De titel dus. Niets minder. Ik begrijp wel dat sommigen de lat nu al lager willen leggen, maar dat gaat mooi niet door.

En zo is dat.joey schreef:Zijn veel verguisde voorgangers eindigden op -1 doelpunt respectievelijk -3 punten, weet je nog? Met dertig miljoen aan investeringen mag Van Basten het wel iets beter doen.
De titel dus. Niets minder. Ik begrijp wel dat sommigen de lat nu al lager willen leggen, maar dat gaat mooi niet door.
Uiteraard. Zo gaat dat. Op een gegeven moment werd duidelijk dat Ten Cate er gewoon erg weinig van kon. Jammer, want vooraf had ik er vertrouwen in en ik heb hem dan ook de tijd gegeven. Ook in Van Basten heb ik vertrouwen en ook hij krijgt dus de tijd. Eens kijken hoe het nu uitpakt.Voetske schreef:En toen ie er niks van bakte begon jij ook aan zijn stoelpoten te zagen ..Thomas schreef:Onzin. Ik heb Ten Cate nog een hele tijd gesteund.
Mijn mening is niet veranderd hoor. Niet naar aanleiding van Willem II uit en ook niet naar aanleiding van jouw mening.joey schreef:Zijn veel verguisde voorgangers eindigden op -1 doelpunt respectievelijk -3 punten, weet je nog? Met dertig miljoen aan investeringen mag Van Basten het wel iets beter doen.
Maar daar gaat het niet over.Punt blijft dat als een trainer zoveel mag investeren in zoveel kwaliteits impulsen dan blijft er maar een doel over en dat is de titel.Dan ben je eigenlijk de opbouw fase al voorbij.Dan moet je niet als trainer zeggen 1 dag voor de aanvang van de competitie " ik weet niet waar we staan ".Dat zou dus van Basten wel moeten weten, daarvoor heeft ie zoveel mogen inkopen, is geld nog moeite gespaard w.b. Nederlandse begrippen.En dan tel ik nog niet eens de spelers die in een eerder stadium zijn gehaald.Thomas schreef:Uiteraard. Zo gaat dat. Op een gegeven moment werd duidelijk dat Ten Cate er gewoon erg weinig van kon. Jammer, want vooraf had ik er vertrouwen in en ik heb hem dan ook de tijd gegeven. Ook in Van Basten heb ik vertrouwen en ook hij krijgt dus de tijd. Eens kijken hoe het nu uitpakt.Voetske schreef:En toen ie er niks van bakte begon jij ook aan zijn stoelpoten te zagen ..Thomas schreef:Onzin. Ik heb Ten Cate nog een hele tijd gesteund.
Geen Aissati?Mr. Ajax schreef:Ik kan niet wachten tot zondag! Weer een wedstrijdje in de Arena! Ik zou met dit opstelling beginnen:
Stekelenburg
Oleguer
Van der Wiel
Vermaelen
Vertonghen
Gabri
De Jong
Lindgren
Suarez
Huntelaar
Sulejmani
Of is Gabri nog geblesseerd? Dan zou ik daar Anita zetten. Liever dan Sno.
Vermeld je er ook even bij dat de kampioen het op één-na laagste puntentotaal had in de historie van het betaalde voetbal?joey schreef:Zijn veel verguisde voorgangers eindigden op -1 doelpunt respectievelijk -3 punten, weet je nog? Met dertig miljoen aan investeringen mag Van Basten het wel iets beter doen.
Daar gaat het echter even niet over. We hebben het nu over de (gewone) competitie.LucaS schreef:Maar die kwalificeerde zich wel voor de CL én overleefde de poulefase, als ik het me goed herinner
Het lijkt me dat je de totale resultaten moet bekijken om tot je oordeel te komen. Ik kan ook roepen dat Blind de beste trainer is, want we kijken alleen even naar de KNVB beker,de play-offs en CL.Jim schreef:Daar gaat het echter even niet over. We hebben het nu over de (gewone) competitie.LucaS schreef:Maar die kwalificeerde zich wel voor de CL én overleefde de poulefase, als ik het me goed herinner
Dan is de enig juiste conclusie dat de prestaties van je favoriet Blind daarin bijzonder matig waren, en dat een andere favoriet van je, Van Basten, bepaald niet hoopgevend is gestart.
Je kan appels en peren ook prima met elkaar vergelijken. Als je maar naar de nuances kijkt. Het beoordelen van het werk van een trainer is niet slechts het naast elkaar zetten van de punten die behaald zijn tov een voorgangerbrigade zuid schreef:Jawel hoor, dat kan prima. Na 34 wedstrijden kun je qua aantal punten heus wel een vergelijk maken met vorig jaar en het jaar daarvoor. Ben best benieuwd hoe Marco zich laat vergelijken met zn voorgangers.LucaS schreef: Feit is dat het ene jaar nauwelijks met het andere jaar te vergelijken is.
Marco moet eigenlijk meer punten halen dan zn voorgangers. In tegenstelling tot voorgaande jaren zijn er geen sterkhouders vertrokken, oke Heitinga, maargoed geen vergelijk met een Sneijder of Zlatan. Verder is er nog nooit een trainer geweest die meer heeft mogen besteden.LucaS schreef:Je kan appels en peren ook prima met elkaar vergelijken. Als je maar naar de nuances kijkt. Het beoordelen van het werk van een trainer is niet slechts het naast elkaar zetten van de punten die behaald zijn tov een voorgangerbrigade zuid schreef:Jawel hoor, dat kan prima. Na 34 wedstrijden kun je qua aantal punten heus wel een vergelijk maken met vorig jaar en het jaar daarvoor. Ben best benieuwd hoe Marco zich laat vergelijken met zn voorgangers.LucaS schreef: Feit is dat het ene jaar nauwelijks met het andere jaar te vergelijken is.