ADO Den Haag - Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo feb 14, 2007 3:59 pm

Giacomo Puccini schreef:Den Haag is een schitterende stad Doc! Na Amsterdam de mooiste stad van Nederland als je het mij vraagt. En met het stadion dat bijna af is zal die club van toegevoegde waarde zijn voor de competitie, want een Eredivisiewaardig podium erbij is altijd welkom.
Hoe kom je hier nou bij? Het is een vieze, grauwe stinkstad met een en al achterstandswijk. Alleen bij de schouwburg is nog een mooi stukje, voor de rest is alles al opgegeven daar.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo feb 14, 2007 4:05 pm

Ik vind Den Haag ook een foeilelijke stad; de eennamooiste stad van Nederland is Utrecht!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo feb 14, 2007 4:32 pm

Daar heb ik nou ook helemaal niks mee. Ik vind het er altijd stinken, of die DE fabriek is weer ontploft of er hangt zo'n zure karnemelk lucht langs de grachten. Nee, ik houd sowieso niet van hele grote steden op Amsterdam na, ik ga liever naar plaatsen als Hilversum of Haarlem.

Nihad

Bericht door Nihad » wo feb 14, 2007 5:48 pm

Of Delft toch? :hypocrite:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Thom

Bericht door Thom » wo feb 14, 2007 7:47 pm

Dr. Living Stoned schreef:ik heb een paar jaar in Houtwijk gewoond en neem maar van mij aan dat Den Haag één groot Zigeunerkamp is.

Het enige verschil met de famile Romano is dat Hagenaars in een stenen woonwagen wonen.
:D Wat kan je het toch dichterlijk formuleren. Maar: je hebt volkomen gelijk. Heb 40 jaar in Amsterdam gewoond, waarvan de laatste jaren in hartje Mokum, achter Carre, Lepelstraat, Bestekbuurt voor de kenners, woon nu al 5 en een half jaar in Den Haag en het is zonder omwegen een lelijke rommelige stad, Niet zo erg als Rotjeknor natuurlijk, maar die hebben zich laten bombarderen om lelijk te worden, Den Haag heeft talent.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo feb 14, 2007 7:49 pm

Er zijn wel mooie buurten. Richting Scheveningen bijvoorbeeld. Bij de Groteginnelaan, zoals ze daar zeggen. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Thom

Bericht door Thom » wo feb 14, 2007 7:53 pm

joey schreef:Er zijn wel mooie buurten. Richting Scheveningen bijvoorbeeld. Bij de Groteginnelaan, zoals ze daar zeggen. ;)
Nou ja goed, dat is wel zo, maar het blijft een kankegstad

Wouter

Bericht door Wouter » wo feb 14, 2007 11:14 pm

Den Haag is helemaal geen lelijke stad. Er zijn best mooie buurten, zoals het Statenkwartier en de buurt rondom het Korte Voorhout. Ook de Zeeheldenbuurt is best gezellig.

Alleen alles verder van zee dan het centrum moet je ontwijken. Maar dat weet je. Net zoals Den Haag Zuid, dat gewoon saai is.

Overigens is Ajax pas echt de club van de Johnny's en Anita's, zag ik vanavond... :D
Wat een gelul. net zo veel gerookt als Van Hanegem? Dat trekken aan z'n shirt heeft totaal geen invloed hoe hij z'n been neerzet, omdat hij totaal niet uit balans raakt.
Niet uit balans raakt?????? Grappenmaker, die Sneijder hangt met zijn volle gewicht aan zijn shirt.
Je moet niet alles geloven wat Van Hanegem en Derksen zeggen.
En vooral niet wat Miep Ajax Barend zegt... ;)

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do feb 15, 2007 8:41 am

Kijk nou maar eens goed, hoe loop je als je uit balans bent, dan heb jij geen tijd om ff aan te leggen voor een doodtrap hoor.

Frank

Bericht door Frank » zo feb 18, 2007 2:18 pm

Wouter schreef:Nee, als Vitessenaar kijk ik waarschijnlijk wat objectiever naar een wedstrijd tussen Den Haag en Ajax dan een Ajacied of een (echte) Hagenees...

Hier: http://img11.picsplace.to/img10/22/trappen.gif

Als je goed kijkt, zie je dat Tininho probeert weg te lopen, maar juist op dat moment hangt Sneijder aan zijn shirt en trekt hij Tininho zo naar zich toe. Tininho kijkt naar de bal.
Nou, ik ben geen Hagenees en geen Ajacied, maar zelfs ik zie dat Tiniho wel degelijk naar de knie van Sneijder kijkt en er bewust op gaat staan....

Ik wil er wel meteen een opmerking bij plaatsen en dat is dat Sneijder hetzelfde geintje een aantal wedstrijden geleden ook uithaalde (werd op Talpa vertoond). Daar is dus helemaal niets mee gebeurt, dus ....
Laatst gewijzigd door Frank op zo feb 18, 2007 2:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 18, 2007 2:19 pm

KNJB, hè. :hypocrite:

Frank

Bericht door Frank » zo feb 18, 2007 2:20 pm

Het begint flauw te worden, Thomas....

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 18, 2007 2:23 pm

Wat?

Frank

Bericht door Frank » zo feb 18, 2007 2:33 pm

Het verwijzen naar KNJB, terwijl ik dat niet doe...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 18, 2007 2:35 pm

Heb ik dat ooit eerder gedaan dan?

Sorry, maar ik vind het niet nodig om naar Sneijder te verwijzen. Dat de KNVB hem niet gestraft heeft betekent niet dat Tininho niet gestraft moet worden, aangezien we niet weten waarom Sneijder vrijuit is gegaan.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo feb 18, 2007 3:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Frank

Bericht door Frank » zo feb 18, 2007 2:43 pm

Nee, dat snap ik dat jij dat niet nodig zult vinden... ;)

Die vergelijkingen gebeuren toch overal en altijd?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 18, 2007 2:46 pm

Ach, ik ben best wel objectief hoor.

Het zijn twee verschillende dingen. Sowieso vloog Sneijder er min of meer in, terwijl Tininho opzij stapte. Daarnaast weten we niet wat de scheidsrechters in beide gevallen hebben gezien.

Sneijder had geschorst moeten worden en Tininho ook, maar dat wisten we al.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo feb 18, 2007 6:53 pm

Kom net terug uit Utrecht (tuning beurs), Vindt het maar een gore stad.

Nee geef mij maar Amsterdam, Haarlem, Groningen, Leiden, en Zandtvoort.
Pompiedom

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 18, 2007 7:08 pm

Fijn dat je dat met ons wilt delen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 20, 2007 6:31 pm

Aanklager vindt straf Tininho op zijn plaats

20/2/2007 17:06

De aanklager betaald voetbal heeft Tininho in staat van beschuldiging gesteld voor het maken van een trappende beweging naar Ajacied Wesley Sneijder. De Braziliaan van ADO Den Haag hangt een schorsing boven het hoofd van vier duels, waarvan één voorwaardelijk.

In het thuisduel met Ajax (1-2) won Tininho een duel van Sneijder, maar ging daarbij ook op het been van de middenvelder staan. De aanklager stelde op basis van televisiebeelden een onderzoek in en is tot de conclusie gekomen dat een straf voor de Braziliaan op zijn plaats is.

Tininho is niet akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel, waardoor de zaak donderdag zal worden behandeld door de tuchtcommissie van de KNVB.
vi.nl

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo feb 21, 2007 4:16 pm

Schoenmaker laakt aanklager KNVB

DEN HAAG - ADO Den Haag gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel van de KNVB.

De aanklager betaald voetbal legde Tininho vier wedstrijden uitsluiting voor, waarvan één voorwaardelijk vanwege een trappende beweging richting Ajax-speler Wesley Sneijder.
De zaak wordt op 1 maart behandeld door de tuchtcommissie van de KNVB.

Trainer Lex Schoenmaker: „Ik heb de clubleiding geadviseerd tot het gaatje te gaan, want hier wordt met twee maten gemeten. Een paar weken geleden werd Sneijder vrijgesproken voor een actie tegen FC Groningen, die misschien nog wel erger was. Tininho werd aan zijn shirtje gepakt.’’
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie