FC Twente - Ajax (23-3-2008)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » za mar 22, 2008 4:09 pm

Geen Martina dus...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » za mar 22, 2008 4:37 pm

Het is wachten op volgend seizoen Mr. Ajax, A3 snapt sommige dingen gewoon niet...
AFCA!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » za mar 22, 2008 4:56 pm

Ik lees net dat volgens Koster we geen punten meer gaan verliesen...
dus de kampioenschap is nog heel erg mogelijk!!!

:onfire.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 22, 2008 4:58 pm

En daar komt-ie nu mee? Laat die gek me de hele tijd in spanning zitten voor niets!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » za mar 22, 2008 5:01 pm

ik herinner me Van Gaal nog. Hij had het na een wedstrijd (Osasuna uit volgens mij) er over dat hij die wedstrijd zag dat 'de players het snappen'... een omslag.

De wedstrijd tegen Psv was het omslagpunt voor dit selectie, natuurlijk... dat dacht ik ook al toen ik de wedstrijd zag.

Heeft Koster goed gezie dus.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za mar 22, 2008 5:28 pm

Alleen wonnen we wel van Osasuna. :tranen.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za mar 22, 2008 5:33 pm

Jansma schreef:ik herinner me Van Gaal nog. Hij had het na een wedstrijd (Osasuna uit volgens mij) er over dat hij die wedstrijd zag dat 'de players het snappen'... een omslag.

De wedstrijd tegen Psv was het omslagpunt voor dit selectie, natuurlijk... dat dacht ik ook al toen ik de wedstrijd zag.

Heeft Koster goed gezie dus.
Grapje zeker? :smallgrin.gif:

Wat maakt het nog uit. De titel is toch al weg.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » za mar 22, 2008 5:44 pm

ik ben naturlijk dood serious :hypocrite.gif:

ben benieuwd wat hij weet te vertellen na het volgend punt verlies...
zelfde verhaal als zoveel trainers voor hem?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » zo mar 23, 2008 2:20 am

Is het trouwens mogelijk om via Planet te kijken morgen vanuit Israel?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo mar 23, 2008 2:24 am

Starring schreef:Het is wachten op volgend seizoen Mr. Ajax, A3 snapt sommige dingen gewoon niet...
Kan íemand mij in godsnaam uitleggen waar die hele hype rond Martina vandaan komt?

Die jongen is 21 jaar en heeft nog geen minuut in Ajax 1 meegedaan. Als dát al geen teken is... Voor een onbegrensd vertrouwen is in ieder geval geen plaats. Hij lijkt wel een beeje op de Daniel de Ridder-sekte die ons enkele jaren geleden trof.
***

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » zo mar 23, 2008 2:28 am

Ik ga af op verhalen van mensen die hem wel hebben zien spelen en van mening zijn dat hij een kans verdient. Van Basten schijnt hem dus ook goed genoeg te vinden.

Ik blijf het raar vinden dat Rommedahl, Kennedy, en Luque mogen blijven aankloten, en dat een talent uit eigen jeugd de kans maar niet krijgt.


Heb jij hem ooit zien spelen dan?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo mar 23, 2008 2:37 am

Mr. Ajax schreef:Ik ga af op verhalen van mensen die hem wel hebben zien spelen en van mening zijn dat hij een kans verdient. Van Basten schijnt hem dus ook goed genoeg te vinden.

Ik blijf het raar vinden dat Rommedahl, Kennedy, en Luque mogen blijven aankloten, en dat een talent uit eigen jeugd de kans maar niet krijgt.


Heb jij hem ooit zien spelen dan?
Ik heb hem - net als jij - nooit zien spelen en dus heb ik geen reden om ook maar te vermoeden dat hij een groot talent is. Het feit dat hij al 21 jaar is en nog geen kans heeft gehad doet mij vermoeden dat zowel Blind, Ten Cate en Koster geen fiducie in hem hebben (gehad). Als 3 trainers een jeugdspeler van Ajax geen énkele kans geven zegt dat wel iets, namelijk dat euforische verwachingen mísschien wat overspannen zijn. Voor de rest hoor ik de enthousiaste verhalen over Martina in Jong Ajax wel, maar dat zegt me eigenlijk niet zoveel. Een speler passeren is daar zó veel makkelijker dan in de Eredivisie en buiten dat heb ik legio 'toppers' voorbij zien komen die het in Jong Ajax wél deden, maar een niveau hoger door de mand vielen. Recent bijvoorbeeld een Bechan, Bobson, De Ridder en een Mitea.

