VVV Venlo - Ajax 30-12-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo dec 30, 2007 7:08 pm

Ik heb het niet gezien, dus ik heb geen idee. Ik zou me dan overigens door de scheidsrechter genaaid voelen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo dec 30, 2007 7:11 pm

Jesse schreef:Ik heb het niet gezien, dus ik heb geen idee. Ik zou me dan overigens door de scheidsrechter genaaid voelen.
Niet gezien, tja.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo dec 30, 2007 7:26 pm

Suarez ving de bal met z'n borst vooruit op met de bovenarm. Zal wel weer een Ajax-onwaardige naaistreek geweest zijn. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo dec 30, 2007 7:39 pm

Thomas schreef:Suarez ving de bal met z'n borst vooruit op met de bovenarm. Zal wel weer een Ajax-onwaardige naaistreek geweest zijn. :smallgrin.gif:
Het werkt dus ( weer ) niet in het voordeel van Suarez ...

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo dec 30, 2007 7:41 pm

Ik heb begrepen dat Thomas het desalnietemin een groot onrecht vindt dat scheidsrechters bij twijfel tegen Suarez beslissen

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo dec 30, 2007 7:45 pm

Je kan beter voor jezelf praten.

Ik zou niet weten hoe dit niet in het voordeel van Ajax en Suarez werkte. Suarez bedoelde er ogenschijnlijk geen kwaad mee en het leverde Ajax een doelpunt op. Prima goal.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo dec 30, 2007 7:48 pm

Ik ga toch weer de fout in. Ik denk dat voetske bedoelt dat het nadeel op lange termijn minstens zo groot is als het korte termijn voordeel

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo dec 30, 2007 7:50 pm

LucaS schreef:Ik ga toch weer de fout in. Ik denk dat voetske bedoelt dat het nadeel op lange termijn minstens zo groot is als het korte termijn voordeel
Yep.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo dec 30, 2007 7:51 pm

Ja, met dit scheidsrechterskorps is het blijkbaar goed mogelijk dat ze nu iedere keer als Suarez de bal kopt fluiten voor hands. Het klinkt stupide, maar het is dus precies hetzelfde.

Maar goed, Nederland beschikt dan ook over zeldzaam slechte scheidsrechters. Negentig procent heeft geen enkele natuurlijke autoriteit of persoonlijkheid.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo dec 30, 2007 7:54 pm

er zijn in een wedstrijd tientallen situaties die niet 100% duidelijk zijn. In die gevallen valt de beslissing steeds vaker uit in het nadeel van suarez, en dat is volkomen terecht

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 30, 2007 7:55 pm

LucaS schreef:Nee hoor, jouw woorden
Jij maakt ervan dat het helemaal de fout van Huntelaar is, niet ik.
Voetske schreef:Wat vond je van de handsbal van Suarez ?.
Ik vond het geen handsbal. Thomas wel.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo dec 30, 2007 7:56 pm

Ook dankzij deze ene handsbal, blijkbaar? Poeh, ben blij dat jij geen scheidsrechter bent. Jij zou er zo eentje zijn die met goedmakertjes werkt ed. Suarez moet volgens jou zelfs op basis van compleet andere wedstrijden beslissingen in zijn nadeel krijgen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 30, 2007 7:57 pm

Net weer in de samenvatting: Huntelaar wacht duidelijk te lang (als de pass al is gegeven) en loopt zelfs eerst nog verder naar buiten.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo dec 30, 2007 8:00 pm

Thomas schreef:Ook dankzij deze ene handsbal, blijkbaar? Poeh, ben blij dat jij geen scheidsrechter bent. Jij zou er zo eentje zijn die met goedmakertjes werkt ed. Suarez moet volgens jou zelfs op basis van compleet andere wedstrijden beslissingen in zijn nadeel krijgen.
in geval van twijfel ja, Zo werkt dat, En dat heeft niets met goedmakertjes te maken. Niemand, dus ook een scheidsrechter niet, wil zich zo vor lul laten zetten door walgelijke fopduiken

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33925
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo dec 30, 2007 8:00 pm

Is nu al bekend wiens schuld het is dat we niet gewonnen hebben, Suarez of Huntelaar? :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo dec 30, 2007 8:01 pm

Bertje schreef:Net weer in de samenvatting: Huntelaar wacht duidelijk te lang (als de pass al is gegeven) en loopt zelfs eerst nog verder naar buiten.
Jammer.Het gaat me niet om het gelijk hebben.Maar iemand die deze mening heeft over deze aktie van Suarez, die de bal iets eerder, wat schuiner naar voren kan geven, maar daarvoor inplaats een slap rollertje afgeeft, kan ik niet serieus nemen ... afijn ik ga er geen woorden meer over vuilmaken, Bertje, JIJ en Thomas jullie je zin.
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 30, 2007 8:04 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo dec 30, 2007 8:01 pm

Het is soms gewoon stuitend hoe Suarez in de ogen van sommigen absoluut niets goed kan doen. Vandaag was hij weer bij vrijwel ieder gevaarlijk moment van Ajax betrokken. Hij scoorde een goal, leverde een net tekort passje waar Huntelaar niet bij kon en gaf twee keer goed voor, bijvoorbeeld. Daar hoor je niemand over.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 30, 2007 8:04 pm

