Werder Bremen-Ajax
Denk ik ook. We hadden hoog of laag kunnen springen maar vandaag zat het er gewoon niet in. Als we als door een wonder nog op 3-1 komen dan lijkt het nog wat.Nihad schreef:Nee, met Perez hadden we een héél andere wedstrijd gezien. :eusa_liar:
Hou toch op. Je mist je 4 belangrijke spelers en moet optreden met spelers uit de A1 tegen de nummer 2 van Duitsland.
En wie zijn volgens jou dan die 4 belangrijkste spelers? Bankzitter Huntelaar, net nieuwe aankoop Davids en jongeling Emanuelson? En reken je als 4e Ogararu daar ook al bij? Of is Grygera die 4e held?Nihad schreef:Nee, met Perez hadden we een héél andere wedstrijd gezien. :eusa_liar:
Hou toch op. Je mist je 4 belangrijke spelers en moet optreden met spelers uit de A1 tegen de nummer 2 van Duitsland.
Ten Cate had er ook voor kunnen kiezen om met een ervaren speler als Perez te beginnen ipv je vanaf minuut 1 in te graven en te spelen met A1 speler Donald.
Ik zie belangrijke, niet ste.En wie zijn volgens jou dan die 4 belangrijkste spelers? Bankzitter Huntelaar, net nieuwe aankoop Davids en jongeling Emanuelson? En reken je als 4e Ogararu daar ook al bij? Of is Grygera die 4e held?
We missen Ogararu, Grygera, Vermaelen en Urby.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Alaindebanaan
Vond het matigjes..... Maar die scheids was ook echt waardeloos....
Roger viel mij op in positieve zin. Vond hem in balbezit sterk, beter dan ik totnutoe had gezien. Verdedigend laat hij wel wat steekjes vallen...
Anita (en Donald) waren ook lichtpuntjes... Maduro helaas weer niet veel waard. X'C
Opvallend trouwens dat Ten Cate Donald boven Maduro verkoos op het middenveld en Maduro in een soort backpositie neerzette...
Roger viel mij op in positieve zin. Vond hem in balbezit sterk, beter dan ik totnutoe had gezien. Verdedigend laat hij wel wat steekjes vallen...
Anita (en Donald) waren ook lichtpuntjes... Maduro helaas weer niet veel waard. X'C
Opvallend trouwens dat Ten Cate Donald boven Maduro verkoos op het middenveld en Maduro in een soort backpositie neerzette...
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Je mist simpelweg ervaren verdedigers. En het scheelt ook dat je na een minuut of 26 met 10 man aan het spelen bent. Dan kun je hoog en laag springen maar dan krijg je het heel moeilijk.Jabu schreef: En wie zijn volgens jou dan die 4 belangrijkste spelers? Bankzitter Huntelaar, net nieuwe aankoop Davids en jongeling Emanuelson? En reken je als 4e Ogararu daar ook al bij? Of is Grygera die 4e held?
Ten Cate had er ook voor kunnen kiezen om met een ervaren speler als Perez te beginnen ipv je vanaf minuut 1 in te graven en te spelen met A1 speler Donald.
Als Sneijder, als Maduro.. tja, gewoon 3-0 en uiteindelijk had het ook 6-2 geweest kunnen zijn.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Tja, als als.. natuurlijk zat die bal niet en natuurlijk is het een breekpunt maar soms zit het mee, soms zit het tegen. Duidelijk was dat het na die rode kaart (die ook niet terecht was, vooral dan die eerste gele) heel moeilijk zou worden.Peter schreef:Mogen blij zijn dat het bij die 3-0 bleef, maar de wedstrijd was voorbij toen Lindenbergh van het veld af moest. Die 2-0 was natuurlijk bij lange na niet over de lijn, maar dat kan er allemaal wel bij.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Fenerbahce
Jammer .. X'C
Maar Werder was vanavond gewoon een maatje te groot. Feller, handelingssnelheid groter, elke afvallende bal hadden ze te pakken. 't Is heel simpel, maar dan ga je dus dik de boot in.
Ajax had in deze wedstrijd slechts 1 kans (Maduro), wat ook nog een beetje een toevalskans was.
Maar Werder was vanavond gewoon een maatje te groot. Feller, handelingssnelheid groter, elke afvallende bal hadden ze te pakken. 't Is heel simpel, maar dan ga je dus dik de boot in.
Ajax had in deze wedstrijd slechts 1 kans (Maduro), wat ook nog een beetje een toevalskans was.
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
-
- AT Toto winner 15/16
Vond zijn opstelling (ondanks de beperkingen van blessures) deze keer matig en erg defensief. Bovendien vond ik Ten Cate te laat wisselen.Raymon schreef:ik dacht al, waar blijft die. Kutcoach. Neem ik nog de moeite om te vragen waarom? Nee, eigenlijk niet. Met sommige mensen kun je niet normaal discussieren. :xyxthumbs:Rosenberg9 schreef:Kutkeeper
kutcoach
kutgrens
-
- AT Toto winner 15/16
Maar hun trainer heeft een slecht beleidsplan geschreven en contracten niet op tijd verlengd. :hypocrite:brigade zuid schreef:AZ miste ook 5 basisspelers en bleven keurig overeind in de heksenketel van Turkije.Beloki schreef: Dat die domme Ten Cate Vermaelen, Emanuelson, Ogararu en Grygera moet missen zeg. Pffff wat een miskleun.
:nooo: