MVB is nu trainer, Luuk ...LucaS schreef:Het Ajax onder Cruijff had dat, de ene week winnen met 8-1 in almelo, de week later verliezen bij Twente ofzo
Ajax - Heracles Almelo 03-02-2009
Gelukkig wel 999, Cruijff wist zelfs met de grootste Ajaxtalenten niet in de buurt te komen van het kampioenschap999 schreef:MVB is nu trainer, Luuk ...LucaS schreef:Het Ajax onder Cruijff had dat, de ene week winnen met 8-1 in almelo, de week later verliezen bij Twente ofzo
I think I lost my fucking headache
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ja, maar het was ook vaak heel slecht. De Ajax-elftallen van Cruijff konden heel 'dom' verliezen. De wisselvalligheid was enorm en de verdediging gaf krankzinnig veel goals weg.joey schreef:Nee, omdat PSV toen Europese top was. En Ajax geen cent had.
Onder Cruijff speelde Ajax vaak heerlijk voetbal.
Bovendien had Cruijff geen gelukkige hand van aankopen. Of laat ik het nuanceren: hij had bepaald niet altijd een gelukkige hand. Petri Tiainen, Alistair Dick, Hans Werdekker, anyone...?
Ik vond het schitterende tijden, hoor. En de grootheid van Cruijff is onomstreden, wat mij betreft. Maar ook hij was menselijk; laten we het daarop houden.
K.
Still alive...
O, zeker. Ook hij was toen een beginnende trainer.
Ajax speelde heel wisselvallig, maar er viel genoeg te genieten. Schitterende tijden: Malmö thuis, tegen PSV in de regen in het Olympisch met de piepjonge debutant Winter die Gullit uit de wedstrijd speelde, Zaragoza uit op een veld vol plassen.
Er was toen geen cent voor aankopen. Laat staan dat er dertig miljoen was. Dat is een heel verschil. Jij noemt een paar namen van spelers; die spelers kostten zo goed als niets. Cruijff haalde trouwens ook Wouters en Blind. Allebei voor een habbekrats.
BTW, Werdekker was geen aankoop van Cruijff. Die kwam later.
Ajax speelde heel wisselvallig, maar er viel genoeg te genieten. Schitterende tijden: Malmö thuis, tegen PSV in de regen in het Olympisch met de piepjonge debutant Winter die Gullit uit de wedstrijd speelde, Zaragoza uit op een veld vol plassen.

Er was toen geen cent voor aankopen. Laat staan dat er dertig miljoen was. Dat is een heel verschil. Jij noemt een paar namen van spelers; die spelers kostten zo goed als niets. Cruijff haalde trouwens ook Wouters en Blind. Allebei voor een habbekrats.
BTW, Werdekker was geen aankoop van Cruijff. Die kwam later.
Het stinkt aan alle kanten!
Mag toch verwachten dat Heracles thuis geen probleem is, al dacht ik dat van Heerenveen thuis ook...joey schreef:Als deze wedstrijd niet gewonnen wordt, hebben we een groot probleem. Dan komt zelfs de tweede plaats in gevaar.
Hoorde overigens dat je als nummer 2 in de CL voorronde een nr. 3 of 4 uit een grote competitie treft, klopt dit? Zo ja is die 2e plaatse ook niet heel veel waard.
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Anita dus inderdaad.Trab schreef:Tuurlijk van Basten. Stel die Anita maar weer lekker op. Dit is toch niet te filmen. Die goser is Ajax onwaardig. Als Lindgren op de bank kan zitten dan kan hij ook spelen. Gewoon Lindgren opstellen dus. En anders De Jong of Sno.
Stekel, Wiel, Wielaert, Vertonghen, Schilder, Gabri, Anita, Sulejmani, Suarez, Urby, Cvitanich.
Ach, het moet goed genoeg zijn, maar warm word ik er idd ook niet van.
- Ajaciedjuh
Deze spelers kunnen eventueel ingebracht worden;Peter schreef:Anita dus inderdaad.Trab schreef:Tuurlijk van Basten. Stel die Anita maar weer lekker op. Dit is toch niet te filmen. Die goser is Ajax onwaardig. Als Lindgren op de bank kan zitten dan kan hij ook spelen. Gewoon Lindgren opstellen dus. En anders De Jong of Sno.
Stekel, Wiel, Wielaert, Vertonghen, Schilder, Gabri, Anita, Sulejmani, Suarez, Urby, Cvitanich.
Ach, het moet goed genoeg zijn, maar warm word ik er idd ook niet van.
Wissels: Oleguer, Lindgren, De Jong, Leonardo, Sarpong, Alderweireld.
Onzin, niet fitte speler moet je op de tribune zetten.Grote zwetser die MVB ..Neefkens schreef:Lindgren is dus niet helemaal fit. Simpel hoor.Neefkens schreef:Ik snap het niet opstellen van Lindgren ook echt niet, maar ik ben dan ook maar een sulletje op voetbalgebied.
Misschien zitten er wel hele goede ideeën achter.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16