FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: FC Groningen - Ajax (13-4-2008)

Bericht door peter » wo apr 09, 2008 11:44 am

Kowalczyk schreef:
Thijs schreef:In Groningen leven ze íets meer naar deze wedstrijd toe, aangezien ze daar op hun forum al zes pagina's elkaar zitten op te fokken.
http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?t=2293
Lees en geniet.
:smallgrin.gif:
Jezus, wat triest... :smallgrin.gif:

K.
Ik vind sommige reacties vrij schokkend, hoor. Ik wist niet dat er mensen rondliepen binnen Nederland met de meest waanzinnige gedachtengoeden. Wat te doen tegen deze randdebielen? Gewoon winnen en dan Suarez met een vingertje langs het publiek laten lopen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 09, 2008 11:46 am

Dit bijvoorbeeld:
Een wedstrijd die we MOETEN winnen. Ik hoop dat FC Groningen nagenoeg blessurevrij is op dat moment en Ajax uit vorm is en evt wat blessures heeft. Het maakt me namelijk niet uit hoe we winnen, als we maar winnen! Het liefst is dit natuurlijk gepaard met een beenbreuk van Silva en Suárez maar dat zal wel valse hoop zijn. De selectie moet begrijpen dat dit DE wedstrijd is van het seizoen. De stemming in de Euroborg zal denk ik fantastisch vijandig zijn. Ik heb er zin in!
is toch ziek?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 09, 2008 11:47 am

Ik bedoelde deze:

Er had ook wel '540% anti tyfuskankertering Ajax, alle joden moeten systematisch uitegroeid worden en Amsterdam moet tot op de laatste steen platgebombardeerd worden' op gezet kunnen worden.
Dan heb je echt ergens iets niet helemaal op een rijtje zitten.

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 09, 2008 11:48 am

Ik lees het hier ook wel eens, bijvoorbeeld mbt Affelay. :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Baseman

Bericht door Baseman » wo apr 09, 2008 11:55 am

Maarten127 schreef:Hoe moet ik dit lezen? Toen half eindhoven met die sjaaltjes liep was het nog niet zielig? Of was het toen ook al zielig?
Ik heb het altijd zielig gevonden.
Je eigen club aansporen heeft veel meer nut dan een andere club afbranden...PSV wordt ook alleen maar beter door sterke concurrentie, dus ik begrijp de anti-Ajax ook niet.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo apr 09, 2008 12:01 pm

Jöhnk schreef:Dit bijvoorbeeld:
Een wedstrijd die we MOETEN winnen. Ik hoop dat FC Groningen nagenoeg blessurevrij is op dat moment en Ajax uit vorm is en evt wat blessures heeft. Het maakt me namelijk niet uit hoe we winnen, als we maar winnen! Het liefst is dit natuurlijk gepaard met een beenbreuk van Silva en Suárez maar dat zal wel valse hoop zijn. De selectie moet begrijpen dat dit DE wedstrijd is van het seizoen. De stemming in de Euroborg zal denk ik fantastisch vijandig zijn. Ik heb er zin in!
is toch ziek?
Overal heb je gestoorden en randdebielen; het gras is nergens groener, maar ziek blijft 't...

Waas

Bericht door Waas » wo apr 09, 2008 12:24 pm

En dan te bedenken dat ik kaartjes heb voor een vak vrij dichtbij deze minder begaafde mensen. Dan laat ik mijn 110% anti Grunn shirt maar thuis denk ik. :hypocrite.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » wo apr 09, 2008 2:03 pm

Maarten127 schreef:
Baseman schreef: maar dat 110% anti-Ajax of anti-Amsterdam begint steeds zieliger te worden...zet er maar 110% pro-PSV op, dat heeft tenminste nut !
Hoe moet ik dit lezen? Toen half eindhoven met die sjaaltjes liep was het nog niet zielig? Of was het toen ook al zielig? Ik zie die dingen wel steeds minder naast het uitvak.. dus ik gok het eerste?
Ik vind het juist wel schattig. Allemaal met zo'n anti-sjaal in het stadion zitten en als er dan Ajacieden in de thuisvakken staan te juichen blijven ze dom zitten. :aai.gif:

Vossie

Bericht door Vossie » wo apr 09, 2008 2:05 pm

De woorden Ajax en Amsterdam zie je meer op de shirts dan de naam groningen zelf... toch ook wel leuk vind ik. :drecul.gif:

M..

Bericht door M.. » wo apr 09, 2008 2:42 pm

Baseman schreef:
Maarten127 schreef:Hoe moet ik dit lezen? Toen half eindhoven met die sjaaltjes liep was het nog niet zielig? Of was het toen ook al zielig?
Ik heb het altijd zielig gevonden.
Je eigen club aansporen heeft veel meer nut dan een andere club afbranden...PSV wordt ook alleen maar beter door sterke concurrentie, dus ik begrijp de anti-Ajax ook niet.
ok, duidelijk.

