Nou, als je binnen 10 minuten hoort dat Psv met 0 - 2 voorstaat zal dat schreeuwen wel mee vallen ..Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik kom waarschijnlijk voor de wedstrijd begint niet meer online, dus bij deze:
Succes en sterkte iedereen, we gaan ze morgen naar het kampioenschap schreeuwen!
Ajax-Heracles zondag 20-4-2008
Blij met de punten ...
- Jinne
- Site Admin
Urzaiz morgen met z'n eerste van het seizoen. Het gejuich doet vermoeden dat het de mooiste en belangrijkste goal van het seizoen is, maar het is de melding via de oordopjes. Vitesse - PSV, afgelopen 2-1.
Nou moet PSV niet het plannetje gaan dwarsbomen door morgen na een kwartiertje al met 0-2 voor te staan!

Nou moet PSV niet het plannetje gaan dwarsbomen door morgen na een kwartiertje al met 0-2 voor te staan!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Aafje Blufpoker had vorig seizoen bijna het zelfde verhaal als dat ie nu afstak.Je moet jezelf afvragen of Vitesse de laatste tijd heeft laten zien dat ze tegen Psv enige rol van betekenis kunnen spelen.En dan kom je vlug tot de conclusie dat dat niet zo is.
Afijn, misschien zit het Psv eens een keer goed tegen, en staan ze stijf van de zenuwen, of heeft Gomez net in deze wedstrijd zijn slechtste dag van het hele seizoen ...
Afijn, misschien zit het Psv eens een keer goed tegen, en staan ze stijf van de zenuwen, of heeft Gomez net in deze wedstrijd zijn slechtste dag van het hele seizoen ...
Blij met de punten ...
PSV komt al vroeg op een 0-1 voorsprong, de stemming in de Arena daalt tot het vriespunt. Ondertussen kabbelt Ajax - Heracles rustig voor en Ajax komt op 3-1 voorsprong door doelpunten van Huntelaar en Suarez (uiteraard wel een tegendoelpunt). In de 2e helft begint Vitesse echter meer aan te dringen. PSV zakt meer terug en roept het daardoor over zichzelf af: 1-1 rond de 70e minuut. De Arena barst uit elkaar; het kan nog! Vitesse ruikt de overwinning en gaat vol op de aanval, maar hierdoor krijgt PSV echter ook ruimte en kansen. Helaas voor PSV maait Lazovic meerdere malen over de bal heen. Niemand in de Arena let meer op de wedstrijd van Ajax, waar Rommedahl de 4-1 binnenkopt, iedereen let op zijn/haar buurman met het radio'tje. Dan in de 88e minuut valt hij dan uiteindelijk. Een afvallende bal na een corner van Vitesse wordt zo hard mogelijk door een willekeurige Vitessespeler op doel geschoten en via de rug van Affelay en het achterhoofd van Gomes stuitert de bal in het doel: 2-1, de Arena ontploft. Er volgen nog een paar spannende minuten, maar er is niks meer aan te doen, Ajax is kampioen.
Zoiets.
Zoiets.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Vooruitblik op Ajax.nl:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66262
Even biechten. Ik zag de foto, helemaal onderaan het stukje, en kon serieus niet bedenken wie de man linksonder op de elftalfoto is. Hersens gepijnigd, maar het wilde me niet te binnen schieten. Even gecheckt in het archief van Ajax USA - en ja, verrek: het is Roger. Die hadden we ook nog. Jezus, wat vergeet je sommige figuren toch snel...
K.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66262
Even biechten. Ik zag de foto, helemaal onderaan het stukje, en kon serieus niet bedenken wie de man linksonder op de elftalfoto is. Hersens gepijnigd, maar het wilde me niet te binnen schieten. Even gecheckt in het archief van Ajax USA - en ja, verrek: het is Roger. Die hadden we ook nog. Jezus, wat vergeet je sommige figuren toch snel...
K.
Still alive...
Of Vitesse - psv 2-1 (laatste minuut Kolk) en Ajax - Heracles 2-2 (Vertonghen, laatste minuut eigen doelpunt)
Enig idee hoe de terugreris zal verlopen?
Vandaag hard gewerkt, alles klaar voor maandag, morgen hoef ik niets te doen. Ben ik om 19.00 uur niet thuis, dan mag iedereen gewoon naar bed, ik kom wel thuis maar weet niet wanneer en hoe (Ik hoef morgen niet te rijden, zelfs een redelijke financiële tegemoetkoming, VOORAF BETAALD, heb ik afgewezen)
Enig idee hoe de terugreris zal verlopen?
Vandaag hard gewerkt, alles klaar voor maandag, morgen hoef ik niets te doen. Ben ik om 19.00 uur niet thuis, dan mag iedereen gewoon naar bed, ik kom wel thuis maar weet niet wanneer en hoe (Ik hoef morgen niet te rijden, zelfs een redelijke financiële tegemoetkoming, VOORAF BETAALD, heb ik afgewezen)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- DCLXVI
- Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
- Contacteer:
Volgens www.evilbible.com zou dat best wel eens kunnen.Nihad schreef:Jezus christus, wil je me dood hebben?
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees
Hoera, als het nu niet lukt, lukt het nooit meer.Jesse schreef:Kuffour haakt weer aan
Herinneren we ons Schalke 04 in 2001 nog? Die stonden al te juichen hoewel er in Hamburg nog gespeeld werd. De laatste trap van de wedstrijd was van Patrik Andersson die de gelijkmaker voor Bayern erin schoot. Bayern kampioen, Schalke niet. Dát lijkt me met het oog op vanmiddag geen leuk scenario. Voor Ajax welteverstaan.

