Willem II - Ajax 30-08-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Toppie

Bericht door Toppie » za aug 30, 2008 8:35 pm

Ik snap het niet meer ...
Hoe kun je met zo'n middenveld starten, dat vraagt erom overlopen te worden.Sno veroverd veel ballen, maar leverd ze nog sneller in dan Gabri.
En waarom blijven alle trainers toch vasthouden aan zandzak Urby.
En voor degene die Vermaelen de schuld geven van het eerste tegendooelpunt. Waarom komt Stekelenburg niet eerder uit. Hij dient rond de 5 meter lijn bij een corner te staan, maar daarentegen vind hij het nodig om op de lijn te gaan staan. Ja Hallo dan komt bijna iedereen te laat.Wat was Silva slecht zeg, Suarez te egocentrisch en zo kan ik nog wel doorgaan......

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 8:39 pm

Stekelenburg zat inderdaad ook fout. De 1-1 kun je 50/50 over hem en Vermaelen verdelen.

Het is zo ontzettend treurig dat er continu dezelfde fouten worden gemaakt. Leert er dan helemaal niemand van zijn fouten?
Nil volentibus arduum

Toppie

Bericht door Toppie » za aug 30, 2008 8:43 pm

Van Basten zegt dat die een uitgebalanceerde selectie heeft :stern.gif:

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za aug 30, 2008 8:43 pm

Thijs schreef:Bouwen aan een elftal mn reet. Wat hebben we de afgelopen twee maanden gedaan dan? Je investeert dertig miljoen en je speelt tegen willem II. Dáár bereidt je je die maanden op voor, ik herhaal: willem II. Daar moet je nog van winnen als je iedereen op één been laat voetballen. Massaal kopen we weer seizoenkaarten, we tikken weer 31 euro af voor deze wedstrijd en dan krijg je deze bagger voorgeschoteld. Ik hoef echt geen 1-8 overwinning, ik hoef ook nog geen buitenaards 95 voetbal te zien, maar we mogen toch op zn MINST verwachten dat wij ff zonder moeite de punten mee naar amsterdam meenemen. Dat is toch niet teveel gevraagd? Dat je met heel veel pech eens uit bij twente of groningen verliest, kan ik inkomen, maar bij Willem 2 moet je AL-TIJD winnen.
Naturlijk, maar onder MvB er gelden andere regels. Dan je kan geen winnend team kopen, hij is net begonnen, allemaal schuld van HtC en MvG.
Blijkbar geen problem voor Psv en veel andere teams, maar wel voor MvB.

En oh, wat we hebben genoten van onze nieuw defense. Nee, ik snapte het niet... dat we hadden de kampioenschap vorig jaar door onze zwak defense verloren, dat klopte niet. Nee, het was de middenveld, zo de kenners wisten zo zeker. En met Aisati, we hadden meer voetbal op de middenveld bla bla bla bla.
Helaas, onze nieuw trainer deeld die vision niet en daarom we hebben verloren, niet door onze Jupiter league nivo defense... we hebben tenslot toppers als Sno en ons Catalan folkhero gekocht, voor meer er was geen geld, dat we hebben besteed aan nog meer aanvallers (ons bottleneck vorig seisoen)

Het is wachten en dan MvB en DB ze verklaren dat we toch echt een extra defender nodig hebben, dan we kopen een nieuw Kuffour in de winterstop en dan wat we zijn opgeschoten?
Laatst gewijzigd door Cluijffert op za aug 30, 2008 8:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » za aug 30, 2008 8:44 pm

Nou ik kan mijn seizoenskaart doormidden knippen voordat ik een wedstrijd heb gezien. :crazy.gif:

(neemt niet weg dat het, ook al is het sport, de klein kan van de grote winnen blabla, een deceptie is.)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za aug 30, 2008 8:46 pm

Nou ben ik niet zo van de zondebok, maar als je er dan toch een aanwijst dan kom ik eerder uit bij Suarez of Huntelaar dan bij Oleguer.

Ik vond het hele elftal jupiler league. Maar kennelijk hebben middenvelders en aanvallers geen enkele verantwoordelijkheid?

Elke trainer heeft tijd nodig, Kees.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 8:48 pm

Als we nou in een zinderende wedstrijd door een goede ploeg worden verslagen kan ik er wel vrede mee hebben. Maar we gaan gewoon ongeïnspireerd ten onder tegen een hele matige ploeg die gewoon in het rechterrijtje gaat eindigen.

Weer dezelfde fouten. Niemand heeft wat geleerd. Geen vooruitgang te bespeuren. En dat terwijl menig supporter hier vooraf al kon vertellen wat er niet klopte aan het geheel.

De competitie is natuurlijk nog niet verloren. Maar het begint zo onderhand toch wel heel moeilijk te worden om er vertrouwen in te houden. Ik ben het in ieder geval al een tijdje kwijt.
Nil volentibus arduum

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za aug 30, 2008 8:50 pm

hoe is dat mogelijk? we hebben de best aanval van NL, daar zijn de meest geld naar toe gegaan in elk geval.

anyway, tot nu toe MvB heeft weinig meer toevoegd aan de team dan HtC of Koster.
En dat het is een pijnlijk conclusie.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Toppie

Bericht door Toppie » za aug 30, 2008 8:52 pm

Hallo de wolken boven de Arena zijn nog niet zichtbaar maar blijft Ajax aanklooien. De supporters, kenners e.d. roepen al vanaf vorig jaar winterstop om een verdediger(s) een creative middenvelder . WAAR IS DIE? Zoveel geld hadden we te besteden en toch gaan we door met waar we zijn gestopt. Kan iemand dit uitleggen. En bouwen bij Ajax duurt geen 4 jaar en dus korte SNOde plannen aub voor 2 sept 00:00 is de deadline :huh.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za aug 30, 2008 8:53 pm

Valt wel mee, want we zijn pas één wedstrijd bezig.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za aug 30, 2008 8:55 pm

de seisoen het is nog lang, maar de begin is erg slecht...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 30, 2008 8:56 pm

Het slechtste begin in 20 jaar inderdaad. :smallgrin.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » za aug 30, 2008 8:57 pm

Van Basten: "Heel veel werk aan de winkel"

Ajax-trainer Marco van Basten besefte na de nederlaag bij Willem II (2-1) dat hij nog veel werk heeft te verzetten. De voormalig bondscoach constateerde daarnaast dat hij zijn selectie vanwege de Olympische Spelen pas een week compleet heeft.

"Dat zag je, het ontbrak nog aan automatismen. Er is nog heel veel werk aan de winkel", analyseerde Van Basten. "We hebben tijd nodig. Ik hoop heel weinig tijd, want we moeten nu alweer een achterstand van drie punten goedmaken."

"Helaas moet ik de meeste spelers de komende anderhalve week ook afstaan aan de verschillende nationale ploegen. Daarna is Roda JC alweer de tegenstander. Laten we ons maar op die wedstrijd focussen."
Bron: FCUpdate.

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » za aug 30, 2008 8:59 pm

Jöhnk schreef:Nou ben ik niet zo van de zondebok, maar als je er dan toch een aanwijst dan kom ik eerder uit bij Suarez of Huntelaar dan bij Oleguer.

Ik vond het hele elftal jupiler league. Maar kennelijk hebben middenvelders en aanvallers geen enkele verantwoordelijkheid?

Elke trainer heeft tijd nodig, Kees.
Ik ben ook niet van de zondebokken.
Maar wat ik vandaag zag was een ongelofelijk slap elftal dat alleen maar achteruit voetbalde en dan roep je de ellende echt over je af.
Toen VB trainer werd had ik gehoopt dat hij het elftal branie en flair zou leren, kort dekken, opjagen van de tegenstander, tegenstander niet laten voetballen, maar zelf voetballen, maar ach helaas ...

