Daarom moet die tussenkaart er ook komen. Supporters die gemiddeld 10 wedstrijden per jaar pakken (zoals ik, hopelijk dit jaar voor de voorrangs) moeten meer recht hebben op een kaartje dan de binkies die alleen voor Feyenoord-uit gaan om daar belachelijk te gaan doen achter een glazen wand. Ik hoop dat daar in het supportersforum wat aandacht aan wordt besteed.Kowalczyk schreef:Nou, dat valt tot nu toe vies tegen... Alleen voor AZ-uit is het me gelukt. Heracles? Sparta? Utrecht? Volkomen kansloos. Binnen een minuut uitverkocht. Kaarten voor thuisvakken vinden, is ook nog verdomd lastig. Op Marktplaats ben je ook vaak te laat (en ik ben al een keer door een verkoper opgelicht, waar ik overigens niet wakker van lig).
Kortom: kon wel eens een seizoen met historisch weinig uitwedstrijden worden, voor mij. En dat allemaal omdat ik vorig jaar drie keer in thuisvakken heb gezeten. Behoorlijk spijt van, achteraf...
Mijn EU+ heb ik nog wel, maar ja...
K.
Op AN werd verteld dat het technisch niet mogelijk was, maar dat lijkt me gelul. Het is sinds die seizoen immers wel voor SVA-Uitkaarthouders mogelijk om een kaartje te kopen voor uitwedstrijden. Niet dat zij enige kans hebben, maargoed. Misschien tegen Vitesse, omdat daar 1200 kaarten voor zijn en je geen flikker ziet.
Anders helpen we elkaar gewoon als AT'ers onder elkaar. Ik ga voor elke uitwedstrijd sowieso 2 kaartjes proberen te kopen; mocht ik zelf een keer onverhoopt niet kunnen, gaan ze voor de normale prijs naar de AT'er die het eerst reageert dat ie ernaast heeft gevist.
Morgen de volgende loterij: Feyenoord-uit.