FC Kopenhagen - Ajax (09-08-2006)
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
en een korte samenvatting van ruim 2 minuten staat hier
Volgende keer zelf opzoeken op youtube.com hoor Raymon ;)
Volgende keer zelf opzoeken op youtube.com hoor Raymon ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
wimpey schreef:Ik oordeel enkel en alleen o.b.v. wat ik gisteren zag. Heb die ploeg minstens een jaar niet zien spelen. Maar Trap en Matthaeus hebben daar in korte tijd aardig werk geleverd. Het kan dus wél... bij andere clubs dan de mijne!Steef schreef: Ivanschitz is nog niet helemaal fit. Prima speler hoor. Niet voor niets aanvoerder op z'n 22e van Oostenrijk. Linkeraanvallende middenvelder.
Jezek is 29. Zie 'm niet meer de top halen, eerlijk gezegd. Bij Karlsruhe en Sparta Praag was 't een aantal jaren geleden 8x niks.
Aanvoerder Oostenrijk verdrongen door aankopen
13/8/2006 23:46
Andreas Ivanschitz heeft op huurbasis de wijk genomen naar Panathinaikos. De aanvoerder van de Oostenrijkse nationale ploeg kwam bij zijn club Red Bull Salzburg onder trainer Giovanni Trapattoni niet meer aan spelen toe.
Afgelopen winter nam Salzburg de 22-jarige middenvelder nog voor drie miljoen euro over van Rapid Wien. Door de vele aankopen die deze zomer volgden kwam de basisplaats van Ivanschitz in het gedrang.
Na een gesprek met Trapattoni bleek dat verhuur de beste oplossing was. Het is de bedoeling dat Ivanschitz twee jaar in Athene blijft. Panathinaikos heeft ook een optie tot koop bedongen. 'Ik ben blij dat ik weer bij een groen-witte club ga spelen', wees de middenvelder op zijn verleden bij Rapid Wien.
Tijd voor een PAO-seizoenskaart. :hypocrite:
Anderlecht weet er al alles van:
Ivanschitz zal de plek van Equi Gonzalez innemen die een tijd geblesseerd is.
En wie Salzburg allemaal heeft gekocht:
In
Niko KOVAC Hertha BSC Berlin
Jorge VARGAS Livorno
Remo MEYER TSV München 1860
Timo OCHS TSV München 1860
Christian TIFFERT VfB Stuttgart
Vladimir JANOCKO FK Austria
Karel PITÁK Slavia Praha
Johan VONLANTHEN Brescia
Milan DUDIC Crvena Zvezda
ÖZCAN Ramazan Austria Lustenau
Markus STEINHÖFER Bayern München II
:eusa_dance:The goal came at the 36th minute when Bovio made the pass to Papadopoulos who won a penalty that he turned into a goal after he was illegaly marked in the box.
Ivanschitz zal de plek van Equi Gonzalez innemen die een tijd geblesseerd is.
En wie Salzburg allemaal heeft gekocht:
In
Niko KOVAC Hertha BSC Berlin
Jorge VARGAS Livorno
Remo MEYER TSV München 1860
Timo OCHS TSV München 1860
Christian TIFFERT VfB Stuttgart
Vladimir JANOCKO FK Austria
Karel PITÁK Slavia Praha
Johan VONLANTHEN Brescia
Milan DUDIC Crvena Zvezda
ÖZCAN Ramazan Austria Lustenau
Markus STEINHÖFER Bayern München II
Vooral veel oudere spelers en bankzitters van clubs uit grotere voetballanden dus.
Het lijkt me leuk om die ploeg dit seizoen in de CL te zien. Sowieso hoop ik op wat nieuw bloed.
Het lijkt me leuk om die ploeg dit seizoen in de CL te zien. Sowieso hoop ik op wat nieuw bloed.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma aug 14, 2006 4:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
@Goodfella : Ik stond 5e rij ofzo, helemaal rechts meteen naast de trappen en de afscheiding.goodfella schreef:Waar zat je in het vak?ASR_AFCA schreef:Jongens, vanuit Kopenhagen..... YESSSSS.
Belangrijke overwinning, leuk stadion, en goede sfeer.
Jammer dat er zo weinig van jullie hier zijn!
:tifoajax: :tifoajax: :afca: :afca:
En heb me ook prima vermaakt in Kopenhagen. :cheer:
@Steef, BZ en rest : Vooraan stonden inderdaad de 410 boyz en dat zijn jonge gasten Ik geloof dat ze met 2 bussen waren, dus dat was al snel 1/4 van het totaal aantal aanwezigen. Het is een goede zaak dat ze al jong de motivatie hebben om bij Europese uitwedstrijden aanwezig te zijn. Ze zorgen in ieder geval voor een positieve sfeer en vocale ondersteuning.