Van de Mul gaat normaliter meer dreiging uit, hij voetbalt met een idee. Rosales pingelt maar wat, hij kan het volgens mij gewoon niet.brigade zuid schreef:
Hoezo met 2 maten meten Thijs. Als bij Rosales wat goed gaat is dat puur geluk en als bij De Mul wat fout gaat is ie wat ongelukkig.
Ajax-PSV
-
- AT Toto winner 15/16
AJAX heeft geen goede buitenspelers, en dat zie je terug in de wedstrijd.Of men komt de man niet voorbij, of men levert een voorzet af waar Huntelaar en de rest niks mee kunnen.En daar doen een paar verdwaalde voorzetten niks aan af.Thijs schreef:Nou vanmiddag was het volle bak. ;)brigade zuid schreef:Met De Mul trek je volle zalen wou je zeggen.
De Mul was ongelukkig vandaag, maar in hem zie ik potentie. Komt al met al toch meer dreiging vanuit dan Rosales.
Maar denk toch dat ze allebei niet goed genoeg zijn voor het Ajaxvoetbal.
Blij met de punten ...
Het is een goede peoplemanager. Iedereen voelt zich een stuk prettiger bij Ajax dan onder de voorgangers. Voetballen konden de jongens al, HtC heeft dat aan de oppervlakte gekregen en dat is fijn, maar nu de toppers nog winnen en het Heja Ten Caat stroomt van de tribunes.
Kaboem!
Kaboem!
Laatst gewijzigd door Kaboem op zo nov 12, 2006 4:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaja, AJAX had een overwicht maar noem mij eens een paar uitgespeelde kansen.Het gevaar, als je al van gevaar mag spreken kwan van een paar corners, meer niet.joey schreef:Onzin, Ajax speelde gewoon een prima eerste helft. Wie niet ziet dat ons team nu stukken beter speelt dan vorig seizoen, heeft stront in zijn ogen.brigade zuid schreef:Precies Kaboem, HtC is nog geen topper idd.
Paniek bij Psv omdat ze aan de noodrem trokken ?, Heitinga niet gezien Joey ?.Ik bedoel die overtredingen zijn overtredingen die er bij horen ...
Verder begrijp ik dat gehak op Gabri niet, die heeft een kans gehad rand zestien.Voor de rest is het de stofzuiger waar jij al een aantal jaren om staat te roepen ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 12, 2006 4:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Daar ben ik het niet mee eens. Ajax stond tactisch uitstekend met 3 man achterin en Heitinga ervoor. Er was controle, we waren scherp in de duels en de meeste afvallende ballen waren voor Ajax. Bovendien werd er nauwlijks iets weggegeven. Jammer dat het maar 1 helft duurde.Jöhnk schreef:Vond het een schijnoverwicht. Ajax mocht komen tot waar Psv het toeliet.
Ik ben al lang blij dat er weer eens gevoetbald wordt. Bij zo'n beetje alle seizoenen sinds 2002/2003 schiet het doelpunt van vorig jaar van Rosenberg tegen, ik geloof, RKC door m'n kop; Sneijder ramt de bal zo hard mogelijk uit de eigen 16, Rosenberg kan vanaf de middenlijn achter de bal aanrennen en scoort.Kaboem! schreef:Het is een goede peoplemanager. Iedereen voelt zich een stuk prettiger bij Ajax dan onder de voorgangers. Voetballen konden de jongens al HtC heeft dat aan de oppervlakte gekregen en dat is fijn, maar nu de toppers nog winnen en het Heja Ten Cate stroomt van de tribunes.
Kaboem!
Kan zijn, maar daardoor heeft Ajax niet verloren. PSV is simpelweg verder, uitgenaster. Ajax mist net dat extra beetje slimheid en klasse om deze wedstrijd te kunnen winnen, maar in mijn ogen was een gelijkspel zeker terecht geweest.brigade zuid schreef:Daar gaat het niet om Joey, AJAX staat er nu beter voor onder HtC maar de twee belangrijkste wedstrijden van het jaar tegen Kopenhagen en PSV was ie gewoon niet gelukkig met zijn wissels.
Het stinkt aan alle kanten!
Dan zou je in ieder geval meer succes hebben dan de personen die de afgelopen jaren op het verwarmde stoeltje zaten.Kaboem! schreef:Overigens hebben we het wel over 4 en een halve maand. Dat is dus om en nabij de 130 trainingen en een boel wedstrijden. Met zoveel tijd kan ik ook wat bewerkstelligen.Bertje schreef:Overigens vind ik wat HtC tot nu toe in die paar maanden heeft neergezet wel top.
Kaboem!
Niet, Kone vergeten in de eerste minuut, maar wat heeft het niet krijgen van PSV kansen met het niet krijgen van AJAX kansen te maken ..Bertje schreef:PSV ook niet, hoor.Voetske schreef:Jaja, AJAX had een overwicht maar noem mij eens een paar uitgespeelde kansen.Het gevaar, als je al van gevaar mag spreken kwan van een paar corners, meer niet.
