UEFA Cup 2008-2009
ja , leuke wedstrijd, thuis was ik er bij,slecht weer geloof ik ook nog, toen konden we blijkbaar wel in de regen voetballen :-)Uit de oude doos:
21-10-87 HSV-Ajax 0-1 EC2 2
52.Meijer,0-1
04-11-87 Ajax-HSV 2-0 EC2 2
13.A.Mühren,1-0
83.Meijer,2-0
In beide wedstrijden een treffer van Hennie Meijer!
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik hoop dat KJH in dit soort wedstrijden eens excelleert. Steeds maar Suarez, Ajax wordt wel heel erg voorspelbaar. Mandekking op Suarez, mannetje erachter en weg is Ajax.Een wedstrijd voor Suarez dus om te excelleren!
Van wedstrijden tegen HSV herinner ik me ook nog Bas van Noortwijk en de 0-1 (1-0 voor Sparta) en een bal die Menzo ± 30 centimeter achter de doellijn weghaalde, maar wat niet als doelpunt werd gezien (Hj speelde toen bij psv)
Twee keer thuis winnen! De laatste jaren doen we het vooral thuis slecht!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Haha, de echte Hennie scoorde in Hamburg onkarakteristiek met een kopbal. Wat moet Suarez doen? Van dertig meter de bal in de bovenhoek jassen?Jinne schreef:Een wedstrijd voor Suarez dus om te excelleren!Marillion schreef:Uit de oude doos:
21-10-87 HSV-Ajax 0-1 EC2 2
52.Meijer,0-1
04-11-87 Ajax-HSV 2-0 EC2 2
13.A.Mühren,1-0
83.Meijer,2-0
In beide wedstrijden een treffer van Hennie Meijer!
Ik hoop dat Suarez niet teveel uitblinkt tegen HSV en Aston Villa. Dan zijn we hem zo kwijt.
Het stinkt aan alle kanten!
Mwah, van mij mag een andere speler opvallen in die wedstrijden. Ik wil Suarez graag nog even houden.MVH schreef:Beetje vreemd. Je wilt toch dat Ajax goed presteert? Reken maar dat Suarez al lang is opgevallen in het buitenland.joey schreef:Ik hoop dat Suarez niet teveel uitblinkt tegen HSV en Aston Villa. Dan zijn we hem zo kwijt.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Volgens valt het wel mee met eventuele belangstelling voor een speler als deze schittert in de UEFA Cup. Dan ga je echt niet de wereld rond of in dit geval Engeland. Bovendien weten de grote clubs onze spelers toch altijd wel te vinden, ook al spelen we geen CL.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik denk dat het wel uitverkocht raakt. Tripjes naar Engeland zijn altijd populair. Arsenal was ook altijd uitverkocht, zelfs de afscheidswedstrijd van Bergkamp zat bijna 3000 man dacht ik.Thijs schreef:Haha, dat is een geintje toch Alexander? Natuurlijk worden dat er meer dan 50, het zal lang niet uitverkocht raken maar ik verwacht minstens 400 man in Birmingham.
HSV gaan we uitverkopen natuurlijk, Hamburg ga ik zeker heen. Villa denk het niet, gaat me financieel net iets boven de pet.
- Ajaciedjuh
De thuiswedstrijden winnen en je bent door. Dat moet te doen zijn tegen Zilina en Slavia.Thijs schreef:Ajax begint de poulefase van de UEFA Cup op 23 oktober met een uitwedstrijd tegen Aston Villa. Daarna staat op 6 november in de ArenA de thuiswedstrijd tegen Zilina op het programma. Op 27 november reist Ajax af naar Hamburg voor het duel met HSV en de poulefase wordt 18 december afgesloten met een thuiswedstrijd tegen Slavia Praag.
Dus:
23-10 Aston Villa - AJAX
6-11 Ajax - MSK Zilina
27-11 HSV - Ajax
18-12 Ajax - Slavia Praag.
PRIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gemakkelijke internationale wedstrijden bestaan bijna niet meer, maar ik geloof niet dat Ajax nog gunstiger had kunnen loten. Als het deze poule niet overleeft, verdient het ook echt niet om door te gaan.Jöhnk schreef: De thuiswedstrijden winnen en je bent door. Dat moet te doen zijn tegen Zilina en Slavia.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Jöhnk schreef:Hopelijk weten ze de thuiswedstrijden een beetje qua prijs ook aantrekkelijk te maken.. zoiets van 2 halen 1 betalen ofzo...Thijs schreef:Ajax begint de poulefase van de UEFA Cup op 23 oktober met een uitwedstrijd tegen Aston Villa. Daarna staat op 6 november in de ArenA de thuiswedstrijd tegen Zilina op het programma. Op 27 november reist Ajax af naar Hamburg voor het duel met HSV en de poulefase wordt 18 december afgesloten met een thuiswedstrijd tegen Slavia Praag.
Dus:
23-10 Aston Villa - AJAX
6-11 Ajax - MSK Zilina
27-11 HSV - Ajax
18-12 Ajax - Slavia Praag.
PRIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De thuiswedstrijden winnen en je bent door. Dat moet te doen zijn tegen Zilina en Slavia.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08