Nou heeft zo'n doelpunt natuurlijk niks te maken met het spel van Ajax in balbezit. Maar Vermeer zit er inderdaad wel vreselijk naast.
Blij met de punten ...
Het was Van der Wiel volgens mij. Maar er was toch niet zoveel aan de hand in die situatie? Hij krijgt alleen die bal compleet verkeerd op zijn poot. Maar dan mag zo'n doelpunt nog niet vallen. Vermeer verricht soms geweldige reddingen, maar in de lucht blijft ie een ramp.Voetske schreef:Maar wel met de aktie van Vermealen die de bal verkeerd raakt war de hoekschop uit ontstaat .. staat gewoon verkeerd te dekken ..Zuidema schreef:Nou heeft zo'n doelpunt natuurlijk niks te maken met het spel van Ajax in balbezit. Maar Vermeer zit er inderdaad wel vreselijk naast.Voetske schreef:Zie je ..
Nu kun je nagaan, 3 fouten in 1 minuut tijd .. wel veel vind ik .. Enoh gaat de fout in, Vd Wiel paar stappen te laat en Vermeer ( Vertonghen Vermaelen ) die staat te pitten ..Zuidema schreef:Het was Van der Wiel volgens mij. Maar er was toch niet zoveel aan de hand in die situatie? Hij krijgt alleen die bal compleet verkeerd op zijn poot. Maar dan mag zo'n doelpunt nog niet vallen. Vermeer verricht soms geweldige reddingen, maar in de lucht blijft ie een ramp.Voetske schreef:Maar wel met de aktie van Vermealen die de bal verkeerd raakt war de hoekschop uit ontstaat .. staat gewoon verkeerd te dekken ..Zuidema schreef: Nou heeft zo'n doelpunt natuurlijk niks te maken met het spel van Ajax in balbezit. Maar Vermeer zit er inderdaad wel vreselijk naast.
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 30, 2008 1:28 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Cluijffert
-
-
Maakt mij ook niks uit.Maar je zult het toch met me eens zijn, denk ik, dat ondanks het meeste balbezit de kansjes op 3 vingers te tellen zijn.Als je dan zoveel beweeglijke spelers voorin heb zou er toch veel meer te zien moeten zijn van overleg.Tot nu toe zie ik veel pogingen tot eenmans akties, die door de Utrechters met veel inzet te niet worden gedaan.Zuidema schreef:Ik tel er 2. Maar ik zal het strakkies nog eens terugkijken.Voetske schreef:
Nu kun je nagaan, 3 fouten in 1 minuut tijd .. wel veel vind ik ..
Maakt ook niet uit. Het wordt in ieder geval weer hangen en wurgen vanmiddag... Pffff...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ajax speelt in te laag tempo (what's new) en heeft geen middenveld. Alles liep via rechts, want daar staat/stond de onthutsend slechte Nesu. Daar moet je dan van profiteren, maar het is allemaal stilstaand voetbal. Voorspelbaar als de neten ook.
Enoh valt trouwens ook niet mee. Levert heel veel ballen in.
Enoh valt trouwens ook niet mee. Levert heel veel ballen in.