Feyenoord-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Neefkens
Erelid
Berichten: 576
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za apr 22, 2006 11:38 am

Steef schreef:Nou, ik vind een scheidsrechter uit Haarlem bij Feyenoord - Ajax en eentje uit Noord-Holland bij AZ - Feyenoord wel vreemd.

Vreemd, bizar zelfs.

Nee, niet bizar. Schandalig!
Vaak weet je het goed te verbergen (zoals met de perfecte reactie op de afgelopen wedstrijd) maar dit bewijst eens te meer dat je in je genen veel feyenoord-materiaal hebt.

Wat een ongeloofelijke ONZIN :nooo:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 11:39 am

Nee, Neef. Geen onzin.

Ik had het hier nog wel eens willen zien met een scheids uit de Feyenoord-jeugd of iemand uit Dordrecht.

Het klopt gewoon van geen kanten!

Zoiets gebeurt echt in geen enkel land. Alleen in Nederland.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za apr 22, 2006 11:42 am

Ach, Ajax heeft de laatste drie topwedstrijden 2x gewonnen en 1x gelijk gespeeld. Weliswaar niet met geweldig voetbal, maar qua resultaat is er iig zeker verbetering in die wedstrijden. Was overigens ook tegen Inter thuis al te zien. Ik geloof absoluut niet dat we met 4 goals verschil kunnen verliezen. Maar wacht toch maar even met de dvd...de geschiedenis wijst uit dat met het te vroeg uitbrengen je je zelf vreselijk voor lul kan zetten

Net zolang nieuwe scheidsrechters aanwijzen totdat feyenoord tevreden is?
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid
Berichten: 576
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za apr 22, 2006 11:44 am

Het zou me aan mijn reet roesten, ik weet niet eens waar ze vandaan komen. Het feit dat je dat opzoekt, zegt al genoeg.

Maar ja, dan heb in ieder geval een excuus: de complottheorie, de Calimero_files.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 11:46 am

Nee hoor. We vliegen erop en schoppen naar alles wat beweegt. Die Bossen is alleen maar een extra rode lap.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za apr 22, 2006 11:46 am

Steef schreef:Nee, Neef. Geen onzin.

Ik had het hier nog wel eens willen zien met een scheids uit de Feyenoord-jeugd of iemand uit Dordrecht.

Het klopt gewoon van geen kanten!

Zoiets gebeurt echt in geen enkel land. Alleen in Nederland.
Wij zijn het hele jaar benadeeld, dus we hebben er recht op. :hypocrite: :D

Tja Luuk, we harken naar het einde. De resultaten zijn beter dan het spel zou doen vermoeden, en daar gaat het op dit moment om. Progressie doet er niet mee toe, volgend seizoen staat er een ander team.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za apr 22, 2006 11:48 am

Blind kan zijn team optimaal prepareren voor de wedstrijden die erom gaan? :D
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » za apr 22, 2006 11:48 am

Steef schreef:Nee, Neef. Geen onzin.

Ik had het hier nog wel eens willen zien met een scheids uit de Feyenoord-jeugd of iemand uit Dordrecht.

Het klopt gewoon van geen kanten!

Zoiets gebeurt echt in geen enkel land. Alleen in Nederland.
Steef.

Je draaft door.

De dag na de wedstrijd viel er nog met je te praten, maar je wordt nu steeds hysterischer. Ga even een uurtje liggen ofzo.

Trouwens: pas 22.000 verkocht las ik op een Feyenoord-site. Met andere woorden: die kakkerlakken pruimen de plee-offs ook niet. Twee halfvolle Klassiekerts... dat zegt toch wel iets, beste KNVB? Nu moet Groningen (onze trotse nummer 5) nog even als winnaar uit de bus komen en vervolgens kansloos nat gaan tegen Dinamo Tbilisi of Brann Bergen.

Zijn we er zo weer vanaf, van die onzin.

K.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za apr 22, 2006 11:51 am

Lucas schreef:Blind kan zijn team optimaal prepareren voor de wedstrijden die erom gaan? :D
Zeker, hij heeft die dvd in de kleedkamer gehangen. :D
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 11:52 am

Nee Ko. Je moet wel zaken kunnen bespreken die op z'n minst vreemd zijn.

Voor de rest heeft Feyenoord morgen 90 minuten om zo veel mogelijk goals te maken. Ondanks die belachelijke scheidsrechtersaanstelling.

Neefkens
Erelid
Berichten: 576
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za apr 22, 2006 12:00 pm

Jij bent de enige hier die het vreemd vindt, samen met alle andere feyenoordfans. De rest van Nederland reageert wat lacherig, in de zin van wat hebben ze nou weer verzonnen....

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 12:01 pm

Ja, ik mag 't ook zeggen.

Ik weet trouwens niet of Kuyt speelt. Volgens mij is z'n vader gisteren overleden.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » za apr 22, 2006 12:01 pm

Ajax houdt gewoon weer de 0, klaar. Huntelaar of Rosenberg prikt er eentje binnen en als dan de stoppen weer door slaan kunnen we rustig uitbouwen.

Feyenoort is dit seizoen erg voorspelbaar dus een wonder is uitgesloten :redcard:
Ajax!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 22, 2006 12:22 pm

Steef schreef:Ik weet trouwens niet of Kuyt speelt. Volgens mij is z'n vader gisteren overleden.
Dat zou erg zijn, zeg. :sad:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » za apr 22, 2006 12:58 pm

Neefkens schreef:Maar ja, dan heb in ieder geval een excuus: de complottheorie, de Calimero_files.
Inderdaad, pure stemmingmakerij en ingraven dit. Alsof die regionale afgunst hier te vergelijken is met Spanje. :rofl: Kom op zeg.

Trouwens ook wel lachen, weer die mythe van "het hondstrouwe legioen" doorprikt, net zo nep als Koemans Rotterdamse accent. :X

rush2112
Berichten: 634
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 6:28 pm

Bericht door rush2112 » za apr 22, 2006 1:24 pm

Steef schreef:Ik weet trouwens niet of Kuyt speelt. Volgens mij is z'n vader gisteren overleden.
In de telegraaf van vanmorgen stond in ieder geval, dat Kuijt om trieste priveredenen gisteren niet in de kuip kan zijn.

Denk je, dat hij zal spelen als zijn vader (plotseling) is overleden?

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13837
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » za apr 22, 2006 1:27 pm

Zijn vader was al langere tijd ziek. Ik denk dat ie dan toch wel zal spelen morgen. Kuyt kan die knop wel anderhalf uur even omzetten.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za apr 22, 2006 1:39 pm

Tja die scheidsrechters toch.

Zou die Wegereef niets zijn? heeft "Op zuid" gewoond (of er één kilometer vandaan) en woonde (of woont?) daarna in Den Briel. Iemand die zo dicht bij feyenoord woont moet wel eerlijk fluiten.

Tja, die Belgische scheidsrechters die Ajax en feyenoord hebben gefloten, een schande, want Roterdam ligt dichter bij België dan Amsterdam (ik snap nu waarom psv kampioen is geworden).

Ik denk dat het wachten is op luinge, dat is de garantie voor een puinhoop. In de VI van vorige week (of op vi.nl) stond dat van de "top"plogen feyenoord bij luinge de meeste wedstrijden gewonnen heeft, moet dus wel een eerlijke scheidsrechter zijn.

Ajax moet geen kansen weggeven!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za apr 22, 2006 1:56 pm

Steef schreef:Jaja, het kikkerlandje verhaal.

Nou, Maastricht ligt toch echt verder van Amsterdam dan Haarlem. Utrecht ook. Of Enschede. Groningen dan maar?

Ik kan fiesten naar Haarlem. Als ik een fiets had, tenminste.
een kennis van me is van Amsterdam naar Santiago de Compostella gelopen. Belgische, Franse en Spaanse scheidsrechters vallen dus ook af.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za apr 22, 2006 2:27 pm

Henk de Gier schreef:een kennis van me is van Amsterdam naar Santiago de Compostella gelopen. Belgische, Franse en Spaanse scheidsrechters vallen dus ook af.
:D

In Rotterdam wonen ook Ajacieden, Steef. Ajax heeft supporters in het hele land.

Ik heb liever niet Regelneef of Jol als scheidsrechter, maar het gaat me te ver om te zeggen dat ze anti-Ajax zijn. Ook van Schaamhaar kan ik niet zeggen dat hij vóór Ajax floot, hij liet de boel zoals gebruikelijk uit de hand lopen, dat was alles.

Jij wilt morgen zeker een watje als scheids, zodat Feyenoord de beuk erin kan gooien? :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za apr 22, 2006 2:43 pm

Steef wil geen scheidsrechter, dan mag de thuisploeg een scheids uit het publiek aanwijzen ..

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za apr 22, 2006 2:53 pm

Voetske schreef:Steef wil geen scheidsrechter, dan mag de thuisploeg een scheids uit het publiek aanwijzen ..
ja, want Feyenoord is hoger geeindigd dan Ajax, en dus verdienen ze voordeel ;)


maar die domme havenslaven zullen dan wel iemand uit het bezoekersvak aanwijzen en alsnog de deksel op de neus krijgen :D
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 3:16 pm

joey schreef:
Henk de Gier schreef:een kennis van me is van Amsterdam naar Santiago de Compostella gelopen. Belgische, Franse en Spaanse scheidsrechters vallen dus ook af.
:D

In Rotterdam wonen ook Ajacieden, Steef. Ajax heeft supporters in het hele land.

Ik heb liever niet Regelneef of Jol als scheidsrechter, maar het gaat me te ver om te zeggen dat ze anti-Ajax zijn. Ook van Schaamhaar kan ik niet zeggen dat hij vóór Ajax floot, hij liet de boel zoals gebruikelijk uit de hand lopen, dat was alles.

Jij wilt morgen zeker een watje als scheids, zodat Feyenoord de beuk erin kan gooien? :aai:
Nee, ik zeg puur en alleen dat het aanstellen van een scheids uit de Ajax-jeugd en/of Haarlem vreemd is voor zo'n duel. Dat zou het ook zijn geweest als het iemand uit de Feyenoord-jeugd of Dordrecht was geweest. Dat durft ook niemand hier te ontkennen.

Ik vond Braamhaar warrig fluiten, maar zeker niet in het voordeel/tegen een ploeg. Gewoon het nivo NLe scheidsrechterskorps.

Maar de KNVB zal morgen wel zien hoe dit loopt. Jongens als Paauwe en Pi-Air zijn Bossen nog niet vergeten hoor.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za apr 22, 2006 3:19 pm

Steef schreef:Maar de KNVB zal morgen wel zien hoe dit loopt. Jongens als Paauwe en Pi-Air zijn Bossen nog niet vergeten hoor.
Oei! Bossen doet vannacht geen oog dicht. :D
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za apr 22, 2006 3:20 pm

Bossen is vast Paauwe en Bonfire ook nog niet vergeten, de :redcard: ligt al klaar :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Plaats reactie