Ajax - Twente 18 mei 2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
M..

Bericht door M.. » zo mei 18, 2008 4:07 pm

Van mij had je nooit meer wakker hoeven worden stinkboer.. even lekker de held uithangen op internet als Ajax verloren heb.. misselijk kutmannetje

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » zo mei 18, 2008 4:07 pm

Jöhnk schreef:Dit Twente is twee keer beter dan Dukla Praag. Er is niets dat erop wijst dat The Creep het wel had gered.
Aah, maar is dit Twente ook 2x keer beter dan Slavia Praag. ;)

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 18, 2008 4:07 pm

goodfella schreef:
generaal schreef:Dit was toch wel erg lekker wakker worden.. Overigens is het m.i. pure gerechtigheid: 2 jaar geleden werd AZ genaaid door Ajax, nu wordt Ajax genaaid. Volgend jaar krijgt de nummer 2 weer wat ze verdient.
Ga terug op die boot naar Indonesie.
Hebben ze daar ook studies rechten? Volgens mij zitten daar vooral van die aftandse HBO studentjes. Niks voor Generaaltje.
Laatst gewijzigd door Beloki op zo mei 18, 2008 4:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mei 18, 2008 4:08 pm

generaal schreef:Dit was toch wel erg lekker wakker worden.. Overigens is het m.i. pure gerechtigheid: 2 jaar geleden werd AZ genaaid door Ajax, nu wordt Ajax genaaid. Volgend jaar krijgt de nummer 2 weer wat ze verdient.
Wel zonde aan de ene kant, want volgend jaar was het voor PSV leuk geweest om kennis te maken met de Playoffs.

goodfella

Bericht door goodfella » zo mei 18, 2008 4:09 pm

Maarten127 schreef:Van mij had je nooit meer wakker hoeven worden stinkboer.. even lekker de held uithangen op internet als Ajax verloren heb.. misselijk kutmannetje
Totdat je 'm een keer op een feestje tegenkomt. Dan schijt ie 3 kleuren stront.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mei 18, 2008 4:09 pm

Peter schreef:
Wel zonde aan de ene kant, want volgend jaar was het voor PSV leuk geweest om kennis te maken met de Playoffs.
Dat kan nog steeds hoor..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

generaal

Bericht door generaal » zo mei 18, 2008 4:09 pm

Beloki schreef:
goodfella schreef:
Ga terug op die boot naar Indonesie.
Hebben ze daar ook studies rechten? Volgens mij zitten daar vooral van die aftanse HBO studentjes. Niks voor Generaaltje.
Wat is 'aftans' ?

peter

Bericht door peter » zo mei 18, 2008 4:09 pm

Maar ter zake. De wedstrijd is toch eigenlijk wel verlopen zoals iedereen het aan zag komen.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 18, 2008 4:09 pm

Jöhnk schreef: Nou ja, blijkt? Zoveel nieuwe spelers hebben we nog niet mogen begroeten.
Ook nog iets gehoord over de afschietlijst. Fuque, Leo, noem maar op. Vreemd? Neuh, Ajax speelde vandaag nog een wedstrijd, Jöhnk.

Sulejmani wordt asap gepresenteerd. Doekje voor het bloeden en een leuk 'ruikertje' om bijkans neerslachtige fans als Demo en Starring weer wat hoop te bieden.

generaal

Bericht door generaal » zo mei 18, 2008 4:10 pm

goodfella schreef:
Maarten127 schreef:Van mij had je nooit meer wakker hoeven worden stinkboer.. even lekker de held uithangen op internet als Ajax verloren heb.. misselijk kutmannetje
Ontzettend; vooral voor jouw vriendin.

peter

Bericht door peter » zo mei 18, 2008 4:11 pm

Zullen we het gewoon weer over de wedstrijd hebben? Je moet je voorstellen dat we nu even geen zin hebben in dat schijtlollige gedoe van jou.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mei 18, 2008 4:11 pm

Ga lekker even ergens anders zitten zieken, generaal.

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 18, 2008 4:11 pm

generaal schreef:
goodfella schreef:
Volgens mij kom jij nooit op feestjes. Moet je namelijk vrienden voor hebben.