Maargoed, aangezien het seizoen toch al voorbij is - de Play-Offs halen we toch wel - mag hij wel een kans krijgen en da hoop ik uitteraard dat hij mij verbaast en een topper blijkt te zijn.
***

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » zo mar 23, 2008 5:57 am

Scherrer schreef:
Kan íemand mij in godsnaam uitleggen waar die hele hype rond Martina vandaan komt?
Afkomstig vanwege zijn goede spel en positieve ontwikkeling in Jong Ajax. Hij is een pure '7' in de kenmerkende speelwijze van Ajax...
Die jongen is 21 jaar en heeft nog geen minuut in Ajax 1 meegedaan. Als dát al geen teken is... Voor een onbegrensd vertrouwen is in ieder geval geen plaats. Hij lijkt wel een beeje op de Daniel de Ridder-sekte die ons enkele jaren geleden trof.
Teken? Misschien vind je het een teken dat Marco van Basten hem direct een vaste plek heeft gegeven in Ajax-1 voor volgend seizoen. Koster zijn beweegredenen zijn niet per defintie juist! Ook Daniel de Ridder kan wel wat, alleen is ie iets te soft gebleken en qua rendement niet echt over naar huis te schrijven.

De reden waarom ik Martina omhoog push, is omdat ik wekelijks naar een 1e klas prutser als Rommeldahl zit te kijken. Die Deen heeft geen enkel voetballend vermogen in zijn teen. Nergens schrijf ik dat Martina een aankomend topper is, wél verdient die jongen in mijn ogen een kans op speelminuten bij gebrek aan beter.
Scherrer schreef:
Het feit dat hij al 21 jaar is en nog geen kans heeft gehad doet mij vermoeden dat zowel Blind, Ten Cate en Koster geen fiducie in hem hebben (gehad). Als 3 trainers een jeugdspeler van Ajax geen énkele kans geven zegt dat wel iets, namelijk dat euforische verwachingen mísschien wat overspannen zijn.
Weet je wat nog een feit is? Dat hij pas dit seizoen in Jong Ajax de weg omhoog aan het vinden is. De voorgaande seizoenen liep hij leuk te ballen, maar nauwelijks met rendement. Nu (en dus niet 2 jaar geleden) is de situatie anders...
AFCA!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 23, 2008 10:29 am

Daarna verhuren we hem waarschijnlijk aan een eredivisieclub om ervaring op te doen
Tja, Die jongen is 21, maar moet blijkbaar eerst zich gaan bewijzen elders.Beetje raar ..

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo mar 23, 2008 10:32 am

Het is heel makkelijk gelijk spel of verlies staat gelijk aan de playoffs aangezien Groningen nog 7 punten achter ons staat en we dus nog 2 a 3 wedstrijden moeten winnen

grt Aad de Mos :smallgrin.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » zo mar 23, 2008 12:29 pm

De druk ligt bij ons. Hopen dat de speler er goed mee weten om te gaan.


Stekelenburg

Silva
Heitinga
Vermaelen
Vertonghen

Lindgren
De Jong
Davids
Emanuelson

Huntelaar
Suarez

Dat zal m' wel worden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo mar 23, 2008 12:39 pm

Hmm, volgens jaar ging een 4-4-2 formatie ook wel aardig tegen Twente, hopen dat het weer lukt.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 23, 2008 1:48 pm

Klopt, Mr. Ajax.
De Jong ook in basis

Enschede, 23 mrt 2008
Siem de Jong staat vanmiddag tegen FC Twente weer in de basis van Ajax. De jonge middenvelder vormt het driemansmiddenveld met Lindgren en Davids. Lees hier de opstellingen en vanaf 14.30 uur de hoogtepunten.
Opstellingen:

FC Twente: nnb

Ajax: Gentenaar; Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen: Lindgren, De Jong, Davids; Suarez, Huntelaar en Emanuelson.
bank: Van Duin, Ogararu, Perez, Kuffour, Leonardo, Kennedy, Rommedahl
Ajax
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo mar 23, 2008 1:50 pm

Goeie opstelling al vind ik die bank toch wel zorgwekkend, hoor. 2 verdedigers waar weinig vertrouwen in is en voor de rest 4 aanvallers. Ik had liever een extra middenvelder op die bank gezien.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo mar 23, 2008 1:50 pm

Urk? :baaa.gif:

Dit is wat mij betreft de ideale opstelling, vanuit Ajax-oogpunt.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 23, 2008 1:50 pm

Je weet zeker dat je zo niet even naar Storm komt, Bert?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo mar 23, 2008 1:55 pm

Urk? Leg uit.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo mar 23, 2008 2:05 pm

Bertje had het over Urk, maar hij heeft zijn posting inmiddels ge-edit.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 23, 2008 2:06 pm

Jöhnk denkt dat-ie grappig is, Peter. :ajaxsmiley.gif:
Thomas schreef:Je weet zeker dat je zo niet even naar Storm komt, Bert?
Nee, ga tijdens de wedstrijd een analyse schrijven. Volgende keer beter.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo mar 23, 2008 2:09 pm

Een analyse? Voor Rechten? Ben je gek!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie