PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Toppie

Bericht door Toppie » ma mar 10, 2008 4:09 pm

Hoe zit het met schorsingen , een gele kaart tegen willem II bijv KJH z'n vijfde. Doet dan ook niet mee tegen die Gloeiboeren :confused.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 10, 2008 4:13 pm

Als je in een thuiswedstrijd tegen Willem ll een gele kaart pakt terwijl je op scherp staat, ben je goed stom.
Het stinkt aan alle kanten!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma mar 10, 2008 4:44 pm

joey schreef:Als je in een thuiswedstrijd tegen Willem ll een gele kaart pakt terwijl je op scherp staat, ben je goed stom.
Sparen dus... Snel a.s. zondag op 1-0 komen en dan je spelers die op "scherp"staan wisselen.

Wat een mooie uitslag gisteren 4-1 voor Sparta :biggrin.gif: :biggrin.gif:
Atteveld kennende krijgen ze de hele week straf training en gaan ze er vol op a.s. zondag. Het kan bijna niet mooier.
Weer op zoek naar een Interim coach..

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma mar 10, 2008 5:01 pm

Heerlijk, kwart voor negen. Zes uur bij de arena, half elf klaar en op z'n vroegst om half een weer bij de Arena. Lig je om 1 uur op je bed als je mazzel hebt.
Laatst gewijzigd door El Clavo op ma mar 10, 2008 8:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma mar 10, 2008 5:44 pm

Je slaapt ook in de Arena? Relaxt! :smallgrin.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mar 10, 2008 7:04 pm

Amsterdam Pride schreef:Lekker dan. Afgelopen zondag had ik niet kunnen gaan, en dan wel. Mocht er iemand juist de 19e niet kunnen die wel ging, PM me maar. Neem je kaartje graag over.

Volgend weekend Ajax - Willem II en Roda JC - PSV. Nou maar hopen dat Roda JC zich tegen Sparta van 't weekend gespaard heeft. :smallgrin.gif: Zou wel leuk zijn, tegen PSV de koppositie terug pakken.
Ik heb geen kaart voor je maar als ik jou was zou ik Ajax even mailen. Ze geven supporters die niet kunnen de gelegenheid tot restitutie. Die kaarten zijn dan in principe weer beschikbaar. Misschien dat je op een wachtlijst kan worden geplaatst?
Nil volentibus arduum

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma mar 10, 2008 8:53 pm

Thijs schreef:Je slaapt ook in de Arena? Relaxt! :smallgrin.gif:
Hehe, ik woon dichtbij, maar niet zo dichtbij :drecul.gif:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma mar 10, 2008 8:56 pm

Amsterdam Pride schreef:Lekker dan. Afgelopen zondag had ik niet kunnen gaan, en dan wel. Mocht er iemand juist de 19e niet kunnen die wel ging, PM me maar. Neem je kaartje graag over.

Volgend weekend Ajax - Willem II en Roda JC - PSV. Nou maar hopen dat Roda JC zich tegen Sparta van 't weekend gespaard heeft. :smallgrin.gif: Zou wel leuk zijn, tegen PSV de koppositie terug pakken.
Zo, bowlingballetje, dus met een beetje mazzel ben je ook van de partij? Er zullen vast supporters zijn die niet gaan, bel Ajax ff!

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » ma mar 10, 2008 10:16 pm

Kom net thuis van werk, niet gebeld. Lees net wel op Ajax.nl dat de kaarten de 18e weer in de verkoop gaan die ingeleverd zijn.
Op naar de vierde ster!

Nihad

Bericht door Nihad » ma mar 10, 2008 11:16 pm

Het zullen er niet veel zijn.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » di mar 11, 2008 9:56 am

I know. :sad.gif:
Op naar de vierde ster!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di mar 11, 2008 10:07 am

Ik denk dat je wel een kaart hebt hoor, er zullen er vast wel wat zijn die het te laat vinden of niet op tijd bij de Arena kunnen zijn!

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » di mar 11, 2008 12:05 pm

truetrue, maar dan moet ik wel de enige zijn bij Ticketbox die een kaartje wil voor woensdag. Net gebeld, eventuele kaarten gaan de 18e via ticketbox in de verkoop.
Op naar de vierde ster!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo mar 12, 2008 9:35 am

Ik zat zojuist op Ajaxinternet.tv de wedstrijd van vorig jaar te bekijken. Een aanrader is de montage rond de rust! Geweldig, het juiste geluid erbij gemonteerd. :666.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 12, 2008 6:43 pm

Marillion schreef:Klopt. Een doordeweekse combi is sowieso een drama. Als de wedstrijd eerder begint zit je weer met het probleem om op tijd te zijn. Niet iedereen kan natuurlijk op het laatste moment maar even vrij regelen om daar op tijd in de rij te gaan staan.
Daar zat ik ook aan te denken. Op woensdag werkt of studeert NL grotendeels. Zo'n wedstrijd moet gewoon op zondag gespeeld worden: dan kijk je er rustig naar uit op je vrije zaterdag. Nu is het haasten, vrije dag nemen en meer van dat gezeik. Een stuk minder leuk wat mij betreft dan een topper die tijdens het weekend wordt gespeeld.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do mar 13, 2008 10:30 am

Hahaha hebben jullie ook zo genoten van de Spurs gisteren avond?? ik wel zeker dat ze het vol hielden tot aan penalty's schieten. Zondag gaat Roda erover heen...... :hypocrite.gif:
Weer op zoek naar een Interim coach..

