Ajax-PSV (cupfinale)
- Ajaciedjuh
- Monkey Tonk
No way. Geweldig dat de jongens die beker nog pakken door KJH, maar dat verbloemt wel de structurele problemen binnen dit team. Problemen waar Blind al 1 en kwart seizoen geen vat op weet te krijgen. Hij is er te vroeg ingestapt, is gewoonweg (nog) niet klaar voor zo'n klus, waarin jaren wanbeleid moet worden weggepoetst. Hopelijk verdient de afronding door het bestuur naar Danny toe wel een schoonheidsprijs. :eusa_pray:Dubbel schreef:Schade joey, alles ist vorbei! :alc:
- Ajaciedjuh
Oog om oog, tand om tand.Voetske schreef:AJAX wint de beker en het bestuur maakt officeel bekent dat de trainer en de rest van de TD op kan stappen.Had dat niet even kunnen wachten.Steef schreef:Huh?Voetske schreef:lekker bestuur :pukey:
Hoor Frank de Boer nu eens. 'Jammer voor Danny, maar HtC is klasse.'
Nu krijg je iig. een normale huldiging en kan Danny niet nog meer volkstemmen.
- Monkey Tonk
Gebrek aan klasse verloochent zich nooit.Voetske schreef:AJAX wint de beker en het bestuur maakt officeel bekent dat de trainer en de rest van de TD op kan stappen.Had dat niet even kunnen wachten.Steef schreef:Huh?Voetske schreef:lekker bestuur :pukey:
Hoor Frank de Boer nu eens. 'Jammer voor Danny, maar HtC is klasse.'
Steef wat ben je weer ontzettend hypocriet bezig zeg! Waarom horen wij niks van jou over Gomes, Cocu, Ooijer etc. ?! :pukey:
Wat voel ik me lekker zeg!!! Boukhari en Sneijder vond ik sterk spelen. Babel ook uitstekend ingevallen. Heitinga deed het ook helemaal niet slecht. En Huntelaar de hele wedstrijd niet gezien, maar toch voor de zoveeeelste keer beslissend!!!! :worshippy:
EN WAT ZIJN DIE BOEREN STIL!!!!!!!!
Wat voel ik me lekker zeg!!! Boukhari en Sneijder vond ik sterk spelen. Babel ook uitstekend ingevallen. Heitinga deed het ook helemaal niet slecht. En Huntelaar de hele wedstrijd niet gezien, maar toch voor de zoveeeelste keer beslissend!!!! :worshippy:
EN WAT ZIJN DIE BOEREN STIL!!!!!!!!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Verbluffend. Gaat niet als een Sonck de primadonna uithangen, maar blijft gewoon sober binnen zijn mogelijkheden spelen. En wat voor mogelijkheden... Pfff... Hij is die 9 miljoen meer dan waard geweest. Hopelijk is dat kruidenierswerk van Ajax nou eens achter de rug. Die 2, 3 absolute klasbakken in je team kosten nu eenmaal flink wat geld, maar leveren ook weer het nodige op (sportieve successen, CL-inkomsten, recettes, sponsors, doorverkoop van spelers). De kosten gaan nog steeds voor de baat uit.Maxwell schreef:Danny Blind mag KJH op z'n blote knietjes danken dat-ie hem in alle belangrijke wedstrijden gered heeft. Anders waren we gewoon 7e geworden en voortijdig in de beker uitgeschakeld.
Wat een waanzinnig goede spits.
- Fenerbahce
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.