Feyenoord - Ajax 11-11-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma nov 05, 2007 9:02 pm

Bertje schreef:Kwestie van een paar metertjes. Huntelaar noemen we toch ook nog steeds een spits als Koster hem hangend laat spelen?
Ja, maar het komt meer voor dan niet dat er met twee spitsen wordt gespeeld, de ene iets dieper dan de andere. Dan speel je nog met twee spitsen, en dan is het ook alleen maar logisch dat we Huntelaar dan een spits noemen. Maar je speelt niet met twee linksbuitens. Kwestie van een paar meter...Die hele voetbalveld is een kwestie van een paar meter. En dan is er een wezenlijk verschil tussen Urby als linksbuiten, en Urby als buitenste linkshalf.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 05, 2007 9:15 pm

Waarom zou dat niet kunnen? Het zijn maar namen, hoor. Het zegt niets over hoe je speelt.

elliquido

Bericht door elliquido » ma nov 05, 2007 9:22 pm

wie speelt op de rechterflank van 010?

green en buijs?

dat mag verdedigend geen probleem zijn,
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma nov 05, 2007 11:01 pm

Normaal gesproken Lucius en Buijs.

Vossie

Bericht door Vossie » di nov 06, 2007 12:43 am

Ik denk Lucius en Bruins. Lee begint steeds beter te worden en Slory is mogelijk fit zondag. Bruins speelde tegen de Graafschap de tweede helft al op rechts en Lee dus op links.
Bruins is natuurlijk geen buitenspeler, maar middenvelder die dus naar binnen trekt. Lijkt me voor Vertonghen een heerlijke tegenstander, kan hij zich namelijk ook melden op het middenveld. Als Emanuelson wedstrijdfit is moet hij spelen vind ik. Hij kan buitenom en meer aan de zijlijn spelen dan De Jong, voor wie het sowieso wel een erg zware wedstrijd zal zijn denk ik, en dus ruimte laten aan Vertonghen die Bruins in die ruimte tegenkomt en zich zelf linksvoorin melden als Luque of Suarez op avontuur zijn.

LucaS

Bericht door LucaS » di nov 06, 2007 8:48 am

Emanuelson zou het kunnen maken als 10
I think I lost my fucking headache

Andy22
Contacteer:

Bericht door Andy22 » di nov 06, 2007 10:08 am

Helaas voor de At-ers zal ik niet meer aanwezig zijn bij 010-AJAX wedstrijden.

De reden hiervoor ligt in het feit, dat ikal tijd verschrikkelijk opgefokt bent voor,tijdens en na de wedstrijd. En verschrikkelijk moe ben als ik thuis kom.
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

Toppie

Bericht door Toppie » di nov 06, 2007 10:30 am

Andy22 schreef:Helaas voor de At-ers zal ik niet meer aanwezig zijn bij 010-AJAX wedstrijden.

De reden hiervoor ligt in het feit, dat ikal tijd verschrikkelijk opgefokt bent voor,tijdens en na de wedstrijd. En verschrikkelijk moe ben als ik thuis kom.
Dat heb ik al , als ik een wedstrijd kijk thuis op TV dan heb ik koppijn van de spanning. En nu zeker tegen die kakkerlakken met een aggresief publiek met echt rand debielen op de tribune in die kutkuip.
En als Ajax aan de winnende hand is, dan zet ik radio rijnmond op om hun leed aan te horen Heerlijk :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » di nov 06, 2007 10:35 am

Toppie schreef: En nu zeker tegen die kakkerlakken met een aggresief publiek met echt rand debielen op de tribune in die kutkuip.
Gelukkig zijn wij een stuk relaxter! :ajaxsmiley.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » di nov 06, 2007 10:58 am

Thomas schreef:Dat is zeker waar. Urby moet die ruimte voor zich hebben. Toch wil ik het wel eens zien. Misschien verrast hij ons.
Urby heeft vorig seizoen al eens in die rol gespeeld. Sowieso in Utrecht. En dat ging destijds prima.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di nov 06, 2007 11:36 am

LucaS schreef:Emanuelson zou het kunnen maken als 10
Daar mist hij volgens mij de vista, rust en het positiespel voor.

LucaS

Bericht door LucaS » di nov 06, 2007 11:37 am

Wat is vista? :blush.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di nov 06, 2007 11:38 am

Inzicht/overzicht.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di nov 06, 2007 12:15 pm

goodfella schreef:
Thomas schreef:Dat is zeker waar. Urby moet die ruimte voor zich hebben. Toch wil ik het wel eens zien. Misschien verrast hij ons.
Urby heeft vorig seizoen al eens in die rol gespeeld. Sowieso in Utrecht. En dat ging destijds prima.
Toen speelde hij aan de buitenkant van het middenveld in 4-4-2. Zo'n diepe rol als een vleugelspeler normaal gesproken in 4-3-3 krijgt heeft hij nog niet gehad.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di nov 06, 2007 2:00 pm

UPDATE: ILLEGALE DOORVERKOOP!
Maandag jl. heeft Ajax de eerste omwisselbiljetten weten te onderscheppen welke via marktplaats e.d. zijn verkocht. Inmiddels zijn sancties (onherroepelijk intrekken uitkaart en blokkade omwisselbiljet) opgelegd aan de seizoenkaarthouders die het omwisselbiljet direct na aankoop op zaterdag jl. (!!!) te koop aanboden tegen het hoogste bod.

Ajax roept hierbij fans op informatie te verschaffen die kan leiden tot aanpak van personen die aan trouwe supporters geld willen verdienen. Heb jij een omwisselbiljet gekocht tegen een meerprijs... meldt dit dan bij Ajax. Wij verstrekken je een vervangende kaart zodat je dit keer toch de wedstrijd Feyenoord-Ajax kan bijwonen. In een aantal gevallen is het omwisselbiljet namelijk gecodeerd en geeft geen toegang meer!
Prima.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 06, 2007 4:21 pm

Thomas schreef:
goodfella schreef:
Toen speelde hij aan de buitenkant van het middenveld in 4-4-2. Zo'n diepe rol als een vleugelspeler normaal gesproken in 4-3-3 krijgt heeft hij nog niet gehad.
Niemand heeft gezegd dat hij diep moet spelen. De ene buitenspeler is de andere niet. Ronaldinho is meer in het centrum te vinden dan op de flank Figo speelt weer lang niet zo diep als Robben.

wimpey

Bericht door wimpey » di nov 06, 2007 4:27 pm

Thomas schreef:Normaal gesproken Lucius en Buijs.
BVM zal m.i. niet voor Buijs kiezen tegen Ajax. BVM zet graag in op zijn routiniers en hij past zich graag aan. Ik gok op:

Timmer
Greene - Hofland - Bahia - de Cler
Lucius - Gio
Guzman - Sahin - Bruins
Makaay

Ik denk eigenlijk dat we, gezien het defensieve onvermogen van m.n. Bahia en de Cler, vrij eenvoudig met 1-2 zullen winnen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di nov 06, 2007 4:51 pm

Bertje schreef:
Thomas schreef:
goodfella schreef: Urby heeft vorig seizoen al eens in die rol gespeeld. Sowieso in Utrecht. En dat ging destijds prima.
Niemand heeft gezegd dat hij diep moet spelen. De ene buitenspeler is de andere niet. Ronaldinho is meer in het centrum te vinden dan op de flank Figo speelt weer lang niet zo diep als Robben.

Als hij niet diep speelt is hij dan ook geen linksbuiten. Daar gaat het om.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 06, 2007 5:18 pm

O ja? Waar staat die definitie van linksbuiten gegeven? Het enige dat uit de term 'linksbuiten' te halen valt, is dat iemand links aan de buitenkant opgesteld staat.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di nov 06, 2007 6:28 pm

Ik denk dat we vooral moeten opletten voor Bruins. Het gevaar Makaay is bekend, maar Bruins is echt een lepe voetballer die op belangrijke momenten een goaltje meepikt. Voor de rest ben ik niet ondersteboven van feyenoord. Helemaal omdat ze nog steeds die 2 prutsers achterin hebben lopen die het Ajax (en de rest van de eredivisie) al 2 jaar makkelijk maken.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di nov 06, 2007 6:37 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef:Normaal gesproken Lucius en Buijs.
BVM zal m.i. niet voor Buijs kiezen tegen Ajax. BVM zet graag in op zijn routiniers en hij past zich graag aan. Ik gok op:

Timmer
Greene - Hofland - Bahia - de Cler
Lucius - Gio
Guzman - Sahin - Bruins
Makaay

Ik denk eigenlijk dat we, gezien het defensieve onvermogen van m.n. Bahia en de Cler, vrij eenvoudig met 1-2 zullen winnen.
Het zou inderdaad kunnen dat Van Marwijk Buijs passeert, maar ik weet niet of hij z'n elftal zo door elkaar zal schudden. Sahin speelt toch vooral vanuit een wat ingetrokkene positie en niet achter de spitsen. De Guzman sluit daar sowieso beter aan. Wellicht dat Van Marwijk gewoon kiest voor Lucius als buitenste rechtshalf met loopvermogen, en Greene als rechtsback. Ik ben, Lucius-Buijs of Greene-Lucius, hoe dan ook tevreden met de rechterkant van Feyenoord.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di nov 06, 2007 7:24 pm

De Klassieker tussen Feyenoord – Ajax staat onder leiding van de Belg Frank De Bleeckere. Bron: Sportweek.nl

Lijkt me een prima zaak, aangezien je hoe dan ook weet dat er een nitwit aangesteld wordt als het een Nederlander betreft.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di nov 06, 2007 7:30 pm

Ontzettende thuisfluiter.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di nov 06, 2007 7:31 pm

Ik heb niets gezegd. Shit.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di nov 06, 2007 7:53 pm

Ik vind het 1 van de beste scheidsrechters ter wereld.

Plaats reactie