Willem II - Ajax 30-08-2008
Is bij ons altijd ongelukkig .. en dat er toen nog niks was weggegeven ligt niet aan onze verdediging .. Willem II had toen nog niet door hoe slecht onze verdediging wel niet is .. Silva gezien ...LucaS schreef:Ik snap niet dat de tweede goal door iedereen als blunder van de defensie wordt beschouwd, het was vooral heel erg ongelukkig. Verder is er door de defensie niets weggegeven, op dus de blunder van Stekeleburg na
Blij met de punten ...
Ik zei gisteren al dat ik september en oktober nog als maanden zie waarin Ajax moet groeien. Geen excuus, en Ajax is daarin ook niet de enige, maar Vertonghen, Emanuelson, Vermaelen en Sno hebben nog nauwelijks meegetraind. Sulejmani is nog niet topfit en heeft dus ook nog nauwelijks voluit meegedaan. Hoewel velen hier het flauwekul vinden, vind ik dat je als team veel samen moet oefenen en spelen om te groeien.
De tweede helft heeft Willem II ook geen kansen gecreerd hoor Voets
De tweede helft heeft Willem II ook geen kansen gecreerd hoor Voets
I think I lost my fucking headache
Maar Ajax creëerde ook helemaal niets. Het doelpunt was een bevlieging van Sulejmani, de bijna 0-2 waar iedereen het over heeft was een bevlieging van Suarez geweest. En ik blijf erbij dat Huntelaar daar niet zo vrij stond als sommigen hier denken.
Vink was weer dramatisch, ik ben echt benieuwd wat die speler had die Sno raakte.
Vink was weer dramatisch, ik ben echt benieuwd wat die speler had die Sno raakte.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Misschien was het dan verstandiger geweest om ze niet alle vier op te stellen.LucaS schreef:maar Vertonghen, Emanuelson, Vermaelen en Sno hebben nog nauwelijks meegetraind.
Die tweede goal vind ik overigens ook gewoon een fout. Het heeft te maken met concentratie en de manier waarop je in het veld staat. Het is allemaal zo slap.
Nil volentibus arduum
In de achterhoede staat EEN nieuwe speler.Dus snap ik dat niet zo.En waarom Sno dan opstellen als ie nog niet zoveel heeft meegetraind ..LucaS schreef:Ik zei gisteren al dat ik september en oktober nog als maanden zie waarin Ajax moet groeien. Geen excuus, en Ajax is daarin ook niet de enige, maar Vertonghen, Emanuelson, Vermaelen en Sno hebben nog nauwelijks meegetraind. Sulejmani is nog niet topfit en heeft dus ook nog nauwelijks voluit meegedaan. Hoewel velen hier het flauwekul vinden, vind ik dat je als team veel samen moet oefenen en spelen om te groeien
Laatst gewijzigd door 999 op za aug 30, 2008 8:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ja Marco als club trainer is gewoon een risico en dat kan ff stil worden gehouden maar bij geen kampioenschap pikt het publiek het niet.Voetske schreef:Ik dacht op een gegeven moment dat Koster nog trainer bij ons was ...
Ach fouten aankoop Sno, geen vervanger voor Sneijder of iig een goede middenvelder +2 echte verdedigers anders gewoon een kopie van vorig jaar.
En het Aissati verhaal is ook erg vreemd, ik hoop dat het goed komt
Nou, niet altijd. Die eerste tegengoal was een blunder in de communicatie dus een fout. De tweede tegengoal was een rommelmoment van Willem II.Voetske schreef:Is bij ons altijd ongelukkig .. en dat er toen nog niks was weggegeven ligt niet aan onze verdediging .. Willem II had toen nog niet door hoe slecht onze verdediging wel niet is .. Silva gezien ...LucaS schreef:Ik snap niet dat de tweede goal door iedereen als blunder van de defensie wordt beschouwd, het was vooral heel erg ongelukkig. Verder is er door de defensie niets weggegeven, op dus de blunder van Stekeleburg na
September en Oktober zijn inderdaad maanden om in te groeien, Luuk. Een kampioenschap koop je niet.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Amsterdam, ze zeggen dat je bent veranderd, nou je bent geen FUCK veranderd! Nog steeds dezelfde kutverdediging, nog steeds dezelfde kutinstelling, ik heb het helemaal gehad. Zit je dan met je goede zin in het seizoen, het is weer helemaal niks. Pff, we staan weer voor lul in heel nederland, als we al zelfs tegen fucking willem 2 verliezen kunnen we er nu al beter helemaal mee ophouden. Ik ben zo schijtziek van die slappe urbyistische kutmentaliteit van 'het komt wel goed', kleun er godverdomme nou eens in! Waarom hebben we in godsnaam eigenlijk een voorbereiding als je zo KUT speelt? Er is NIKS veranderd, wat een tyfuszooi! Zo, dat moest er ff uit, ik zit weer in de bus naar huis en ik heb een kutweekend.
Thijs schreef:Amsterdam, ze zeggen dat je bent veranderd, nou je bent geen FUCK veranderd! Nog steeds dezelfde kutverdediging, nog steeds dezelfde kutinstelling, ik heb het helemaal gehad. Zit je dan met je goede zin in het seizoen, het is weer helemaal niks. Pff, we staan weer voor lul in heel nederland, als we al zelfs tegen fucking willem 2 verliezen kunnen we er nu al beter helemaal mee ophouden. Ik ben zo schijtziek van die slappe urbyistische kutmentaliteit van 'het komt wel goed', kleun er godverdomme nou eens in! Waarom hebben we in godsnaam eigenlijk een voorbereiding als je zo KUT speelt? Er is NIKS veranderd, wat een tyfuszooi! Zo, dat moest er ff uit, ik zit weer in de bus naar huis en ik heb een kutweekend.
Jij snapt het Thijs

Komop Thijs dit duurt alleen de maanden september en oktober maar ...Thijs schreef:Amsterdam, ze zeggen dat je bent veranderd, nou je bent geen FUCK veranderd! Nog steeds dezelfde kutverdediging, nog steeds dezelfde kutinstelling, ik heb het helemaal gehad. Zit je dan met je goede zin in het seizoen, het is weer helemaal niks. Pff, we staan weer voor lul in heel nederland, als we al zelfs tegen fucking willem 2 verliezen kunnen we er nu al beter helemaal mee ophouden. Ik ben zo schijtziek van die slappe urbyistische kutmentaliteit van 'het komt wel goed', kleun er godverdomme nou eens in! Waarom hebben we in godsnaam eigenlijk een voorbereiding als je zo KUT speelt? Er is NIKS veranderd, wat een tyfuszooi! Zo, dat moest er ff uit, ik zit weer in de bus naar huis en ik heb een kutweekend.
Blij met de punten ...
-
Dat is waar Voets. AT heeft nu eenmaal besloten dat het een prutser is, en ook al speelt hij best behoorlijk, laten we vooral niet vergeten dat ie eigenlijk diep van binnen altijd een prutser zal zijnVoetske schreef:Dit verhaal tetterde je ook al bij Colin ..LucaS schreef:Of misschien is Sno niet zo'n pruster als iedereen hier denkt te weten
Natuurlijk baal ik er ook van en viel het me tegen. Maar over september en oktober moeilijke maanden waarin nog gebouwd moet worden, dat zei ik gisteren of eergisteren ook al in het topic over de uefa-cupVoetske schreef:Ik denk zelfs dat je een beetje tegen je gemoed in praat ...LucaS schreef:Rome is inderdaad wel in één dag gebouwd
-
- AT Toto winner 15/16
Toch 'gewoon' weer 2 doelpuntjes tegen.. en als je dan ziet met wat voor een voorhoede willem2 de wei inging..LucaS schreef:Ik snap niet dat de tweede goal door iedereen als blunder van de defensie wordt beschouwd, het was vooral heel erg ongelukkig. Verder is er door de defensie niets weggegeven, op dus de blunder van Stekeleburg na