Daniel

Bericht door Daniel » wo apr 09, 2008 3:24 pm

LucaS schreef:
joey schreef:Lindgren kwam van Ajax.
Dat doet er toch niet toe? Ajax heeft dit seizoen drie belangrijke spelers van Groningen gehaald, en een poging gedaan nog een 4e te kopen. Daarmee is Groningen ernstig verzwakt
Dus? Het kromste (en wat het beste aangeeft dat er nogal veel "inteelt" tussenloopt) vind ik nog het feit dat ze roepen door te willen stoten naar de échte top (net als Heerenveen dat wil) en resultaten willen behalen en niet minder zijn dan een club als Ajax maar ondertussen boos en verdrietig lopen doen omdat hun sleutelspelers vertrekken. Tjah, dan moet je dat ook voor lief nemen en niet zeiken, want ook dát hoort erbij. Kun je dat niet? Moet je niet zo'n grote bek opentrekken dat je zo graag bij de grote jongens wil horen, want dat hoort erbij. Dat is proffessioneel voetbal.

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 09, 2008 3:37 pm

Dat zeg ik toch ook, dat het doodnormaal is dat je beste spelers na verloop van tijd vertrekken. Dat geldt voor Groningen, dat geldt voor Ajax. Maar ik heb hetzelfde gevoel (hoewel iets beschaafder), ten opzichte van een ploeg die in 1 jaar tijd drie belangrijke Ajacieden koopt en een poging doet daar een vierde aan toe te voegen. That's all. Een club die dat doet, kan zeker niet op mijn sympathie rekenen

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 09, 2008 3:41 pm

Nee, maar daarom liep jij nog niet een jaar of tien geleden in een 110% anti-Barcelona-hansopje rond. :wink.gif:

De supporters van FCG reageren overspannen.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 09, 2008 4:01 pm

Natuurlijk

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 09, 2008 4:28 pm

LucaS schreef:Dat zeg ik toch ook, dat het doodnormaal is dat je beste spelers na verloop van tijd vertrekken. Dat geldt voor Groningen, dat geldt voor Ajax. Maar ik heb hetzelfde gevoel (hoewel iets beschaafder), ten opzichte van een ploeg die in 1 jaar tijd drie belangrijke Ajacieden koopt en een poging doet daar een vierde aan toe te voegen. That's all. Een club die dat doet, kan zeker niet op mijn sympathie rekenen
Wie is die vierde ook alweer?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 09, 2008 4:29 pm

Nijland.

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 09, 2008 4:30 pm

Huh? Heb ik wat gemist?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 09, 2008 4:30 pm

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 09, 2008 4:40 pm

:rules.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » wo apr 09, 2008 4:55 pm

Zondag gewoon totale chaos, wat zou het mooi zijn dat de joden door deze wedstrijd geen kampioen meer kunnen worden. Lekker vloeken en zeiken op die lijers van een Silva en Suarez. 90 minuten lang! Anti liederen maar ook Pro FCG liederen. Jammer dat ik bij er zo'n wedstrijd niet bij kan zijn.

Voetbal is oorlog.
FUCK AJAX
Bron Fcgrunn

:aai.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 09, 2008 5:05 pm

Waarom houden wij ons eigenlijk zo intensief bezig met die supporters van Groningen?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Daniel

Bericht door Daniel » wo apr 09, 2008 5:23 pm

Omdat het een grappig tijdverdrijf is om te zien hoe kansloos ze bezig zijn. Om te zien hoe gek de wereld soms is. :smallgrin.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo apr 09, 2008 9:16 pm

Ach, zo reageert een gedeelte van de voetbalsupporters nu eenmaal. Dat gebeurd bij alle clubs.

Ik snap overigens best dat ze niet blij zijn met Ajax hoor. We halen daar in korte tijd even drie belangrijke basisspelers weg en er is kennelijk ook nog een poging ondernomen om Nijland richting Amsterdam te krijgen.

Als er een club is die bij ons op een vergelijkbare manier komt winkelen staan wij ook niet te juichen.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 09, 2008 10:35 pm

Jammer dat ik bij er zo'n wedstrijd niet bij kan zijn.
Nederlands is een verdomd moeilijke taal als je uit de richting woont. :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » do apr 10, 2008 3:12 am

Marillion schreef:Ach, zo reageert een gedeelte van de voetbalsupporters nu eenmaal. Dat gebeurd bij alle clubs.

Ik snap overigens best dat ze niet blij zijn met Ajax hoor. We halen daar in korte tijd even drie belangrijke basisspelers weg en er is kennelijk ook nog een poging ondernomen om Nijland richting Amsterdam te krijgen.

Als er een club is die bij ons op een vergelijkbare manier komt winkelen staan wij ook niet te juichen.
Niet te juichen nee, maar ik trek liever een tuinbroek aan dan een Fuck fc willekeur shirt. Die ventjes moeten zich gewoon ergens tegen af zetten, daar kiezen ze ons voor. Vind i niet erg, over twee jaar doen ze weer degradatie playoffs.

Plaats reactie