J.O.S.-Ajax (8 juli)
- InnerHarbour
Nope ze zitten gewoon weer in de eerste klasse.Henk de Gier schreef:ze hadden de promotie/degradatie wedstrijden toch gewonnen?
Indelingen Zondag senioren // seizoen 2006 - 2007
AFC 34 1
Blauw Wit A'dam 1
Chabab 1
DCG 1
DWS 1
EDO hfc 1
Hercules 1
Hoofddorp 1
JOS/W'graafsmeer 1
Nijenrodes 1
Purmersteijn 1
Stormv./Telstar 1
Overigens is dit zelfde JOS al op 19 juni weer gaan trainen en hebben al tegen Haarlem geoefend.
YNWA
1 - 5, op conditie.Valt toch tegen, en nee ik serveer HtC niet af, ik constateer ( voor mijzelf ) dat ik meer goals had verwacht ..Henk de Gier schreef:dat ligt aan je verwachtingen. Ik had een kleine voorsprong van 2 of 3 goals met de rust verwacht, pas in het laatste kwartier gaat Ajax veel scoren omdat de conditie van Ajax beter is dan die van amateurspelers.Voetske schreef:2 - 0 met de rust valt vies tegen ...
Blij met de punten ...
De basisopstelling met wissels begin tweede helft: Opsteling Ajax: Vermeer (van Duin); Ogararu; Boakye; Vertonghen; Emanuelson (Roger); Gabri; Lindenbergh; Roger (Poepon); Rosales(De Mul); Huntelaar(Charisteas); MiteaPeter schreef:1-5 neem ik ter kennisgeving aan. Een veredeld B-elftal met namen die geen enkele speelminuut zullen pakken, wanneer we echt beginnen. Het zegt toch allemaal niets dit.
Tel elf potentiele selectie spelers ... en dan maar 5 goals tegen driekeerniks ...
Blij met de punten ...
Dus als ik het goed lees stond Roger in de basis, werd hij gewisseld voor Poepon maar viel later weer in voor Emanuelson?Voetske schreef:
De basisopstelling met wissels begin tweede helft: Opsteling Ajax: Vermeer (van Duin); Ogararu; Boakye; Vertonghen; Emanuelson (Roger); Gabri; Lindenbergh; Roger (Poepon); Rosales(De Mul); Huntelaar(Charisteas); Mitea