Heerlijke wedstrijd ....
Ik heb genoten van Enoh, wat een kuitenbijter én een speler met de drang naar voren ....

En wat een lekkere sfeer in het stadion, ook als het iets minder gaat .. :hupajax.gif:
Sulejmani stond op gelijke hoogte, geen buitenspel dus.Toppie schreef:Bij 1-1 zag het erg dreigend uit en gaf Ajax de wedstrijd uit handen omdat het had verzuimd 2-0 te maken, Doelpunt van Sulejmani was buitenspel maar al met al dik verdiend gewonnen. Ben blij dat de voorspellingen niet zijn uitgekomen. Maar Kennedy en Rommeldaal kunnen we op de bank plaats nemen nu Mickey en Leo mi beter zijn.
Jij bent verantwoordelijk, Jan!
Van de scouting tot de catering en alles er tussen in, jij wilde het allemaal op je eigen manier doen. Je beleid faalt aan alle kanten.
Trek je conslusies en GA WEG! Zodat we onder een interm (Ploegsma, V. Raaij) aankomende winterstop je puinhopen op kunnen ruimen.
Onvoorstelbaar hoe je een club kapot kunt maken in 1,5 jaar.
Het is al crisis vanaf dag 1 dat Pinokio begon met zijn sloopwerkzaamheden...deze man liegt al wanneer hij adem haalt! November en het seizoen is voorbij...bedankt hoor Jan!Hey Jan Reker vuile K#Tkop dat je bent. Oprotten jij nu meteen
Het is onze EGO tripper gelukt.
Reker zal hem nooit ontslaan want dan moet hij zelf ook weg, het lot van Reker en Stevens is aan elkaar verbonden, dus Reker zal wel weer met een lulverhaal komen en uitleggen dat dit er allemaal bijhoort maar dat PSV de rsut bewaart en zo...!
Van mij mag ie weg
Wat een waardeloze bedoeling!!
Verliezen kan, maar voor de wedstrijd hadden we al verloren met zo'n opstelling!!
Iedere wedstrijd verliezen we opnieuw!! denk dan eens na over je opstelling en in wat voor systeem je speelt!!
4-3-3 en rammen! En eisen dat er geld komt voor nieuwe spelers.
Sneu voor Pieters..eerst een boem in je ballen van die *** Suarez en dan een ED. Groot gelijk dat ie daarna Suarez nog een keer bij de nek pakte.
Stond die idioot nou werkelijk, tijdens de wedstrijd, Pieters verrot te schelden vanwege die derde goal?
Als er iemand verrot gescholden moet worden is het Huub zelf vanwege de opstelling en zijn wisselbeleid.
Laffe ****...
Hij is eindelijk van die back positie af. Doet hem duidelijk goed. Ik vind hem dit seizoen ook heel constant, maar het lekkere is dat hij af en toe iets extra's kan brengen in dit soort wedstrijden.Ajaciedjuh schreef:Urby is het hele seizoen al goed bezig. Talentvol is hij altijd geweest. Dit seizoen zit het ook goed met zijn mentaliteit.GangstaRiB schreef:Die beweging van Urby bij de 2-1!! Af en toe is die gast GENIAAL.
Wat vond je van Enoh? Ik denk dat dit een hele belangrijke speler voor Ajax kan gaan worden.Voetske schreef:Een leuke wedstrijd.Raymon schreef:Voetske, zit je positieve neefje achter het toetsenbord?![]()
Maar ik begrijp dat je dit een goeie wedstrijd vond?
Klasse droop van de tweede goal af. Stiftende voorzet, 'dwarrelende' kopbal Suarez perfect op maat, met links aanleggen en een verdediger het bos in sturen door hem door de lucht op de rechterpantoffel te leggen, gevolgd door een dropkick hoog het doel in. En dan de rebound naar beneden inschieten als stuit onder de kieper door (ipv hard uit te halen). Dat is Ajax.GangstaRiB schreef:Die beweging van Urby bij de 2-1!! Af en toe is die gast GENIAAL.
Kwa intelligentie steekt die jongen er met kop en schouders boven de rest uit.Al laten zijn ploegmakkers hem af en toe wel in de steek.Ik bedoel, als hij de bal heeft staat de rest er soms bij van " dat knapt ie zelf wel op ".Raymon schreef:Wat vond je van Enoh? Ik denk dat dit een hele belangrijke speler voor Ajax kan gaan worden.Voetske schreef:Een leuke wedstrijd.Raymon schreef:Voetske, zit je positieve neefje achter het toetsenbord?![]()
Maar ik begrijp dat je dit een goeie wedstrijd vond?
Ook na de mooi win op Psv, MvB hij overtuigd nog totaal niet (hey Lucas, Koeman hij won ook van Psv!...Ten Cate ook, in eindhoven zelfs ik meen). We zullen zien de komend maanden of we meer consistent tot goed voetbal komen en kampioen worden.Zuidema schreef:Wat een klotentrainer...LucaS schreef:Van Basten rot op!
Tsja, ik begrijp er vooral niks van dat Lindgren vorig seizoen zoveel beter was. Vormcrisis?Zuidema schreef:Mee eens. Wat speelt die jongen al wedstrijdenlang ongelooflijk flets. Wat MvB toch in die gast ziet?Voetske schreef: Lindgren b.v. was weer niet al te best.
Mijn voorkeur gaat uit naar Vertonghen en Enoh op het middenveld. Al bevalt Vertonghen me ook wel op de 4 positie. Als we straks weer compleet zijn, dan is Vertonghen/Enoh mijn blok op het middenveld. Gif in hun spel en ook nog opbouwende kwaliteiten.Raymon schreef:Mee eens. En hoe makkelijk hij zichzelf vrij speelt is geweldig om te zien. Dacht in de eerste 20 minuten wel dat hij snel een gele kaart zou pakken, een beetje te gretig maar daarna wist ie het goed te doceren.
Kan Enoh en Gabri samen spelen? Lindgren was inderdaad niet best namelijk en die zou je kunnen wisselen voor Gabri.