Vind ik ook. Ik heb het al eerder gezegd, liever een uitverkochte De Koel dan een stadion met een capaciteit van 50.000, waarvan 1/5de van gevuld is. Kan me niet voorstellen dat VVV zoveel dagjesmensen/fans op de been kan brengen.Voetske schreef:Gewoon in het eigen stadion laten spelen.Krijgen we zodadelijk steeds het zelfde met andere clubs die de top wedstrijden in het buitenland willen spelen.Snap ook niet dat de Knvb hier toestemming voor heeft gegeven.
VVV Venlo - Ajax 30-12-2007
-
Als supporter ben ik niet tegen dit plan en ook om mij heen meer positieve dan negatieve verhalen.Voetske schreef:Gewoon in het eigen stadion laten spelen.Krijgen we zodadelijk steeds het zelfde met andere clubs die de top wedstrijden in het buitenland willen spelen.Snap ook niet dat de Knvb hier toestemming voor heeft gegeven.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Het lijkt mij ook leuk. M'n zwager komt uit Duisburg, dus dat zit wel snor. Samen met hem naar mijn cluppie in zijn stadion, leuke combi! alleen moeten ze via VVV dna wel wat kaartjes in de vrije verkoop gooien, anders kan hij niet mee natuurlijk. En anders maar een uitkaartje halen en dan dus zonder hem. Maar dat zou wel erg jammer zijn.
Op naar de vierde ster!
-
- AT Toto winner 15/16
-
Maar weet jij al of er Ajacieden of "neutrale" supporters meemogen? Meer dan de gebruikelijke 1200 bedoel ik dan.... Als er maar 1200 Ajacieden meereizen en hooguit 20.000 Venlonaren... gezellig sfeertje daarogoodfella schreef:Als supporter ben ik niet tegen dit plan en ook om mij heen meer positieve dan negatieve verhalen.Voetske schreef:Gewoon in het eigen stadion laten spelen.Krijgen we zodadelijk steeds het zelfde met andere clubs die de top wedstrijden in het buitenland willen spelen.Snap ook niet dat de Knvb hier toestemming voor heeft gegeven.

Ja en ?, als supporter hoor ik om me heen meer negatieve dan positieve verhalen.Wat gaan we de volgende keer verzinnen, 1e ronde Knvb beker maar gewoon in Duitse stadions houden .......goodfella schreef:Als supporter ben ik niet tegen dit plan en ook om mij heen meer positieve dan negatieve verhalen.Voetske schreef:Gewoon in het eigen stadion laten spelen.Krijgen we zodadelijk steeds het zelfde met andere clubs die de top wedstrijden in het buitenland willen spelen.Snap ook niet dat de Knvb hier toestemming voor heeft gegeven.
Blij met de punten ...
Ja en? De supporters die ook daadwerkelijk uitwedstrijden bezoeken zijn louter positief. Hun mening is in dit geval de norm itt de mening van iemand die het via de tv volgt. Of was jij wel naar Venlo gegaan en zou jij thuisblijven als ze in Duisburg spelen?Voetske schreef: Ja en ?, als supporter hoor ik om me heen meer negatieve dan positieve verhalen.Wat gaan we de volgende keer verzinnen, 1e ronde Knvb beker maar gewoon in Duitse stadions houden .......
Na het ( de zoveelste keer ) woordje TV haak ik af.goodfella schreef:Ja en? De supporters die ook daadwerkelijk uitwedstrijden bezoeken zijn louter positief. Hun mening is in dit geval de norm itt de mening van iemand die het via de tv volgt. Of was jij wel naar Venlo gegaan en zou jij thuisblijven als ze in Duisburg spelen?Voetske schreef: Ja en ?, als supporter hoor ik om me heen meer negatieve dan positieve verhalen.Wat gaan we de volgende keer verzinnen, 1e ronde Knvb beker maar gewoon in Duitse stadions houden .......
Blij met de punten ...
Ja Voetske, en toch reageer je er weer op. Dus niet helemaal Sjaak afhaak he? Maar mag ik even stellen dat de mening van de stadionbezoekers in deze relevanter is?! Niks mis mee.Voetske schreef:Na het ( de zoveelste keer ) woordje TV haak ik af.goodfella schreef:Ja en? De supporters die ook daadwerkelijk uitwedstrijden bezoeken zijn louter positief. Hun mening is in dit geval de norm itt de mening van iemand die het via de tv volgt. Of was jij wel naar Venlo gegaan en zou jij thuisblijven als ze in Duisburg spelen?Voetske schreef: Ja en ?, als supporter hoor ik om me heen meer negatieve dan positieve verhalen.Wat gaan we de volgende keer verzinnen, 1e ronde Knvb beker maar gewoon in Duitse stadions houden .......
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Voorverkoop start as zaterdag :
Gelukkig is het kaartje voor een thuisvak al gefixt. Maar ik zit toch liever in het uitvak!
Voor mij start de verkoop dus op woensdag 10.00uur. Wat denken die gasten wel niet, er zijn ook mensen die moeten werken.VVV - Ajax
23 nov 2007
Eredivisie
Zo. 30 december 12.30 uur
Stadion De Koel
Prijs € 17,60
Start voorverkoop via TicketBox
Max. 1 kaart per uitkaart
Vanaf za. 15-12, 10.00 uur:
Alle Ajax Voorranguitkaarthouders
Vanaf wo. 19-12, 10.00 uur:
Alle Ajax SCC Uitkaarthouders
Vanaf vr. 21-12, 10.00 uur:
Alle Ajax Supp. CC- en AJS CC uitkaarthouders
Einde voorverkoop:
Za. 22-12, 18.00 uur
Belangrijke informatie parkeren
In verband met de beperkte parkeercapaciteit bij het stadion, kunnen de Ajax supporters met maximaal 100 auto's naar Venlo afreizen. Om dit in goede banen te leiden, dienen alle supporters zich bij AC Restaurant Venray ( De Wuust) te melden. De eerste 100 auto's met 4 personen erin zullen een parkeervignet met een verplichte rijroute naar het stadion ontvangen. De overige supporters zullen met bussen naar het stadion vervoerd worden.
Let op: personen die op een andere wijze (zonder parkeervignet / bus) bij het uitvak aankomen, zullen niet worden toegelaten.
Gelukkig is het kaartje voor een thuisvak al gefixt. Maar ik zit toch liever in het uitvak!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- SylvievdVaart
-