FC Volendam - Ajax (2e ronde KNVB Beker) 12-11-2008
- Ajaciedjuh
-
-
-
Zijn spel doet pijn aan mijn ogen. Verschrikkelijk gewoon.Thomas schreef:Heb ik hier laatst niet aangegeven dat Sno bij Jong Ajax ook totaal niet snapte hoe hij moet zorgen dat hij niet constant buitenspel loopt? Echt op het debiele af, dit.

Sowieso is het helemaal niets, het tempo ligt veel te laag. Volendam sloft het gemakkelijk bij.
Het stinkt aan alle kanten!
Op dit soort momenten ben ik toch wel blij dat ik deze wedstrijden tegenwoordig niet meer bezoek.
Je zal er verdomme maar weer zitten zoals de supporters in het uitvak. Halve snipper opgenomen, door de beginnende avondspits richting Volendam, regen en wind. Je hebt ook niet echt de tijd om er een leuk uitje van te maken op de dijk. En dan blijkt dat de heren er weer eens geen zin in hebben.
Je zal er verdomme maar weer zitten zoals de supporters in het uitvak. Halve snipper opgenomen, door de beginnende avondspits richting Volendam, regen en wind. Je hebt ook niet echt de tijd om er een leuk uitje van te maken op de dijk. En dan blijkt dat de heren er weer eens geen zin in hebben.
Nil volentibus arduum
@ Thomas:
En jij hebt het lef om refererend aan de spelers over "jonkies" te schrijven?
Wat ben je toch een arrogant kleutertje, met af en toe een vuilnisbakken mond, zoals je 15 minuten eerder schreef: "Zit iedereen te kijken naar die kut Gabri? Godverdomme, wat kan ik me hier over opwinden."Thomas schreef:Heb ik hier laatst niet aangegeven dat Sno . . . .
En jij hebt het lef om refererend aan de spelers over "jonkies" te schrijven?
- Ajaciedjuh
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10