Kan ook een vrije trap van Jansen zijn of, laten we dat niet vergeten, Suarez die de beslissende maakt in de laatste minuut. Ajax moet eerst zelf winnen en helaas hebben we het juist laten liggen als we konden inlopen (laatste twee jaar)wimpey schreef:Hoera, als het nu niet lukt, lukt het nooit meer.Jesse schreef:Kuffour haakt weer aan
Herinneren we ons Schalke 04 in 2001 nog? Die stonden al te juichen hoewel er in Hamburg nog gespeeld werd. De laatste trap van de wedstrijd was van Patrik Andersson die de gelijkmaker voor Bayern erin schoot. Bayern kampioen, Schalke niet. Dát lijkt me met het oog op vanmiddag geen leuk scenario. Voor Ajax welteverstaan.
Eerst maar eens naar de B1 kijken, een wedstrijd zonder spanning, maar wel nummer één tegen nummer twee.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Cluijffert
We zouden het gewoon presteren om eerst tegen Heracles achter te komen...
we moeten ieder geval minst twee keer scoren om te winnen, laten we minst dit seisoen afsluiten met waardigheid... of Vitesse dan het onmogelijk doet, dat we zien dan wel.
we moeten ieder geval minst twee keer scoren om te winnen, laten we minst dit seisoen afsluiten met waardigheid... of Vitesse dan het onmogelijk doet, dat we zien dan wel.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
Dat is dan afgesproken!
Wij hebben vanavond eigenlijk theater in de stadsschouwburg, maar dat gaat voorlopig niet door. Ajax wordt gewoon kampioen natuurlijk. En als pisvee het wordt, dan zijn die kaartjes misschien toch nog nuttig. De hele avond die kutkoppen op tv, bah, geen trek in
Maar dat laatste zal ons toch niet overkomen!
En veel suc6 met NEC Ramoon!

Wij hebben vanavond eigenlijk theater in de stadsschouwburg, maar dat gaat voorlopig niet door. Ajax wordt gewoon kampioen natuurlijk. En als pisvee het wordt, dan zijn die kaartjes misschien toch nog nuttig. De hele avond die kutkoppen op tv, bah, geen trek in

Maar dat laatste zal ons toch niet overkomen!

En veel suc6 met NEC Ramoon!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Cluijffert