Misschien dat 't later op de site vermeld wordt; kan het vooralsnog ook niet vinden...Thomas schreef:Ik heb me al aangemeld maar kan geen link vinden naar de loting. Hulp, iemand?

Als er nou iemand is wiens gemoedstoestand v.w.b. Ajax afhankelijk is van wie de trainersstoel bezet, dan ben jij het wel!joey schreef:Dat was een paar jaar geleden met Werder Bremen nog niet zo. Die inschatting is misschien afhankelijk van wie trainer van Ajax is?![]()
Ik wil ook dat Ajax zich rehabiliteert in Europa. Dat is na de 'prestaties' onder die trainer die jij zo goed vindt (vond?) namelijk hard nodig.De UEFA-cup boeit me niet zo. Ik wil de Schaal.
Ik had al een account, dus ik kan je helaas niet helpen, Duke.Duke schreef:Ik niet, maar bij mij is de aanmelding ook nog niet gelukt. Als ik de aanmelding wil bevestigen krijg ik dit:
The activation of your account could not be completed.
The service is temporary unavailable. Please try again later.
Thank you.
Kunnen winnen wil niet zeggen dat je hem ook wint. Het winnen van een toernooi hangt altijd af van je loting. Met Dortmund heb je een zware eerste ronde, zwaarder dan gemiddeld. Lijkt me niet zo moeilijk, behalve wellicht voor jouw zwaar bevooroordeelde brein.joey schreef:Jij begint je al in te dekken.LucaS schreef:Van Basten is natuurlijk altijd verantwoordelijk. Het is alleen wel een verschil of we Dortmund of Zilina loten. Van Dortmund kan je verliezen![]()
Volgens jou konden we best de UEFA-cup winnen. Dan zouden we geen moeite moeten hebben met Dortmund.
Die kun je gewoon aanvragen. Moet je Ajax even mailen.Thomas schreef:Je moet toch een uitkaart hebben om naar Europese uitwedstrijden te gaan, of niet?
Gewoon aanvragen? Gaat toch op basis van bezochte wedstrijden het seizoen daarvoor? Daarom heb ik een paar seizoenen ook zo'n kaart gehad. Alleen na vorig seizoen is natuurlijk bijna iedereen hem kwijt geraakt. Zoveel mensen gingen niet naar Praag en/of Zagreb.Marillion schreef:Die kun je gewoon aanvragen. Moet je Ajax even mailen.Thomas schreef:Je moet toch een uitkaart hebben om naar Europese uitwedstrijden te gaan, of niet?
Wel is het zo dat europese uitkaarthouders én voorrangsuitkaarthouders voorrang hebben bij de kaartverkoop. Maar een club als Dortmund stelt denk ik behoorlijk wat kaarten beschikbaar. Het is immers een groot stadion.
Als het uitvak groot genoeg is kun je als seizoenkaarthouder ook gewoon naar een uitwedstrijd. Dan moet je wel alleen even langs de Arena om een pasfoto te laten maken, Ajax wil van iedere supporter weten wie het is als ze mee naar een (Europese) uitwedstrijd gaan.Thomas schreef:Je moet toch een uitkaart hebben om naar Europese uitwedstrijden te gaan, of niet?
Ik hoor van aardig wat mensen die er heen zijn geweest dat het echt een schitterende stad is inderdaad. Alleen jammer dat er daar ook zoveel malloten rondlopen, heb weinig zin om de hele dag op te moeten letten of je niet wordt aangevallen, zoals supporters in Zagreb.Jinne schreef:Is Krakow een beetje fatsoenlijk per bus, trein, vliegtuig te bereizen btw? Lijkt me op zich wel een mooie en historische stad om als extraatje erbij te doen. Alleen qua vliegen zie op het eerste oog de prijzen niet echt gunstig.
Geen auto en nog belangrijker geen roze papiertje.Marillion schreef:Maar easyjet in ieder geval niet vanuit Nederland. Met de auto moet dat toch lukken. Even door Duitsland heen blazen!wimpey schreef:Ryanair of Easyjet vliegt daar, volgens mij.Jinne schreef: Alleen qua vliegen zie op het eerste oog de prijzen niet echt gunstig.
Daar zit ik inderdaad ook niet op te wachten. Dat maakt een langer bezoek niet echt aantrekkelijk.Thijs schreef:Ik hoor van aardig wat mensen die er heen zijn geweest dat het echt een schitterende stad is inderdaad. Alleen jammer dat er daar ook zoveel malloten rondlopen, heb weinig zin om de hele dag op te moeten letten of je niet wordt aangevallen, zoals supporters in Zagreb.
Ik heb ze dan liever de volgende ronde. Het is belangrijk dat we de 1ste ronde doorkomen, anders kan dat wel eens een grote impact hebben om de totaal resultaten: onrust is geen goede omgeving om e.e.a. op te bouwen.Thijs schreef:Ik zou Dortmund ook heerlijk vinden. Lijkt me een fantastisch stadion om eens van binnen te zien, en gewoon te bereizen. Twee krakers, en inderdaad...mochten we eruit vliegen dan is dat natuurlijk weer gewoon gigantisch kut, maar dan maar die landstitel. Het is dan niet direct weer eenn optater a la Zagreb. Mochten we winnen stomen we natuurlijk direct door naar de treble, dat is logisch.
Ik schaal de Duitse competitie helemaal niet hoger in. Van Basten heeft echter wat mij betreft wel de tijd. Ik verwacht niet dat hij vanaf dag 1 alle belangrijke zaken die onder ten Cate en Koster er zorgvuldig uit verwijderd zijn, weer in de ploeg heeft ingeslepen. Ik verwacht dan ook dat Ajax in december een stuk beter is dan het Ajax in september. Hoewel jij het niet belangrijk vond, hecht ik wel waarde aan het samen kunnen spelen en trainen met je hele verdediging, patronen, automatismen en elkaar aanvoelen en leren kennen, doe je niet in 2 oefenwedstrijdjesjoey schreef:Jij begint je al in te dekken.LucaS schreef:Van Basten is natuurlijk altijd verantwoordelijk. Het is alleen wel een verschil of we Dortmund of Zilina loten. Van Dortmund kan je verliezen![]()
Volgens jou konden we best de UEFA-cup winnen. Dan zouden we geen moeite moeten hebben met Dortmund.