Ajax-Inter
VI.nlVeron mist mogelijk uitduel met Ajax
13/2/2006 19:57
Het meespelen van Juan Sebastian Veron tegen Ajax, is onzeker. De middenvelder van Internazionale raakte zondag geblesseerd tijdens de topper tegen Juventus.
Veron verliet in de 81ste minuut het veld. De Argentijnse spelmaker heeft last van een gekneusde enkel. Hij zal enkele dagen niet mee kunnen trainen. En het is twijfelachtig of hij de reis naar Amsterdam mee kan maken voor het duel op 22 februari.
Dit seizoen speelde Veron 12 van de 25 wedstrijden in de Serie A mee en vier van de zes in de Champions League.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Als het net zo gaat als toen, teken ik ervoor. Toen werd volgens mij in de 8e minuut ten onrechte een goal van VdV afgekeurd... Het Ajax van toen had veel meer potentie dan het Ajax van nu, en dat is, als je erover nadenkt, ronduit idioot....mtrules schreef:Net als tegen Inter 2 jaar geleden (?) in de CL: Ajax domineert en valt aan, maar toch scoort Inter in de 80ste minuut (Adriano) door een snelle uitbraak waarbij er teveel Ajacieden voor de bal stonden!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
hmm ik heb wel kaarten maar ik verwacht er eigenlijk niks van. Thuis een 0-0 of eigenlijk een snelle 0-1 waarbij Inter alles dichtgooit en dan lijkt het net alsof ajax daarna heel goed wel niet kan voetballen. Ajax zal een kans of 1 of 2 krijgen :hypocrite:
Bij Inter precies hetzelfde en wat zullen we allemaal zeggen......
Bij Inter precies hetzelfde en wat zullen we allemaal zeggen......
Weer op zoek naar een Interim coach..
Nigel kwam nog wat centimetertjes tekort om bij die bal te komen. Zoef! Zo over z'n hoofd heen. :DMarillion schreef:We verloren toen uit met 1-0 en thuis met 1-2. In die thuiswedstrijd maakte V.d.Vaart inderdaad een doelpunt wat onterecht werd afgekeurd.
Inter kwam toen op 0-2 door doelpunten van Crespo (Vraag maar na bij Nigel de Jong) waarna Ajax geloof ik in de blessuretijd nog een doelpuntje mocht maken.
Ik teken voor een kleine nederlaag met een vertekend spelbeeld dat Ajax beter was. :yes:
Ik heb vandaag maar weer eens de wedstrijd uit bij Real gekeken. En geloof me, rijden onder invloed is niet goed. Maar posten na die wedstrijd is helemaal erg :DJöhnk schreef:Rishi, wat gebruik jij? Doemijdieookma. :worshippy:
Ik teken trouwens uit principe niet voor een nederlaag. Dat is mijn eer te na. :stern:
( maar over Real ben ik nog steeds van mening dat zij een ploeg ( spelers) hebben die wel met 4 :D of 5-0 kunnen winnen van een ploeg waar ze met 6-1 van verloren hebben)
IK GELOOF!!!!!!
- brabantse jood
Jij zei dat ze nog door zouden gaan. Dat is niet gebeurd. :hypocrite:Rishi schreef:( maar over Real ben ik nog steeds van mening dat zij een ploeg ( spelers) hebben die wel met 4 :D of 5-0 kunnen winnen van een ploeg waar ze met 6-1 van verloren hebben)
Die 1-4 van Zaragoza werd trouwens onterecht afgekeurd.
Internazionale zal het in het eerste Champions League-duel tegen Aajx zonder Juan Sebastian Veron en Alvaro Recóba moeten stellen. Beide spelers hebben een kwetsuur opgelopen waardoor ze sowieso het eerste duel tegen de Amsterdammers niet mee kunnen doen.
Recoba raakte op de training geblesseerd aan zijn dijbeen. De Uraguayaan kan voor onbepaalde tijd niet voetballen. Veron raakte eerder al geblesseerd.
vstyle
Recoba raakte op de training geblesseerd aan zijn dijbeen. De Uraguayaan kan voor onbepaalde tijd niet voetballen. Veron raakte eerder al geblesseerd.
vstyle
NOOIT meer Seedorf a.u.b.