Volgens mij is Vertonghen nog niet fit. Ik zou Gabri naar links halen en Maduro op rechts zetten.Jöhnk schreef:Geen Rennis aub.
Steek;
Colin, Wiel, Japie, Urby;
Gabri, Heitinga, Vertonghen;
Kennedy, Knabbel, Babbel
Gewoon een logische opstelling met iedereen op zijn eigen positie. Urby kan naar hartelust doorschuiven waarbij ervaren rot Stam de linkerzone afdekt.
Ajax - Slavia Praag 15-08-2007
- Ajaciedjuh
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Om niet te zeggen: een godvergeten schandaal.Thomas schreef:Jammer, zeg.ASR_AFCA schreef:Weet iemand hoeveel kaarten er verkocht zijn?
Kunnen er volgens mij niet veel zijn, want zelfs het gebruikelijke vlaggetjes gebeuren zal niet plaatsvinden.
Dat er bij een veredeld vrienschappelijk flutpotje tegen een club die hier elk jaar naar hetzelfde, te dure fluttoernooi komt (Arsenal dus) méér mensen zitten dan bij deze wedstrijd... ik kan het écht niet uitstaan, dat irritante gegeil op alles wat met het Engelse Premiership te maken heeft.
Beste mensen: dat potje stelde niks vo-hooor! Helemaal geen ene re-heeet! Wóensdag, dán gaat het erom, daar hangt het seizoen van af, en het is toch godverdomme niet te geloven dat het niet gewoon stampvol zal zitten? Of ben ik nou zo'n zeikerd?
41.000 seizoenkaarthouders, een supportersvereniging met meer dan 70.000 leden en 45.000 mensen op de Open Dag, maar woensdag zitten we waarschijnlijk met amper 30.000 man naar de wedstrijd te kijken die het seizoen nog niet kan maken, maar in elk geval wél kan breken. Ongelooflijk.
'Ajacieden' (??), WAAR ZIJN JULLIE?
K.
Still alive...
- AT Toto winner 09/10
Ik snap er inderdaad ook geen zak van.
Verschil is wel dat volgens mij voor het AT geen clubcard nodig was om kaarten te krijgen, zodat er veel mensen een "zaterdagavondje uit voor het hele gezin" van hebben gemaakt.
Een andere verklaring (ja zeg, ik speculeer ook maar een eind in de ruimte) is dat wellicht veel seizoenskaarthouders nog met vakantie zijn.
MAAR DIE ARENA MOET WOENSDAG VOL!!!
Verschil is wel dat volgens mij voor het AT geen clubcard nodig was om kaarten te krijgen, zodat er veel mensen een "zaterdagavondje uit voor het hele gezin" van hebben gemaakt.
Een andere verklaring (ja zeg, ik speculeer ook maar een eind in de ruimte) is dat wellicht veel seizoenskaarthouders nog met vakantie zijn.
MAAR DIE ARENA MOET WOENSDAG VOL!!!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- AT Toto winner 09/10
Met vakantie ...Kowalczyk schreef:Om niet te zeggen: een godvergeten schandaal.Thomas schreef:Jammer, zeg.ASR_AFCA schreef:Weet iemand hoeveel kaarten er verkocht zijn?
Kunnen er volgens mij niet veel zijn, want zelfs het gebruikelijke vlaggetjes gebeuren zal niet plaatsvinden.
Dat er bij een veredeld vrienschappelijk flutpotje tegen een club die hier elk jaar naar hetzelfde, te dure fluttoernooi komt (Arsenal dus) méér mensen zitten dan bij deze wedstrijd... ik kan het écht niet uitstaan, dat irritante gegeil op alles wat met het Engelse Premiership te maken heeft.
Beste mensen: dat potje stelde niks vo-hooor! Helemaal geen ene re-heeet! Wóensdag, dán gaat het erom, daar hangt het seizoen van af, en het is toch godverdomme niet te geloven dat het niet gewoon stampvol zal zitten? Of ben ik nou zo'n zeikerd?
41.000 seizoenkaarthouders, een supportersvereniging met meer dan 70.000 leden en 45.000 mensen op de Open Dag, maar woensdag zitten we waarschijnlijk met amper 30.000 man naar de wedstrijd te kijken die het seizoen nog niet kan maken, maar in elk geval wél kan breken. Ongelooflijk.
'Ajacieden' (??), WAAR ZIJN JULLIE?
K.
Blij met de punten ...
- martijn401
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
De prijzen zijn inderdaad belachelijk hoog, wat kostte Kopenhagen vorig seizoen, 15 Euro ofzo??
Maar de prijzen van het Tournament zijn ook hoog, dus dat mag geen verschil uitmaken.
Punt is dat het hier WEL ergens om gaat, maar dat het stadion maar halfvol zal zitten.
De vakken 428 en 429 zijn nu ook in de verkoop gegaan. Dus naast 410 toch nog 2 vakken op de 2e ring. Het ziet niet uit volgens mij, maar dat terzijde.
Maar de prijzen van het Tournament zijn ook hoog, dus dat mag geen verschil uitmaken.
Punt is dat het hier WEL ergens om gaat, maar dat het stadion maar halfvol zal zitten.
De vakken 428 en 429 zijn nu ook in de verkoop gegaan. Dus naast 410 toch nog 2 vakken op de 2e ring. Het ziet niet uit volgens mij, maar dat terzijde.
-
Ik heb kaarten voor 413, dus die zijde is wel in de verkoop gegaan en zal wel uitverkocht raken. Dat zijn nog enigzins schappelijke prijzen, voor de rest kan ik het begrijpen dat een aantal supporters de ticketprijs te gortig vind.ASR_AFCA schreef:De prijzen zijn inderdaad belachelijk hoog, wat kostte Kopenhagen vorig seizoen, 15 Euro ofzo??