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 12, 2006 4:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Het was vreselijk de afgelopen jaren. Dat is gewoon zo. Maar laten we er voor waken dat we ineens te snel tevreden zijn. Wij zijn wel Ajax, hoor. Dat betekent dat we mooi spelen en toppers winnen. Pas dan zijn we weer terug waar we ooit waren. Veeleisend, hè?Bertje schreef:Ik ben al lang blij dat er weer eens gevoetbald wordt. Bij zo'n beetje alle seizoenen sinds 2002/2003 schiet het doelpunt van vorig jaar van Rosenberg tegen, ik geloof, RKC door m'n kop; Sneijder ramt de bal zo hard mogelijk uit de eigen 16, Rosenberg kan vanaf de middenlijn achter de bal aanrennen en scoort.Kaboem! schreef:Het is een goede peoplemanager. Iedereen voelt zich een stuk prettiger bij Ajax dan onder de voorgangers. Voetballen konden de jongens al HtC heeft dat aan de oppervlakte gekregen en dat is fijn, maar nu de toppers nog winnen en het Heja Ten Cate stroomt van de tribunes.
Kaboem!
Kaboem!
Ik kan dan ook beter met mensen omgaan dan Blind en Koeman. Daar ben ik van overtuigd.Bertje schreef:Dan zou je in ieder geval meer succes hebben dan de personen die de afgelopen jaren op het verwarmde stoeltje zaten.Kaboem! schreef:Overigens hebben we het wel over 4 en een halve maand. Dat is dus om en nabij de 130 trainingen en een boel wedstrijden. Met zoveel tijd kan ik ook wat bewerkstelligen.Bertje schreef:Overigens vind ik wat HtC tot nu toe in die paar maanden heeft neergezet wel top.
Kaboem!
Kaboem!
Ik zeg ook niet dat we er zijn, maar wel dat we, wat mij betreft, op koers liggen.Kaboem! schreef:Het was vreselijk de afgelopen jaren. Dat is gewoon zo. Maar laten we er voor waken dat we ineens te snel tevreden zijn. Wij zijn wel Ajax, hoor. Dat betekent dat we mooi spelen en toppers winnen. Pas dan zijn we weer terug waar we ooit waren. Veeleisend, hè?Bertje schreef:Ik ben al lang blij dat er weer eens gevoetbald wordt. Bij zo'n beetje alle seizoenen sinds 2002/2003 schiet het doelpunt van vorig jaar van Rosenberg tegen, ik geloof, RKC door m'n kop; Sneijder ramt de bal zo hard mogelijk uit de eigen 16, Rosenberg kan vanaf de middenlijn achter de bal aanrennen en scoort.Kaboem! schreef:Het is een goede peoplemanager. Iedereen voelt zich een stuk prettiger bij Ajax dan onder de voorgangers. Voetballen konden de jongens al HtC heeft dat aan de oppervlakte gekregen en dat is fijn, maar nu de toppers nog winnen en het Heja Ten Cate stroomt van de tribunes.
Kaboem!
Kaboem!
Nac.Bertje schreef:Ik ben al lang blij dat er weer eens gevoetbald wordt. Bij zo'n beetje alle seizoenen sinds 2002/2003 schiet het doelpunt van vorig jaar van Rosenberg tegen, ik geloof, RKC door m'n kop; Sneijder ramt de bal zo hard mogelijk uit de eigen 16, Rosenberg kan vanaf de middenlijn achter de bal aanrennen en scoort.
130 trainingen in 4 maanden? :shock:Kaboem! schreef:Overigens hebben we het wel over 4 en een halve maand. Dat is dus om en nabij de 130 trainingen en een boel wedstrijden. Met zoveel tijd kan ik ook wat bewerkstelligen.
Dan zat Danny Blind al snel aan 1000 trainingen, zonder enige progressie. :aai:
Vier maanden is kort, zeker gezien het feit dat de internationals de halve voorbereiding misten, dat er de nodige interlands zijn gespeeld en vaak een dubbel programma gespeeld werd, waardoor er door de week amper een normale training op het programma stond. In zo-wo-zo-wo- weken worden er vooral hersteltrainingen afgewerkt, tijd om op dingen te werken heb je nauwelijks.
Hoe dan ook, Kaboem! ziet zeker een ander Ajax dan ik. Zoals Trab zegt, in de eerste helft deed Ajax het prima en stond het goed. De ploeg is nog niet zover dat die de hele wedstrijd op dit niveau kan controleren, maar dat is geen schande. Dat komt met de tijd, zeker als er nog een paar zwakke schakels vervangen kunnen worden door sterke.
Ik hak niet op Gabri, ik vind het een aardige jongen en een ijverige speler maar wel een kip zonder kop.
Het stinkt aan alle kanten!
Ach, het Ajax van van Gaal ging in het begin ook vaak op zijn bek tegen PSV. Dan hadden we wel goed gespeeld, maar was PSV weer de geniepige ploeg.
Ik vind het al knap na 4 maanden dat we zo ver zijn. En ik ben overtuigd dat Ajax kampioen wordt.
Ik vind het al knap na 4 maanden dat we zo ver zijn. En ik ben overtuigd dat Ajax kampioen wordt.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”