Maar, misschien komt dat nog :hupajax.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za aug 30, 2008 9:00 pm

Peter schreef:Het slechtste begin in 20 jaar inderdaad. :smallgrin.gif:
Beter slecht beginnen dan slecht eindigen. :smallgrin.gif:

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » za aug 30, 2008 9:01 pm

D_skilled schreef:
Van Basten: "Heel veel werk aan de winkel"

Ajax-trainer Marco van Basten besefte na de nederlaag bij Willem II (2-1) dat hij nog veel werk heeft te verzetten. De voormalig bondscoach constateerde daarnaast dat hij zijn selectie vanwege de Olympische Spelen pas een week compleet heeft.

"Dat zag je, het ontbrak nog aan automatismen. Er is nog heel veel werk aan de winkel", analyseerde Van Basten. "We hebben tijd nodig. Ik hoop heel weinig tijd, want we moeten nu alweer een achterstand van drie punten goedmaken."

"Helaas moet ik de meeste spelers de komende anderhalve week ook afstaan aan de verschillende nationale ploegen. Daarna is Roda JC alweer de tegenstander. Laten we ons maar op die wedstrijd focussen."
Bron: FCUpdate.
Excuses en smoezen ... :excited.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 9:03 pm

Ach, wat moet hij dan zeggen? Hij geeft in ieder geval aan dat het slecht was en dat er nog een hoop moet gebeuren. Ik heb na zo'n potje trainers wel eens wat slapper commentaar horen geven.
Nil volentibus arduum

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » za aug 30, 2008 9:05 pm

Fenerbahce schreef:
Toen VB trainer werd had ik gehoopt dat hij het elftal branie en flair zou leren, kort dekken, opjagen van de tegenstander, tegenstander niet laten voetballen, maar zelf voetballen, maar ach helaas ...

Maar, misschien komt dat nog :hupajax.gif:
Dan heb je de afgelopen jaren het Nederlands elftal niet gezien zeker.. V.Basten is helemaal niet van het opjagen van de tegenstander, druk naar voren zetten. V.Basten is meer van het inzakken en het gokken op een bevlieging van 1 van de toppers voorin. Heb in 1 wedstrijd van Bert van Marwijk meer compactheid en druk naar voren zetten gezien bij Oranje dan in al die jaren ervoor onder V.Basten.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » za aug 30, 2008 9:06 pm

Marillion schreef:Ach, wat moet hij dan zeggen? Hij geeft in ieder geval aan dat het slecht was en dat er nog een hoop moet gebeuren. Ik heb na zo'n potje trainers wel eens wat slapper commentaar horen geven.
Hij mag van mij wel verklaren waarom Aissati 90 minuten op de bank bleef.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 9:09 pm

Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za aug 30, 2008 9:10 pm

Man, man, man, wat een gehuil en gejank allemaal. Je weet dat je tegen een x-aantal nederlagen per seizoen aanloopt, nou deze kan je maar achter de rug hebben, beter nu dan na 30 wedstrijden.

Toppie

Bericht door Toppie » za aug 30, 2008 9:12 pm

We mogen ook gewoon zeggen dat Marco een slechte trainer is , ik heb het gehad met deze prutser en knutselaar :rules.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 30, 2008 9:12 pm

InnerHarbour schreef:Man, man, man, wat een gehuil en gejank allemaal. Je weet dat je tegen een x-aantal nederlagen per seizoen aanloopt, nou deze kan je maar achter de rug hebben, beter nu dan na 30 wedstrijden.
Heb je de wedstrijd gezien? Als we zo doorgaan kon die x wel is een vervelend hoog aantal worden.
Laatst gewijzigd door Marillion op za aug 30, 2008 9:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nil volentibus arduum

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za aug 30, 2008 9:14 pm

Het zou me verbazen als we niet aanzienlijk beter gaan presteren dan vorig jaar. Zou heel onlogisch zijn.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » za aug 30, 2008 9:17 pm

Ongelofelijke prutsopstelling, ik heb al eerder aangegeven waarom. Ik hoop dat Marco snel het licht gaat zien, want zo worden we absoluut geen kampioen.

Plaats reactie