Ajax - PSV 16-11-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » zo nov 16, 2008 2:49 pm

:tifoajax.gif: :ajaxscarf.gif: :tifoajax.gif:

Heerlijke wedstrijd ....

Ik heb genoten van Enoh, wat een kuitenbijter én een speler met de drang naar voren .... :onfire.gif:

En wat een lekkere sfeer in het stadion, ook als het iets minder gaat .. :hupajax.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Toppie

Bericht door Toppie » zo nov 16, 2008 2:49 pm

Bij 1-1 zag het erg dreigend uit en gaf Ajax de wedstrijd uit handen omdat het had verzuimd 2-0 te maken, Doelpunt van Sulejmani was buitenspel maar al met al dik verdiend gewonnen. Ben blij dat de voorspellingen niet zijn uitgekomen. Maar Kennedy en Rommeldaal kunnen we op de bank plaats nemen nu Mickey en Leo mi beter zijn. :ajaxscarf.gif:

columbus

Bericht door columbus » zo nov 16, 2008 2:50 pm

Jesse schreef:De hamvraag: wat is op dit moment leuker? Gaan rondneuzen op PSV Netwerkt of kijken naar Twente - Feyenoord, waar Twente inmiddels op 1-0 staat?
Ik doe dat tegelijk... Met mijn laptop op schoot Feyenoord kijken en genieten van psv-netwerk :) :)

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo nov 16, 2008 2:54 pm

Toppie schreef:Bij 1-1 zag het erg dreigend uit en gaf Ajax de wedstrijd uit handen omdat het had verzuimd 2-0 te maken, Doelpunt van Sulejmani was buitenspel maar al met al dik verdiend gewonnen. Ben blij dat de voorspellingen niet zijn uitgekomen. Maar Kennedy en Rommeldaal kunnen we op de bank plaats nemen nu Mickey en Leo mi beter zijn. :ajaxscarf.gif:
Sulejmani stond op gelijke hoogte, geen buitenspel dus.

Toppie

Bericht door Toppie » zo nov 16, 2008 2:59 pm

Even voor de liefhebbers van quote's van PN
Jij bent verantwoordelijk, Jan!
Van de scouting tot de catering en alles er tussen in, jij wilde het allemaal op je eigen manier doen. Je beleid faalt aan alle kanten.
Trek je conslusies en GA WEG! Zodat we onder een interm (Ploegsma, V. Raaij) aankomende winterstop je puinhopen op kunnen ruimen.

Onvoorstelbaar hoe je een club kapot kunt maken in 1,5 jaar.
Hey Jan Reker vuile K#Tkop dat je bent. Oprotten jij nu meteen
Het is al crisis vanaf dag 1 dat Pinokio begon met zijn sloopwerkzaamheden...deze man liegt al wanneer hij adem haalt! November en het seizoen is voorbij...bedankt hoor Jan!
Het is onze EGO tripper gelukt.

PSV is nu op alle fronten rot en kapot. En idere **#$$%! die nu nog aankomt met dat financieele plaatje die snapt er echt helemaal niets van want met 0 sporitieve prestaties leveren 0,00 euro's op.

PSV is in 2 jaar van Topclub, naar proviciale middenmoot.

Het is tijd dat deze man vertrekt, maar dat is moeilijk want alle tegenstanders van onze dictator zijn weggevochten, ook bepalende spelers en mensen met die kennis.

Reker zal hem nooit ontslaan want dan moet hij zelf ook weg, het lot van Reker en Stevens is aan elkaar verbonden, dus Reker zal wel weer met een lulverhaal komen en uitleggen dat dit er allemaal bijhoort maar dat PSV de rsut bewaart en zo...!
Van mij mag ie weg

Wat een waardeloze bedoeling!!

Verliezen kan, maar voor de wedstrijd hadden we al verloren met zo'n opstelling!!
Iedere wedstrijd verliezen we opnieuw!! denk dan eens na over je opstelling en in wat voor systeem je speelt!!
4-3-3 en rammen! En eisen dat er geld komt voor nieuwe spelers.

Sneu voor Pieters..eerst een boem in je ballen van die *** Suarez en dan een ED. Groot gelijk dat ie daarna Suarez nog een keer bij de nek pakte.
Stond die idioot nou werkelijk, tijdens de wedstrijd, Pieters verrot te schelden vanwege die derde goal?

Als er iemand verrot gescholden moet worden is het Huub zelf vanwege de opstelling en zijn wisselbeleid.

Laffe ****...
:drecul.gif: :rofl.gif: :drecul.gif:

Heerijk na 5 jaar ploeteren met onze club . Maar ja na 10 wedstrijden ben je er voorlopig nog niet . Zie Volendam en Hoereneen uit.

Laten we hopen dat we ook bij Az kunnen stunten.

:onfire.gif: :hupajax.gif:
Laatst gewijzigd door Toppie op zo nov 16, 2008 3:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Aristides

Bericht door Aristides » zo nov 16, 2008 2:59 pm

Ga ik een keer niet (dit jaar geen seizoenkaart, omdat van tevoren bekend was dat ik de helft van de wedstrijden zou missen) wint Ajax. Ik kan me voor de competitie niet snel een overwinning herinneren, heb ik jaren achtereen nederlagen gezien.

Volgend seizoen wel een kaart, maar psv-thuis maar overslaan.

Kan er nog niet over uit, vier doelpunten thuis tegen psv!!!!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 16, 2008 3:00 pm

Jesse schreef:De hamvraag: wat is op dit moment leuker? Gaan rondneuzen op PSV Netwerkt of kijken naar Twente - Feyenoord, waar Twente inmiddels op 1-0 staat?
Rondneuzen! Leuk om ramptoerist te zijn :666.gif:

Wat hebben we een groeibriljant met Enoh! Geweldige voetballer.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo nov 16, 2008 3:01 pm

Genieten| :ajaxsmiley.gif:

999

Bericht door 999 » zo nov 16, 2008 3:03 pm

Terechte en verdiende overwinning.Die best nog wat hoger uit had kunnen vallen, dat ondanks dat er met momenten enkele spelers van AJAX het af lieten weten.De 1 - 1 was weer het logische vervolg van het druk zetten van Psv op onze achterste linie.Daar had Psv, had men dat volgehouden de winst kunnen pakken.De 2-1 kwam dan ook op het juiste moment.Wel een verschil deze keeper met Gomez, bijna elk schot op goal leverde een rebound op.Na de 2 - 1 was het wachten op de genadeslag, en ook al was er maar een echt uitgespeelde kans-goal was de hoogte van de overwinning geensins geflatteerd.Al leek de wedstrijd op een gegeven moment te ontsporen vond ik dat Blom het goed gedaan heeft, lekker fysiek spelen toe laten.

Man van de wedstrijd, Enoh, Suarez en beste invaller Gabri.Na zijn inbreng ging AJAX weer meer naar voren spelen.Afijn, AJAX heeft Psv nog een beetje meer kopje onder water geduwd .. :ajaxsmiley.gif:
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 16, 2008 3:04 pm

Die beweging van Urby bij de 2-1!! Af en toe is die gast GENIAAL.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo nov 16, 2008 3:04 pm

Voetske, zit je positieve neefje achter het toetsenbord? :hypocrite.gif:

Maar ik begrijp dat je dit een goeie wedstrijd vond?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 16, 2008 3:07 pm

GangstaRiB schreef:Die beweging van Urby bij de 2-1!! Af en toe is die gast GENIAAL.
Urby is het hele seizoen al goed bezig. Talentvol is hij altijd geweest. Dit seizoen zit het ook goed met zijn mentaliteit.

999

Bericht door 999 » zo nov 16, 2008 3:07 pm

Raymon schreef:Voetske, zit je positieve neefje achter het toetsenbord? :hypocrite.gif:

Een leuke wedstrijd.
Blij met de punten ...

Toppie

Bericht door Toppie » zo nov 16, 2008 3:08 pm

Raymon schreef:Voetske, zit je positieve neefje achter het toetsenbord? :hypocrite.gif:

:smallgrin.gif:

columbus

Bericht door columbus » zo nov 16, 2008 3:09 pm

Inderdaad een dik en dik verdiende overwinning.

Tuurlijk, het kan en moet bij vlagen nog stukken beter maar ik heb vandaag een prima Ajax gezien. Ajax speelde met de intentie om te voetballen, speelde geconsentreerd, zat er kort op en won vaak de tweede bal.

De tweede helft speelde PSV wat meer naar voren. Wat ik vooral positief vond is dat Ajax er nog een schepje bovenop deed nadat de 1-1 viel.

