De play-offs: AZ-Ajax
wimpey schreef:Het volgende kind van de rekening wordt eraf gehaald. Scorend vermogen van dit Ajax is nu ongeveer 0,00009861. Onze fluttrainer is hard op weg weer CL-voetbal te verkloten.Beloki schreef:Perez eraf voor De Mul.

Perez was een drama. Maargoed, hier is hij een held en dat zal altijd wel zo blijven.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Babel wel? Urby wel? Roger wel?Peter schreef:Lul toch niet zo dom. Die Perez bakt er geen kloten van.wimpey schreef:Het volgende kind van de rekening wordt eraf gehaald. Scorend vermogen van dit Ajax is nu ongeveer 0,00009861. Onze fluttrainer is hard op weg weer CL-voetbal te verkloten.Beloki schreef:Perez eraf voor De Mul.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zal niet de eerste keer zijn toch.... Ik zeg niet voor niks dat ook deze trainer niet geschikt is voor Ajax.wimpey schreef:
Het volgende kind van de rekening wordt eraf gehaald. Scorend vermogen van dit Ajax is nu ongeveer 0,00009861. Onze fluttrainer is hard op weg weer CL-voetbal te verkloten.
Ik geloof dat Babel wel onze nieuwe nummer 9 gaat worden want die blijft kansen verprutsen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Gabri en Davids geschorst. Dus zoveel smaken heb je dus niet zoals ik al gezegd heb. En wat is dat voor verering van Perez dan altijd? Volgens jullie normen een veel te oude speler...wimpey schreef:Flauw. Wie speelt er nou met én Perez én Sneyder en die slomo van een Roger. Vragen, nee schreeuwen om moeilijkheden.joey schreef:Uiteraard. Perez kan niet slecht spelen, Wimpey.
- Daily Blind
Nee, laten we Huntelaar ipv Roger op het middenveld zetten. Sjap!wimpey schreef:Babel wel? Urby wel? Roger wel?Peter schreef:Lul toch niet zo dom. Die Perez bakt er geen kloten van.wimpey schreef: Het volgende kind van de rekening wordt eraf gehaald. Scorend vermogen van dit Ajax is nu ongeveer 0,00009861. Onze fluttrainer is hard op weg weer CL-voetbal te verkloten.
Ik erger me aan de verering van Babel, een 'one trick pony' die kansen blijft verkloten. Perez en KJH hebben scorend vermogen, Babel heeft enkel missend vermogen.goodfella schreef:Gabri en Davids geschorst. Dus zoveel smaken heb je dus niet zoals ik al gezegd heb. En wat is dat voor verering van Perez dan altijd? Volgens jullie normen een veel te oude speler...wimpey schreef:Flauw. Wie speelt er nou met én Perez én Sneyder en die slomo van een Roger. Vragen, nee schreeuwen om moeilijkheden.joey schreef:Uiteraard. Perez kan niet slecht spelen, Wimpey.