Amsterdam Toernooi 2007/2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » ma jun 11, 2007 7:40 pm

Ik kreeg vandaag een foldertje van de organisatie van dat wangedrocht waarin ze dat zomeravondtoernooitje uijteraard huizenhoog de hemel inprezen. De CL is slechts een slap aftreksel van het wereldberoemde Amsterdam Toernooi!

Van de 4 deelnemers zijn er dit jaar welgeteld nul kampioen geworden.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 8:36 pm

Het Amsterdam Toernooi stelde niets voor. Elk jaar die Italiaanse ploegen die ongetraind geld kwamen ophalen...
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB
Berichten: 16883
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » di jun 12, 2007 8:08 am

666 schreef:Ik kreeg vandaag een foldertje van de organisatie van dat wangedrocht waarin ze dat zomeravondtoernooitje uijteraard huizenhoog de hemel inprezen. De CL is slechts een slap aftreksel van het wereldberoemde Amsterdam Toernooi!

Van de 4 deelnemers zijn er dit jaar welgeteld nul kampioen geworden.
Het zal misschien wel een wangedrocht zijn, maar marketingtechnisch doen ze het toch echt niet slecht. Veel landen zenden die wedstrijden live uit en er zijn altijd aansprekende tegenstanders. Ondanks dat Ajax de organisatie niet (meer) in handen heeft, wordt het toernooi toch aan Ajax gelinkt. En dat is voor Ajax toch leuk meegenomen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di jun 12, 2007 8:35 am

666 schreef:Van de 4 deelnemers zijn er dit jaar welgeteld nul kampioen geworden.
Van de finalisten in de CL ook
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » di jun 12, 2007 10:23 am

De CL-finale heeft maar twee deelnemers. dat andere wangedrocht vier. Onder de 4 halve CL-finalisten zat wel een kampioen.

Ajax heeft dat toernooi toch nooit zelf georganiseerd? Ook niet toen het nog gewoon Amsterdam Zevenhonderdnogwat heette?

GangstaRiB schreef:Het zal misschien wel een wangedrocht zijn, maar marketingtechnisch doen ze het toch echt niet slecht.
Dat is wel vaker zo bij wangedrochten. McDonalds, Micro$oft, de Arena-serie van Geer/Goor/Frog, het eurovisie songfestival...
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 10:44 am

666 schreef:Van de 4 deelnemers zijn er dit jaar welgeteld nul kampioen geworden.
Maar van de 4 deelnemers van vorig jaar zijn er dit seizoen welgeteld 3 kampioen geworden. De ideale voorbereijding derhalve. En de CL is er idd. niets bij.

FYI: Geer=Joling.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » di jun 12, 2007 11:47 am

Dus we kunnen Atlético, Arse'n'all en Nazio nu als kampioenskandidaat zien? Ik ren meteen naar de bookmaker!

Geer was toch gebanned na een onderonsje met Doc?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » wo jun 13, 2007 10:55 am

Ajax durft bij winst van het AT zelfs het woord prijs in de mond te nemen. Hoe verschrikkelijk nep!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jul 27, 2007 12:27 pm

Tournament staat voor de deur

Amsterdam, 27 jul 2007
Als de oefentrip naar Schotland is afgerond, wacht Ajax nog een tweetal zeer aantrekkelijke krachtmetingen in de voorbereiding. De Amsterdamse ploeg treft tijdens het LG Amsterdam Tournament 2007 Arsenal en Atlético Madrid. Lazio Roma completeert het deelnemersveld in de Amsterdam ArenA.

Arsenal, Lazio en Atlético Madrid komen donderdag 2 en zaterdag 4 augustus in actie tijdens de negende editie van ’s werelds grootste voorbereidingstoernooi. Deze ploegen, met een combinatie van internationale sterren en jong talent, gaan onderling uitmaken wie Manchester United opvolgt als titelhouder. Ajax speelt eerst tegen Atlético Madrid en vervolgens treft de Nederlandse bekerwinnaar Arsenal.

In 2005 won de ploeg van coach Arsène Wenger het Amsterdam Tournament. The Gunners verzekerden zich afgelopen seizoen van het spelen van voorronde Champions League door als vierde te eindigen in de Premier League. Arsenal is een van de succesvolste clubs van het Engelse voetbal met dertien nationale kampioenschappen, tien FA Cups en een Europacup II.

Atlético Madrid neemt voor de tweede keer deel aan het toernooi. De eerste deelname aan het Amsterdam Tournament dateert van 1999. Met nog twee wedstrijden voor de boeg in de uiterst spannende Primera División is het team van aanvoerder Fernando Torres nog steeds in de race voor Champions Leaguedeelname volgend seizoen. Atlético Madrid heeft de Spaanse titel en de Copa del Rey negen keer gewonnen en de Europacup II in 1962. De Spanjaarden streven ernaar komend seizoen in stijl te beginnen met winst in Amsterdam.

De Italiaanse topclub Lazio Roma keert na zes jaar terug naar het LG Amsterdam Tournament. De club was de eerste winnaar van het toernooi in 1999. Het team van coach Delio Rossi eindigde als derde in de loodzware Serie A en stelde daarmee voorronde Champions League voor volgend seizoen veilig. In 1999 veroverde Lazio Roma met coach Sven-Göran Eriksson de laatste Europacup II en de Romeinen wonnen de Scudetto – de nationale titel – en de Italiaanse beker in 2000. Lazio Roma is er erg op gebrand dit succes komend seizoen te evenaren.

Ieder team speelt twee volledige wedstrijden. Het wedstrijdschema is als volgt:

Donderdag 2 augustus 2007
18.30: Lazio Roma - Arsenal
20.45: Ajax - Atlético Madrid

Zaterdag 4 augustus 2007
19.00: Lazio Roma - Atlético Madrid
21.15: Ajax - Arsenal

Traditioneel wordt bij het LG Amsterdam Tournament een alternatief puntensysteem gehanteerd, waarbij voor het scoren van goals extra punten worden toegekend en een verliezer van de eerste wedstrijd alsnog winnaar van het toernooi kan worden. Dit systeem beloont aanvallend en spectaculair voetbal.

Er zijn nog kaarten voor het LG Amsterdam Tournament te verkrijgen. Voor meer informatie kijk op www.lgamsterdamtournament.com.

Ajax.nl

Ook fijn dat men dit stukje -dat meer dan een maand geleden geschreven is- nog even heeft doorgenomen om de fouten eruit te halen.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma jul 30, 2007 5:07 pm

Kijken we donderdag weer hoe we dit gaan overleven. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma jul 30, 2007 6:49 pm

goodfella schreef:Ajax durft bij winst van het AT zelfs het woord prijs in de mond te nemen. Hoe verschrikkelijk nep!
En dan nu de werkelijkheid...

Ajax speelt, voordat het seizoen begint, acht vriendschappelijke wedstrijden ter voorbereiding: drie tegen amateurclubs en vijf tegen professionele tegenstanders, waarbij je mag zeggen dat die tegen Rangers, Atletico Madrid en Arsenal de drie meest prestigieuze zijn. De twee laatstgenoemde oefenwedstrijden zijn overigens in de vorm van een toernooitje gegoten.

Wie zich door Ajax een andere werkelijkheid op de mouw laat spelden, is getikt.

K.
Still alive...

Mr. Ajax
Berichten: 14569
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 01, 2007 6:55 pm

Weet iemand of dit ergens wordt uitgezonden op Nederlandse televisie?

Ik verwacht deze opstelling:

Stekelenburg

Colin
Stam
Vermaelen
Emanuelson

Gabri
Heitinga
Sneijder

Kennedy
Huntelaar
Rommedahl

Zoiets.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » wo aug 01, 2007 6:57 pm

SBS toch?

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » wo aug 01, 2007 6:58 pm

Volgens mij zag ik net een reclame spotje waarin gezegd werd dat de wedstrijden op SBS6 en/of Veronica uitgezonden worden.

Mr. Ajax
Berichten: 14569
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 01, 2007 7:06 pm

Weet iemand waar ik nog twee kaartjes kan halen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo aug 01, 2007 7:18 pm

Spijker schreef:SBS toch?
Dag 1, Veronica
Dag 2, SBS6

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » wo aug 01, 2007 7:24 pm

Mr. Ajax schreef:Weet iemand waar ik nog twee kaartjes kan halen?
Ik vraag me toch altijd af waarom mensen die op Internet zitten aan anderen dit soort vragen stellen. Zoek op de site van Ajax en gij zult vinden...

dat de kaarten gewoon bij de ticketbox verkooppunten te koop zijn.

By the way:

Morgen op Veronica

18:30 Lazio - Arsenal
20:45 Ajax - Athletico Madrid

Mr. Ajax
Berichten: 14569
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 01, 2007 7:37 pm

Frank schreef:
Mr. Ajax schreef:Weet iemand waar ik nog twee kaartjes kan halen?
Ik vraag me toch altijd af waarom mensen die op Internet zitten aan anderen dit soort vragen stellen. Zoek op de site van Ajax en gij zult vinden...

dat de kaarten gewoon bij de ticketbox verkooppunten te koop zijn.

By the way:

Morgen op Veronica

18:30 Lazio - Arsenal
20:45 Ajax - Athletico Madrid

Heb ik ook gedaan, maar wellicht dat mensen hier op AT over kaartjes vragern omdat er vaak ATérs zijn die kopers zoeken?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » wo aug 01, 2007 7:52 pm

Zat de hele tijd te dubben of ik wel of niet zou gaan, maar heb toch de knoop doorgehakt dat ik NIET ga.

Heb weliswaar morgenavond geen flikker te doen, maar waarom zou je voor 27 euro zo'n saai oefenpotje gaan bekijken als het ook op tv komt. Eigenlijk zonde van je geld als je erheen gaat.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » wo aug 01, 2007 8:10 pm

Ik ga het ook op TV volgen, met name Ajax-Arsenal lijkt me mooi. Van persie zien voetballen is altijd een genot!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » do aug 02, 2007 1:28 pm

gaizka schreef:Ik ga het ook op TV volgen, met name Ajax-Arsenal lijkt me mooi. Van persie zien voetballen is altijd een genot!
Van Persie is denk ik een twijfelgeval aangezien die zelf heeft aangegeven dat die maar op 60 tot 70% zit. Maar idd een mooie voetballer die zelfs 2 jaar geleden werd uitgefloten in de Arena...

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » do aug 02, 2007 5:34 pm

Het Gras is weer nieuw zo te zien , geen Admirals meer dus hopelijk een langdurige goede mat.. :ajax.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 02, 2007 6:33 pm

De herdertjes lagen bij nachten zij hadden de schaapjes ge ...................

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 02, 2007 7:44 pm

----Huntelaar----Kennedy

-------------Sneijder

---Emanuelson---Gabri

--------------Heitinga

Colin--Vermaelen--Stam--Ogararu

--------------Stekelenburg

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11440
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » do aug 02, 2007 7:45 pm

Nou we gaan het beleven, :hupajax.gif: :ajaxscarf.gif: :tifoajax.gif:

Plaats reactie