Ik heb echt genoten vanmiddag, Met deze spelopvatting en instelling kan Ajax best van AZ winnen...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo nov 16, 2008 3:10 pm

Ajaciedjuh schreef:
GangstaRiB schreef:Die beweging van Urby bij de 2-1!! Af en toe is die gast GENIAAL.
Urby is het hele seizoen al goed bezig. Talentvol is hij altijd geweest. Dit seizoen zit het ook goed met zijn mentaliteit.
Hij is eindelijk van die back positie af. Doet hem duidelijk goed. Ik vind hem dit seizoen ook heel constant, maar het lekkere is dat hij af en toe iets extra's kan brengen in dit soort wedstrijden.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » zo nov 16, 2008 3:10 pm

Voetske schreef:

Een leuke wedstrijd.
Wat vond je van Enoh? Ik denk dat dit een hele belangrijke speler voor Ajax kan gaan worden.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo nov 16, 2008 3:11 pm

Klasse droop van de tweede goal af. Stiftende voorzet, 'dwarrelende' kopbal Suarez perfect op maat, met links aanleggen en een verdediger het bos in sturen door hem door de lucht op de rechterpantoffel te leggen, gevolgd door een dropkick hoog het doel in. En dan de rebound naar beneden inschieten als stuit onder de kieper door (ipv hard uit te halen). Dat is Ajax.

999

Bericht door 999 » zo nov 16, 2008 3:14 pm

Raymon schreef:
Voetske schreef:

Een leuke wedstrijd.
Wat vond je van Enoh? Ik denk dat dit een hele belangrijke speler voor Ajax kan gaan worden.
Kwa intelligentie steekt die jongen er met kop en schouders boven de rest uit.Al laten zijn ploegmakkers hem af en toe wel in de steek.Ik bedoel, als hij de bal heeft staat de rest er soms bij van " dat knapt ie zelf wel op ".

Voor mij was ie de man van de wedstrijd, Lindgren b.v. was weer niet al te best.
Blij met de punten ...

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo nov 16, 2008 3:16 pm

Voetske schreef: Lindgren b.v. was weer niet al te best.
Mee eens. Wat speelt die jongen al wedstrijdenlang ongelooflijk flets. Wat MvB toch in die gast ziet?

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo nov 16, 2008 3:17 pm

Zuidema schreef:
LucaS schreef:Van Basten rot op!
Wat een klotentrainer... :kots:
Ook na de mooi win op Psv, MvB hij overtuigd nog totaal niet (hey Lucas, Koeman hij won ook van Psv!...Ten Cate ook, in eindhoven zelfs ik meen). We zullen zien de komend maanden of we meer consistent tot goed voetbal komen en kampioen worden.

Hopelijk, zeer slechte wedstrijden en nederlagen ze zijn een ding of the past, zodat jullie niet meer hoeven uitblinken door afwezigheid als jullie held wat minder gaat... :aai.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » zo nov 16, 2008 3:17 pm

Mee eens. En hoe makkelijk hij zichzelf vrij speelt is geweldig om te zien. Dacht in de eerste 20 minuten wel dat hij snel een gele kaart zou pakken, een beetje te gretig maar daarna wist ie het goed te doceren.

Kan Enoh en Gabri samen spelen? Lindgren was inderdaad niet best namelijk en die zou je kunnen wisselen voor Gabri.

Jesse

Bericht door Jesse » zo nov 16, 2008 3:19 pm

Zuidema schreef:
Mee eens. Wat speelt die jongen al wedstrijdenlang ongelooflijk flets. Wat MvB toch in die gast ziet?
Tsja, ik begrijp er vooral niks van dat Lindgren vorig seizoen zoveel beter was. Vormcrisis?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » zo nov 16, 2008 3:21 pm

Zuidema schreef:
Was er een alternatief met al die blessures?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 16, 2008 3:22 pm

Raymon schreef:Mee eens. En hoe makkelijk hij zichzelf vrij speelt is geweldig om te zien. Dacht in de eerste 20 minuten wel dat hij snel een gele kaart zou pakken, een beetje te gretig maar daarna wist ie het goed te doceren.

Kan Enoh en Gabri samen spelen? Lindgren was inderdaad niet best namelijk en die zou je kunnen wisselen voor Gabri.
Mijn voorkeur gaat uit naar Vertonghen en Enoh op het middenveld. Al bevalt Vertonghen me ook wel op de 4 positie. Als we straks weer compleet zijn, dan is Vertonghen/Enoh mijn blok op het middenveld. Gif in hun spel en ook nog opbouwende kwaliteiten.

Plaats reactie