Nihad

Bericht door Nihad » do mar 13, 2008 12:16 pm

Het is wel een zwaar programma dat psv nu heeft. Gisteren de Spurs, zondag Roda uit en 2 dagen later Ajax.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Vossie

Bericht door Vossie » do mar 13, 2008 12:34 pm

:hupajax.gif: :ajaxscarf.gif: :hupajax.gif: :ajaxsmiley.gif:

WE WORDEN KAMPIOEN! :ajax.gif:

Psv een verlenging in de benen, Roda dat op z'n flikker heeft gehad na de wedstrijd tegen Sparta. Woensdag 1e op doelsaldo!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do mar 13, 2008 12:36 pm

En PSV dat voor de 'zekere' thuiswedstrijdjes tegen Heracles en Twente nu ineens twee loeizware UEFA-cup-potten krijgt. We moeten gewoon met z'n allen een hele erge positieve vibe gaan uitstralen, ik voel dat het gaat lukken!

Zondag is minstens zo belangrijk, kom op Roda en laat ze maar zweten in Eindhoven.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 13, 2008 12:37 pm

Als ze zondag winnen, dan is het gebeurd. Dan raken ze in een flow.
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do mar 13, 2008 12:44 pm

Eerst maar eens kijken of wij zondag uberhaupt winnen. Ik sta er niet van te kijken als we uitgerekend tegen Willem II punten verspelen hoor. Nu leveren zij, zeker in Amsterdam, zelden problemen op maar met dit Ajax weet je het nooit.

Na zondag en woensdag weten we wel of het nog spannend gaat worden. Ik geef Ajax alleen nog een kans als we er na het onderlinge duel naast staan.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do mar 13, 2008 3:57 pm

Thijs schreef:En PSV dat voor de 'zekere' thuiswedstrijdjes tegen Heracles en Twente nu ineens twee loeizware UEFA-cup-potten krijgt. We moeten gewoon met z'n allen een hele erge positieve vibe gaan uitstralen, ik voel dat het gaat lukken!
Ik zou ook graag zo willen denken, maar het lukt me niet meer, daarvoor gaat er de laatste jaren steeds weer van alles fout.. Ik heb nu zo'n houding van o leuk mochten we van psv winnen maar dan verliezen we vast weer van Twente ofzo.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do mar 13, 2008 4:05 pm

De drie uitwedstrijden die we na Willem II krijgen waren vorig seizoen de beste van onze kant en derhalve dus ook 9 puntjes. Als dat nu weer zou kunnen....
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 13, 2008 5:36 pm

Stekel
Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen
Gabri, Lindgren, Davids
Suarez, KJH, Urby

Ik ben niet zo onder de indruk van de zgn. revival van PSV onder 'the moustache'. Niet dat ik van Ajax wél onder de indruk ben, maar behalve Ajax is ook PSV kwetsbaar.

Vermaelen pakt Labielovic of Koevermans, Heitinga is de vrije man. Bij balbezit komt Silva graag op, dan neemt Heitinga zijn positie over. Lindgren op Affelay, dat klusje vertrouw ik die Rasmus wel toe. Als Affelay 'm te snel af is, zal vrije man Heitinga moeten corrigeren.

Rond KJH zal vrij veel ruimte liggen. Gabri en Davids moeten af en aan kunnen bijsluiten. Hetzelfde geldt voor Suarez en Urby. Die moeten niet met het kalk aan de schoenen spelen, want dan maak je het (zelfs) Kromkamp en Alcides gemakkelijk. Suarez en Urby zijn sowieso jongens die graag meters maken en dynamiek hebben. Matige backs bijten zich het liefst in een man vast, zodra ze het positioneel moeten opknappen stel je ze voor problemen. Dus het is zaak die jongens te laten 'zwemmen'.

Je kunt Urby ook wat teruggetrokken laten spelen en Suarez wat meer naar binnen. Het is allemaal theorie, maar dit systeem is redelijk makkelijk uit te voeren en sluit goed aan op de kwaliteiten van onze spelers. Vanuit de positie spelen, fel, geconcentreerd en taakbewust spelen, dan ben je al een heel eind. Als iedere speler zich aan zijn taak houdt en zijn deel van het veld goed bespeelt en 'bewaakt' kom je tegen PSV wel tot kansen. Maar ja, dan moet je nog voorbij Gomes. ;-(

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mar 13, 2008 5:40 pm

Ik zou Suárez naar links halen. Die heeft een heerlijke avond tegen Kromkamp. Zeker aangezien in de zone tussen Marcellis en Kromkamp ruimte is voor een appartementencomplex.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie