UEFA Cup 2008-2009

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr aug 29, 2008 10:52 am

Thomas schreef:Ik heb me al aangemeld maar kan geen link vinden naar de loting. Hulp, iemand?
Misschien dat 't later op de site vermeld wordt; kan het vooralsnog ook niet vinden... :confused.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr aug 29, 2008 11:04 am

Dortmund zou schitterend zijn natuurlijk. Sportief een haalbare kaart, en voor de supporters een mooie trip.

wimpey
Berichten: 52109
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr aug 29, 2008 11:08 am

joey schreef:Dat was een paar jaar geleden met Werder Bremen nog niet zo. Die inschatting is misschien afhankelijk van wie trainer van Ajax is? :666.gif:
Als er nou iemand is wiens gemoedstoestand v.w.b. Ajax afhankelijk is van wie de trainersstoel bezet, dan ben jij het wel!

2 jaar geleden was je in de 7e hemel met je vrind Ten Cate. Nu is er, net als toen, nog geen bal getrapt en heb je al de grootste problemen met Van Basten.

Deze denkwijze kan ik persoonlijk niet helemaal volgen.
De UEFA-cup boeit me niet zo. Ik wil de Schaal.
Ik wil ook dat Ajax zich rehabiliteert in Europa. Dat is na de 'prestaties' onder die trainer die jij zo goed vindt (vond?) namelijk hard nodig.

wimpey
Berichten: 52109
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr aug 29, 2008 11:10 am

Jöhnk schreef:Dortmund zou schitterend zijn natuurlijk. Sportief een haalbare kaart, en voor de supporters een mooie trip.
2 sleeping giants tegen elkaar. BVB is na Bayern de grootste club van Duitsland, historisch gezien.

Van mij mag het. Ik denk dat Dortmund makkelijker is dan bijv. Krakow.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr aug 29, 2008 11:10 am

Loting zou ook op moeten Eurosport komen, alleen klopt de tijd niet. Loting had dan namelijk plaats moeten vinden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr aug 29, 2008 11:12 am

Duke schreef:Ik niet, maar bij mij is de aanmelding ook nog niet gelukt. Als ik de aanmelding wil bevestigen krijg ik dit:
The activation of your account could not be completed.
The service is temporary unavailable. Please try again later.

Thank you.
Ik had al een account, dus ik kan je helaas niet helpen, Duke.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » vr aug 29, 2008 11:14 am

joey schreef:
LucaS schreef:Van Basten is natuurlijk altijd verantwoordelijk. Het is alleen wel een verschil of we Dortmund of Zilina loten. Van Dortmund kan je verliezen
Jij begint je al in te dekken. :666.gif:

Volgens jou konden we best de UEFA-cup winnen. Dan zouden we geen moeite moeten hebben met Dortmund.
Kunnen winnen wil niet zeggen dat je hem ook wint. Het winnen van een toernooi hangt altijd af van je loting. Met Dortmund heb je een zware eerste ronde, zwaarder dan gemiddeld. Lijkt me niet zo moeilijk, behalve wellicht voor jouw zwaar bevooroordeelde brein.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr aug 29, 2008 11:35 am

Ahum, graag gewoon verder over de loting. De rest knipknip!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr aug 29, 2008 11:36 am

Hoe dan ook, Dortmund zou wel leuk zijn.
Het stinkt aan alle kanten!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr aug 29, 2008 11:38 am

Ik zou Dortmund ook heerlijk vinden. Lijkt me een fantastisch stadion om eens van binnen te zien, en gewoon te bereizen. Twee krakers, en inderdaad...mochten we eruit vliegen dan is dat natuurlijk weer gewoon gigantisch kut, maar dan maar die landstitel. Het is dan niet direct weer eenn optater a la Zagreb. Mochten we winnen stomen we natuurlijk direct door naar de treble, dat is logisch.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr aug 29, 2008 11:39 am

Je moet toch een uitkaart hebben om naar Europese uitwedstrijden te gaan, of niet?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr aug 29, 2008 11:41 am

Thomas schreef:Je moet toch een uitkaart hebben om naar Europese uitwedstrijden te gaan, of niet?
Die kun je gewoon aanvragen. Moet je Ajax even mailen.

Wel is het zo dat europese uitkaarthouders én voorrangsuitkaarthouders voorrang hebben bij de kaartverkoop. Maar een club als Dortmund stelt denk ik behoorlijk wat kaarten beschikbaar. Het is immers een groot stadion.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr aug 29, 2008 11:43 am

Marillion schreef:
Thomas schreef:Je moet toch een uitkaart hebben om naar Europese uitwedstrijden te gaan, of niet?
Die kun je gewoon aanvragen. Moet je Ajax even mailen.

Wel is het zo dat europese uitkaarthouders én voorrangsuitkaarthouders voorrang hebben bij de kaartverkoop. Maar een club als Dortmund stelt denk ik behoorlijk wat kaarten beschikbaar. Het is immers een groot stadion.
Gewoon aanvragen? Gaat toch op basis van bezochte wedstrijden het seizoen daarvoor? Daarom heb ik een paar seizoenen ook zo'n kaart gehad. Alleen na vorig seizoen is natuurlijk bijna iedereen hem kwijt geraakt. Zoveel mensen gingen niet naar Praag en/of Zagreb.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr aug 29, 2008 11:44 am

Thomas schreef:Je moet toch een uitkaart hebben om naar Europese uitwedstrijden te gaan, of niet?
Als het uitvak groot genoeg is kun je als seizoenkaarthouder ook gewoon naar een uitwedstrijd. Dan moet je wel alleen even langs de Arena om een pasfoto te laten maken, Ajax wil van iedere supporter weten wie het is als ze mee naar een (Europese) uitwedstrijd gaan.

Ik weet niet hoe groot het uitvak in het Westfalenstadion is, maar ik denk dat de animo dan ook behoorlijk groot is. Gelukkig zijn er weinig Europese uitkaarthouders omdat er vorig jaar niet bijzonder veel man naar Praag en Zagreb zijn gereisd.

Edit: Eerst mogen de Europese voorrangsuitkaarthouders (Mensen die naar Zagreb én Praag zijn geweest), dan de Europese uitkaarthouders (Mensen die naar Zagreb óf Praag zijn geweest (Praag: 350 man, Zagreb: 150 man), dan de nationale voorrangsuitkaarthouders (ook ongeveer 350 man) en dan de nationale uitkaarthouders (geen idee, paar duizend). En als dan nog over is de seizoenkaarthouders.
Laatst gewijzigd door Thijs op vr aug 29, 2008 11:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr aug 29, 2008 11:51 am

Is Krakow een beetje fatsoenlijk per bus, trein, vliegtuig te bereizen btw? Lijkt me op zich wel een mooie en historische stad om als extraatje erbij te doen. Alleen qua vliegen zie op het eerste oog de prijzen niet echt gunstig.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey
Berichten: 52109
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr aug 29, 2008 11:52 am

Jinne schreef: Alleen qua vliegen zie op het eerste oog de prijzen niet echt gunstig.
Ryanair of Easyjet vliegt daar, volgens mij.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr aug 29, 2008 11:54 am

wimpey schreef:
Jinne schreef: Alleen qua vliegen zie op het eerste oog de prijzen niet echt gunstig.
Ryanair of Easyjet vliegt daar, volgens mij.
Maar easyjet in ieder geval niet vanuit Nederland. Met de auto moet dat toch lukken. Even door Duitsland heen blazen!
Nil volentibus arduum