Voetske schreef:
Bertje schreef:Net weer in de samenvatting: Huntelaar wacht duidelijk te lang (als de pass al is gegeven) en loopt zelfs eerst nog verder naar buiten.
Jammer.Het gaat me niet om het gelijk hebben.Maar iemand die deze mening heeft over deze aktie van Suarez, die de bal iets eerder, wat schuiner naar voren kan geven, maar daarvoor inplaats een slap rollertje afgeeft, kan ik niet serieus nemen ... afijn ik ga er geen woorden meer over vuilmaken, Bertje, JIJ en Thomas jullie zin.
Het is dan ook helemaal aan jou wie je serieus neemt, wiens posts je leest en welke mening je hebt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo dec 30, 2007 8:05 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:
Bertje schreef:Net weer in de samenvatting: Huntelaar wacht duidelijk te lang (als de pass al is gegeven) en loopt zelfs eerst nog verder naar buiten.
Jammer.Het gaat me niet om het gelijk hebben.Maar iemand die deze mening heeft over deze aktie van Suarez, die de bal iets eerder, wat schuiner naar voren kan geven, maar daarvoor inplaats een slap rollertje afgeeft, kan ik niet serieus nemen ... afijn ik ga er geen woorden meer over vuilmaken, Bertje, JIJ en Thomas jullie zin.
Het is dan ook helemaal aan jou wie je serieus neemt, wiens posts je leest en welke mening je hebt.
Daar gaat het niet over.Jij je zin jongen.Ik kan me er niet druk over maken.Das ook de leeftijd :aai.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo dec 30, 2007 8:07 pm

LucaS schreef:
Thomas schreef:Ook dankzij deze ene handsbal, blijkbaar? Poeh, ben blij dat jij geen scheidsrechter bent. Jij zou er zo eentje zijn die met goedmakertjes werkt ed. Suarez moet volgens jou zelfs op basis van compleet andere wedstrijden beslissingen in zijn nadeel krijgen.
in geval van twijfel ja, Zo werkt dat, En dat heeft niets met goedmakertjes te maken. Niemand, dus ook een scheidsrechter niet, wil zich zo vor lul laten zetten door walgelijke fopduiken
Zo hoort dat helemaal niet te werken. Een scheidsrechter moet ten aller tijden proberen te voorkomen dat hij twijfelt. Als het daadwerkelijk zo is dat de scheidsrechters de laatste weken iedere keer twijfelden wanneer ze Suarez ten onrechte geen vrije trap of strafschop gaven, kunnen ze er niets van. Maar dat geloof ik niet (al zijn ze wel vrij slecht). De scheidsrechters zijn de laatste weken gewoon niet objectief geweest. En dat valt niet goed te praten.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 30, 2007 8:10 pm

Voetske schreef:
Bertje schreef:
Voetske schreef: Jammer.Het gaat me niet om het gelijk hebben.Maar iemand die deze mening heeft over deze aktie van Suarez, die de bal iets eerder, wat schuiner naar voren kan geven, maar daarvoor inplaats een slap rollertje afgeeft, kan ik niet serieus nemen ... afijn ik ga er geen woorden meer over vuilmaken, Bertje, JIJ en Thomas jullie zin.
Het is dan ook helemaal aan jou wie je serieus neemt, wiens posts je leest en welke mening je hebt.
Daar gaat het niet over.Jij je zin jongen.Ik kan me er niet druk over maken.Das ook de leeftijd :aai.gif:
Klopt. Ik ben degene van de hetze.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo dec 30, 2007 8:14 pm

hetze? omdat sommigen niet met de blinde adoratie, die zover gaat dat huntelaar de schuld moet krijgen van een door suarez verprutste kans, meegaan? tssssssssssssss

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo dec 30, 2007 8:23 pm

Jullie antipathie is nog wel een stukje blinder dan mijn sympathie voor Suarez hoor. Maar goed, dit gaat zo nergens over. Ik heb mijn argumenten gegeven.

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » zo dec 30, 2007 8:24 pm

Duke schreef:Is nu al bekend wiens schuld het is dat we niet gewonnen hebben, Suarez of Huntelaar? :smallgrin.gif:
Net de samenvatting gezien en inderdaad, waar gaat dit over ??? :blush.gif: Als ik de wedstrijd had gezien, had ik niet eens gereageerd .. :smallgrin.gif:

Afijn, winterstop, 3 punten achter op psv en feijenoord, volgens mij hebben we er wel eens slechter voor gestaan. :666.gif:

:ajaxscarf.gif: Ajax kampioen 2007-2008 :ajaxscarf.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo dec 30, 2007 8:27 pm

LucaS schreef:hetze? omdat sommigen niet met de blinde adoratie, die zover gaat dat huntelaar de schuld moet krijgen van een door suarez verprutste kans, meegaan? tssssssssssssss
zo grappig vind ik dat aan jouw posts.. als iemand niet zo negatief is als jij is het meteen blinde adoratie (htc en nu suarez).. of wanneer ze niet zo positief zijn als jij dan is het blinde haat (blind, rosenberg).. je houdt niet van tussenwegen?

Plaats reactie