MVH

Bericht door MVH » zo mei 18, 2008 4:11 pm

generaal schreef:
goodfella schreef:
Even serieus dan: waarom post je hier al bijna 2500 keer en je bent niet voor Ajax. Ergens in je leven is iets goed misgegaan.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 18, 2008 4:12 pm

Oproep aan iedereen om dat zielige generaaltje de aandacht te geven die ie verdient: geen.

generaal

Bericht door generaal » zo mei 18, 2008 4:12 pm

Jöhnk schreef:Ga lekker even ergens anders zitten zieken, generaal.
De vraag is wie wie ziekt. Ik geef gewoon een mening over de wedstrijd en er volgen allerlei persoonlijke bejegeningen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mei 18, 2008 4:12 pm

generaal schreef:
De vraag is wie wie ziekt. Ik geef gewoon een mening over de wedstrijd en er volgen allerlei persoonlijke bejegeningen.
Ook van jou. Maar goed, ajuus. :eusa_pray.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 18, 2008 4:12 pm

generaal schreef:
Ach gut. Gaat ie?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo mei 18, 2008 4:14 pm

Goed terug on-topic. Gaat Van Basten ervoor zorgen dat we volgend jaar een ploeg de baas kunnen zijn op technisch niveau? Twente bleef vandaag gemakkelijk op de been door het anti-voetbal van Ajax. Je hebt op 3 voetballers na, alleen maar b-garnituur.

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 18, 2008 4:16 pm

GangstaRiB schreef:Goed terug on-topic. Gaat Van Basten ervoor zorgen dat we volgend jaar een ploeg de baas kunnen zijn op technisch niveau? Twente bleef vandaag gemakkelijk op de been door het anti-voetbal van Ajax. Je hebt op 3 voetballers na, alleen maar b-garnituur.
Ik ben bang dat dat in een jaar niet op te lossen valt.

Ik vind Suarez, Lindgren en Stekelenburg de enige die Ajax sterker maken. Sulejmani kan dat ook. Silva en Verthongen zijn goede spelers, maar voegen niks toe. Gabri idem. Aan Rommedahl/Leo/Luque/Kennedy maak ik geen woorden vuil.

Starring

Bericht door Starring » zo mei 18, 2008 4:16 pm

goodfella schreef:Starring, met voorronde CL had Ajax ook deze zomer niet kunnen investeren! Ajax moet namelijk eerst CL halen voordat men dat geld ook daadwerkelijk kan uitgeven!
Nou, ik had de indruk dat wat investeringen betreft Ajax 'in dit stadium' al goed bezig was. Zie bijv. transfer Cvitanich t.w.v. 6.5 miljoen euries en de vergaande interesse in Sulejmani tot een eerste bod aan toe. Ik moet nou nog zien of e.e.a. doorgezet wordt...

Hoe je het ook wendt of keert? Ik blijf een klote gevoel houden. Vooral die droge bloempot van een Koster neem ik het zéér kwalijk. Wat een nietsnut die man. Ik wist namelijk dat hij instaat was om Ajax nog verder het moeras in te helpen!
AFCA!

goodfella

Bericht door goodfella » zo mei 18, 2008 4:21 pm

generaal schreef:
Misschien kom ik je nog wel tegen op een technofeestje Martijn. Wie weet. :smallgrin.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 4:27 pm

Suarez leuk, maar er blijft ook bij hem weinig over als ie z´n mannetje net vind in de wedstrijd.

