AFC AJAX - Werder Bremen
- thaumaturgy
Ligt natuurlijk ook aan de tactische keuzes en de opstelling. Maar ik zeur niet over het resultaat in Bremen omdat er verloren is. Met 10 man is dat nog niet eens heel erg raar. Ik zeur over het vreselijke strijdplan en de speelwijze met stront in de broek die ten Cate uit zijn hoed toverde!
I think I lost my fucking headache
- Alaindebanaan
Kan Donald ook als rechtsback uit de voeten? Want ik zie het liefst Anita op Gabri zijn plaats. Achterin op links moeten we het maar met een Van Der Wiel doen denk ik...
Stekelenburg
Anita/Donald
Stam
van der Wiel
Heitinga
Anita/Donald
Sneijder
Perez?
De Mul
Huntelaar
Babel
Heitinga dus voor de verdediging op Diego. Natuurlijk houdt deze middenveld het niet tegen die van Werder...Maar veel andere opties zie ik niet. Gewoon aanvallen! Toch niks te verliezen...
Stekelenburg
Anita/Donald
Stam
van der Wiel
Heitinga
Anita/Donald
Sneijder
Perez?
De Mul
Huntelaar
Babel
Heitinga dus voor de verdediging op Diego. Natuurlijk houdt deze middenveld het niet tegen die van Werder...Maar veel andere opties zie ik niet. Gewoon aanvallen! Toch niks te verliezen...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
--------------------Gentenaar-------------------
-----------------------Stam----------------------
------Ogararu-------------------heitinga--------
Maduro-------------------------------------Anita
-------------Sneijder-------Perez----------------
Babel-----------------------------------Leonardo
---------------------Huntelaar--------------------
-----------------------Stam----------------------
------Ogararu-------------------heitinga--------
Maduro-------------------------------------Anita
Babel-----------------------------------Leonardo
---------------------Huntelaar--------------------
I think I lost my fucking headache
Kan Ogararu weer meedoen dan? Was ik helemaal vergeten...
In dat geval:
-----------------------Stekelenburg-----------------------
----------Ogararu-------Stam------van der Wiel----------
-------------------------Heitinga----------------------------
--------------Anita--------------------Sneijder--------------
--------------------------Perez-------------------------------
------De Mul----------Huntelaar---------------------Babel--
Sneijder en Perez die steeds van positie switchen. Maduro hoef ik echt niet in de basis hebben!
In dat geval:
-----------------------Stekelenburg-----------------------
----------Ogararu-------Stam------van der Wiel----------
-------------------------Heitinga----------------------------
--------------Anita--------------------Sneijder--------------
--------------------------Perez-------------------------------
------De Mul----------Huntelaar---------------------Babel--
Sneijder en Perez die steeds van positie switchen. Maduro hoef ik echt niet in de basis hebben!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- martijn401
------------------Stekelenburg------------------
-----------------------Stam---------------------
------Ogararu-------------------Heitinga--------
------------------- Maduro--------------Anita
de Mul-------------Huntelaar--------------Babel
is Grygera niet klaar te stomen voor donderdag :eusa_pray:
-----------------------Stam---------------------
------Ogararu-------------------Heitinga--------
------------------- Maduro--------------Anita
de Mul-------------Huntelaar--------------Babel
is Grygera niet klaar te stomen voor donderdag :eusa_pray:
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Mee eens. Gewoon lekker op de aanval gaan en kijken wat er gebeurt. Bovendien betekent aanvallen dat Werder countert, zodat ze met drie spelers op De Steek aflopen; en zijn enige kwaliteit is dat ie een goeie lijnkeeper is. Kortom: we gaan door! :cheer:Muisje Andersom schreef:Je staat 3-0 achter Joey. Als je niet eens meer van plan bent dat recht te trekken, is het wellicht een beter idee om op te geven en de wedstrijd niet te laten spelen. Liever 0-4 dan het niet eens geprobeerd te hebben.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Deze wedstrijd boeit niet meer, ik zou in ieder geval geen onnodig risico nemen met spelers die net terugkomen van blessures. Deze hebben we nog hard nodig de komende weken tegen AZ, Twente, Heerenveen en PSV.
Laten we hopen dat we in ieder geval nog wat puntjes kunnen meepakken voor de coefficienten lijst, maar de volgende ronde kan je natuurlijk wel vergeten nu.
Ik ben echter bang dat Ajax deze wedstrijd geen spelers spaart en de komende weken mede daardoor ook nog eens veel punten gaat verliezen tegen AZ, Twente, Heerenveen en PSV.
Laten we hopen dat we in ieder geval nog wat puntjes kunnen meepakken voor de coefficienten lijst, maar de volgende ronde kan je natuurlijk wel vergeten nu.
Ik ben echter bang dat Ajax deze wedstrijd geen spelers spaart en de komende weken mede daardoor ook nog eens veel punten gaat verliezen tegen AZ, Twente, Heerenveen en PSV.
- Giacomo Puccini
Gewoon het eigen spel spelen, dus het initiatief nemen en via de vleugels kansen proberen te creëren, Klaas Jan moet ze maar binnen zien te koppen. Niet met de intentie om Werder Bremen met 5-1 over de knie te leggen maar gewoon om er het beste van te maken. Probeer in ieder geval de wedstrijd te winnen en vertrouwen op te doen in de aanloop naar AZ. De Alkmaarders moeten ook vol aan de bak tegen Fenerbahçe dus krachten sparen lijkt me een beetje nutteloos. En winnen kost altijd minder kracht dan verliezen.
Ajax!
Ik vind wel dat Ajax er nog voor moet gaan, absoluut! Eerlijk is eerlijk, ik geloof er ook niet echt meer in. Maar stel je even voor: een snelle goal, dan vlak voor de rust nog een en het gaat spoken! Werder verliest thuis van HSV, die zitten ook niet prettig in hun vel hoor.
Ik ga niet voor niks naar het stadion; ik hoop op een getergd Ajax dat in ieder geval probéért om te laten zien dat het in Europa thuis hoort. :yes:
Ik ga niet voor niks naar het stadion; ik hoop op een getergd Ajax dat in ieder geval probéért om te laten zien dat het in Europa thuis hoort. :yes:
-
- AT Toto winner 15/16
Buiten dat, er zijn gewoon mensen die een kaartje van 40 euri gekocht hebben, alleen daarvoor al moet je er vol voor gaan. De mensen worden al zo weinig verwend bij AJAX.Ferry schreef:Ik vind wel dat Ajax er nog voor moet gaan, absoluut! Eerlijk is eerlijk, ik geloof er ook niet echt meer in. Maar stel je even voor: een snelle goal, dan vlak voor de rust nog een en het gaat spoken!