FC Twente-Ajax 11 Maart 2007
-
- AT Toto winner 15/16
Nee was een andere. De bleeckere vind ik 1 van de beste scheidsrechters van Europa.ajaxhome schreef:Belgische arbiter voor FC Twente - Ajax
De Belgische arbiter Frank de Bleeckere is aangewezen om aanstaande zondag de wedstrijd tussen FC Twente en Ajax te leiden
Is dat niet die scheids die vorig jaar Utrecht-Ajax floot en een terecht doelpunt van Maduro afkeurde :sad:
Is er iemand die zich nog kan verheugen op deze wedstrijd? Ik ben zo fanatiek als maar kan maar ik kan me toch echt niet druk maken om deze wedstrijd. Des te meer omdat een aantal spelers zich er ook niet echt meer druk om lijkt te maken, gezien de wanvertoningen tegen Excelsior en Heerenveen. Nee, doe mij morgen maar Celtic-Rangers, Inter-AC Milan, Bayern-Werder Bremen, Genk- Anderlecht, nog heel wat er tussenin en wat mooie Mexicaanse en Argentijnse wedstrijden.
Niet dat ik Ajax ga overslaan, ofzo. ;)
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo mar 11, 2007 3:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Het zou van de zotte zijn als spelers zich niet druk om deze wedstrijd zouden maken, de rest van de wedstrijden ook maar laten lopen ?.Thomas schreef:Is er iemand die zich nog kan verheugen op deze wedstrijd? Ik ben zo fanatiek als maar kan maar ik kan me toch echt niet druk maken om deze wedstrijd. Des te meer omdat een aantal spelers zich er ook niet echt meer druk om lijkt te maken, gezien de wanvertoningen tegen Excelsior en Heerenveen. Nee, doe mij morgen maar Celtic-Rangers, Inter-AC Milan, Bayern-Werder Bremen, Genk- Anderlecht, nog heel wat er tussenin en wat mooie Mexicaanse en Argentijnse wedstrijden.
Ik verheug me op elke wedstrijd van AJAX, en wordt de laatste jaren evenzoveel keren teleurgesteld.Maar dat maakt me niks uit.
Blij met de punten ...
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Waarom zou Twente zich drukmaken om dit wedstrijdje? Die staan 9 punten boven Feyenoord en 13 punten voor op de nummer 6.
Voor Ajax, Twente en AZ staat exact hetzelfde op het spel: zorg dat je tweede wordt zodat je in de eerste pleeoffronde tegen de figurant uit Rotterdam mag spelen.
Tot nu toe heeft nog niemand een competitiewedstrijd bij Twente weten te winnen. Twente won met 1-0 van PSV en met 3-0 van AZ en Feyenoord. Zou wel leuk zijn als Ajax de primeur heeft.
Voor Ajax, Twente en AZ staat exact hetzelfde op het spel: zorg dat je tweede wordt zodat je in de eerste pleeoffronde tegen de figurant uit Rotterdam mag spelen.
Tot nu toe heeft nog niemand een competitiewedstrijd bij Twente weten te winnen. Twente won met 1-0 van PSV en met 3-0 van AZ en Feyenoord. Zou wel leuk zijn als Ajax de primeur heeft.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................