En met alle respect voor de criticasters, maar als een voorhoede zulke ballen krijgt zoals vele wedstrijden we nu ook alweer te zien hebben gehad, tja, dan kom je als voorhoede spelers gewoon op de 2e tweede plaats.
Selectief redeneren, Suarez kan zelf nog een kans scheppen, KJH niet. Dat neem ik hem niet kwalijk, hij kan immers niet beter (worden) Krijgen de voorhoedespelers geen bal, dan kunnen ze niets, maar Ajax heeft er één die wel een man kan psseren! De heilge KJH kan dat niet, door gebrek aan techniek, snelheid enz. Ik hang daarmee de nederlaag (zo voel ik het) niet aan hem op, hij kan er immers niets aan doen. Ajax's fout is het spel op hem af te stemmen.
VOlgend jaar PSV zonder Gomes, dus dat scheelt ook wel wat puntjes.
Onzin, hij is nog niet weg en met de tientallen miljoenen en Chelsea zal de volgende keeper niet slechter zijn (Gomes is niet eens international)
Wat Wimpey ook al schreef, een normale voorbereiding is ook wat waard. Zeker na een EK zomer. En natuurlijk is het klote maar natuurlijk niet het einde van de wereld. Wie weet pakt het wel gewoon goed uit uiteindelijk.
Dat geluid hoorde ik afgelopen seizoen in Rotterdam ook; helemaal geen Europees voetbal, "fantastisch" lekker concentreren op de competitie en dan kampioen worden. Lees ik toch bijna hetzelfde op AT!!!!!
Nou ja, blijkt? Zoveel nieuwe spelers hebben we nog niet mogen begroeten.
De verdediging heeft vandaag de 0 gehouden, ik verwacht dus geen aankopen. Eventueel een reserve van Whigan Atlethic of een reserve van Hannover 96.
Nou ik vind dit nog erger " De clubs zijn aan elkaar gewaagd" pfft, AJAX zou met kop en schouders boven Twente uit moeten steken.Zegt genoeg over Koster ...
Mee eens.
Mag ik vragen hoe jij denkt te weten dat Van Basten een veel betere trainer is dan de eerdergenoemden??
Weet niemand.
HtC is gewoon een heel slimme vent, die precies weet wanneer ie wel en wanneer ie niet in het voetlicht moet treden ..
De laatste keer dat ik Ajax heb zien voetballen was onder HtC, daarna was ik er wel (niet de play-offs), maar heb ik geen voetbal meer gezien.
Aah, maar is dit Twente ook 2x keer beter dan Slavia Praag. ;)
Twente werd afgelopen jaar uitgeschakeld door een amateurploeg uit een Baltische staat (Estland) met gemiddeld 400 toeschouwers per wedstrijd. Mijn amateurclub heeft er meer, dat is ook niveau-Twente.
Sulejmani wordt asap gepresenteerd. Doekje voor het bloeden en een leuk 'ruikertje' om bijkans neerslachtige fans als Demo en Starring weer wat hoop te bieden.
Neerslachtig? Nee, KAPOT.

Het laatste uur heb ik niet alleen een paar telefoontjes gekregen van feyenoorders (ik woon in Rotterdam), maar ook mailtjes van collega's enz. Morgen weer een zware dag, al moet ik toegeven dat ik zelden een glorieuze dag meemaak, de laatste tijd.

Er is geen doekje voor het bloeden, want ik heb vorig seizoen ook al die namen gelzen EN ER KWAM NIEMAND, zo zal het nu weer gaan. Geen CL, geen toppers.

Geen ruikertjes. Rick Hoogendorp i.p.v. Urzaiz?

Blijft Perez? Deze man hoort niet in Ajax, net zomin als: Ogararu, Colin , Kuffour, Emanuelson, Slijngard, Ursaiz, Luque, Kennedy, Rommedahl, Mitea en wie ik vergeet.

Wie wil weten wat de toekomst ons brengt? Ga volgende week naar het Copa-toernooi en je zult schrikken van het niveau van Ajax.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Toppie

Bericht door Toppie » zo mei 18, 2008 5:10 pm

3 jaar geen CL 2x de voorronde gehaald en verloren nu helemaal niks , geen prijzen. Dus weer een kutseizoen , hoelang moet dit gezeik nog duren :laughing.gif:

http://nl.youtube.com/watch?v=X9XEGQnRtws blijven hopen

Een bloemetje voor Bert Haverkut zou wel op z'n plaats zijn van de jongens uit + kut

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 5:40 pm

Toppie schreef:3 jaar geen CL 2x de voorronde gehaald en verloren nu helemaal niks , geen prijzen. Dus weer een kutseizoen , hoelang moet dit gezeik nog duren :laughing.gif:

http://nl.youtube.com/watch?v=X9XEGQnRtws blijven hopen

Een bloemetje voor Bert Haverkut zou wel op z'n plaats zijn van de jongens uit + kut
Video, is leuk, maar erg lang geleden.

Een goede vriend van me, Ajacied, vertelde ik in de periode Cruyff: "geniet ervan, dit maken we nooit meer mee:. Ik kreeg een beetje gelijk, want onder LvG leek het ook zo mooi te worden. Geld speelde echter een te grote rol, zoals dat nu nog erger is geworden. Een cl winnen zal ik, als er niets verandert, niet meer meemaken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Plaats reactie