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr aug 29, 2008 11:55 am

Jinne schreef:Is Krakow een beetje fatsoenlijk per bus, trein, vliegtuig te bereizen btw? Lijkt me op zich wel een mooie en historische stad om als extraatje erbij te doen. Alleen qua vliegen zie op het eerste oog de prijzen niet echt gunstig.
Ik hoor van aardig wat mensen die er heen zijn geweest dat het echt een schitterende stad is inderdaad. Alleen jammer dat er daar ook zoveel malloten rondlopen, heb weinig zin om de hele dag op te moeten letten of je niet wordt aangevallen, zoals supporters in Zagreb.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr aug 29, 2008 12:00 pm

Marillion schreef:
wimpey schreef:
Jinne schreef: Alleen qua vliegen zie op het eerste oog de prijzen niet echt gunstig.
Ryanair of Easyjet vliegt daar, volgens mij.
Maar easyjet in ieder geval niet vanuit Nederland. Met de auto moet dat toch lukken. Even door Duitsland heen blazen!
Geen auto en nog belangrijker geen roze papiertje.
Thijs schreef:Ik hoor van aardig wat mensen die er heen zijn geweest dat het echt een schitterende stad is inderdaad. Alleen jammer dat er daar ook zoveel malloten rondlopen, heb weinig zin om de hele dag op te moeten letten of je niet wordt aangevallen, zoals supporters in Zagreb.
Daar zit ik inderdaad ook niet op te wachten. Dat maakt een langer bezoek niet echt aantrekkelijk.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr aug 29, 2008 12:01 pm

Als je een beetje onopvallend rondloopt zal er niets aan de hand zijn hoor. Als je wat langer wilt blijven ben je toch niet van plan om de hele dag in je Ajax shirt rond te lopen?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 29, 2008 12:02 pm

Thijs schreef:Ik zou Dortmund ook heerlijk vinden. Lijkt me een fantastisch stadion om eens van binnen te zien, en gewoon te bereizen. Twee krakers, en inderdaad...mochten we eruit vliegen dan is dat natuurlijk weer gewoon gigantisch kut, maar dan maar die landstitel. Het is dan niet direct weer eenn optater a la Zagreb. Mochten we winnen stomen we natuurlijk direct door naar de treble, dat is logisch.
Ik heb ze dan liever de volgende ronde. Het is belangrijk dat we de 1ste ronde doorkomen, anders kan dat wel eens een grote impact hebben om de totaal resultaten: onrust is geen goede omgeving om e.e.a. op te bouwen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr aug 29, 2008 12:02 pm

joey schreef:
LucaS schreef:Van Basten is natuurlijk altijd verantwoordelijk. Het is alleen wel een verschil of we Dortmund of Zilina loten. Van Dortmund kan je verliezen
Jij begint je al in te dekken. :666.gif:

Volgens jou konden we best de UEFA-cup winnen. Dan zouden we geen moeite moeten hebben met Dortmund.
Ik schaal de Duitse competitie helemaal niet hoger in. Van Basten heeft echter wat mij betreft wel de tijd. Ik verwacht niet dat hij vanaf dag 1 alle belangrijke zaken die onder ten Cate en Koster er zorgvuldig uit verwijderd zijn, weer in de ploeg heeft ingeslepen. Ik verwacht dan ook dat Ajax in december een stuk beter is dan het Ajax in september. Hoewel jij het niet belangrijk vond, hecht ik wel waarde aan het samen kunnen spelen en trainen met je hele verdediging, patronen, automatismen en elkaar aanvoelen en leren kennen, doe je niet in 2 oefenwedstrijdjes
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr aug 29, 2008 12:02 pm

Op Eurosport zijn ze overgeschakeld naar de loting. De show in de eerste plaats dan. Hopelijk weinig gelul om het ballen trekken heen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr aug 29, 2008 12:02 pm

Nou Mr. Babyface, schiet nou maar op met die loting. Dit gelul hoeft niemand te horen.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr aug 29, 2008 12:03 pm

Marillion schreef:Als je een beetje onopvallend rondloopt zal er niets aan de hand zijn hoor. Als je wat langer wilt blijven ben je toch niet van plan om de hele dag in je Ajax shirt rond te lopen?
Nope, dat trek ik alleen op de dag des oordeels aan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie